sobota, 2 marca 2013

Z kolorową dolną powieką

Makijaż z kolorową dolną powieką i krótką kreską eyelinerem na górnej.
Kolory cieni od wewnętrznego kącika: jasny turkus, niebieski i fioletowy nałożone na grafitową kredkę.
Grafitowa kredka także na linii wody górnej i dolnej powieki.
Powieka górna to bakłażanowy cień, na środku rozjaśniony złotawym pigmentem.
Światło sztuczne. Kolory nie do końca oddane.

Twarz:
-Nature Republic, Tweety! BB Cream, 01
-Korektor Bourjois, 71
-Puder sypki YR, CN, 01
-Bronzer Rimmel, Match Perfection, 001
-Róż Catrice, Revoltaire (LE)
-Kuleczki rozświetlające Oriflame, GG, Dreamy Moments

Oczy:
Górna powieka:
-Sleek, Au naturel: Conker, Nougat, Honey Comb; Avon, Mystery (złotobrzoskwiniowy), Mariza Świetlisty beż
-Eyeliner w żelu Rimmel
Dolna powieka: 
-Kredka grafitowa Bourjois
-Sleek, CC: Blue Hawaiian, Blue Lagoon, Purple Haze
-Paletka do brwi Essence Wild Craft (LE)
-Tusz Maybelline, One by One, Satin Black

Usta:
Essence, Wild Craft (LE), 02 Rosewood Hood

36 komentarzy:

  1. rewelacyjny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek na górnej powiece wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo jest ładniejszy, na zdjęciach trochę brązowo wyszedł :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale do ideału to daleka droga :)

      Usuń
  5. Bardzo pasuje Ci taki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś się odważę go nosić :D

      Usuń
  6. Piękny maczek i Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      były "proste", tylko rozpuszczone z koczka tak się pofalowały :)

      Usuń
  7. pięknie wyglądasz, włosy wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, marzy mi się kolorowe (a w zasadzie czarne) oko na dole ale chyba nie pasuje do mojego kształtu oka.
    I masz piękne brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo rzadko sięgam w ogóle podkreślam dolną powiekę, trochę to ciągnie spojrzenie w dół :P

      :*

      Usuń
  9. Nie lubię Cię. I Twoich włosów. I Twoich makijaży. I Twoich wieeeelkich oczu. I pełnych ust. :P Zdecydowanie jesteś za ładna :P:P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha :D ale za to mam garbaty nos i problemy z cerą :P

      Usuń
    2. Dobra, dobra, troszkę niedoskonałości Ci nie zaszkodzi ;)) :*

      Usuń
  10. o matko Malinko ,ale Ty masz piekne wlosy !!!
    dobijasz mnie ehhh
    moje strasznie mi wypadaja ,do tego siwych przybylo mi w tempie wrecz swietlnym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      oj mnie też wypadały, ale teraz jest trochę lepiej :) mam mnóstwo bejbików po Novoxidylu :D

      Usuń
  11. Masz piękne makijaże, i ta kreska! Nigdy mi się takiej nie uda zrobić ;D

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://serafiel-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. eeej dlaczego Tobie się tak ślicznie włosy układają a mi nie:/ gdzie tu jest sprawiedliwość ja się pytam:) zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same się nie układają:-) tutaj miałam rozpuszczone z koczka ślimaka

      Usuń
  13. oj nie chciałabyś widzieć jak moje wyglądają po rozpuszczeniu z takiego koczka, na pewno loków nie przypominają....raczej takie bliżej nieokreślone nie wiadomo co:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fale i loki zazwyczaj robią co chcą :D

      Usuń
  14. Jak Ci się spisuje ten bb z Nature Republic? Zastanawiam się nad nim i chciałabym poznać Twoją opinię. Dziękuję z góry :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jasny, jaśniejszy od np Petit Essentials Holika Holika ładnie dopasowuje się do odcienia cery, odcień dość neutralny, nie jest ani różowy, ani jakoś bardzo żółty, nie jest też tak ziemisty jak Holika (Holika jest trochę szarawa)
      ma lekką konsystecję, trochę wodnisty przy nakładaniu, dlatego najpierw go rozcieram i potem wklepuję

      krycie lekkie do średniego, większych problemów skórnych nie przykryje, ale buzia bardzo ładnie wygląda, tak zdrowo :) używam go, gdy cera jest w lepszym stanie (czyli nie zbyt często), zresztą na zdjęciu widać, że nie wszystko zakrył nawet w duecie z korektorem :P

      daje wykończenie lekko wilgotnej skóry (dewy)
      ja muszę przy nim skorzystać z korektora i przypudrować
      dość szybko się ściera, ale ja mam tłustą cerę...

      ślicznie pachnie, trochę jak jakieś kosmetyki dla dzieci :D, no a to opakowanie... :) szczerze to dla niego go kupiłam

      powinnam skrobnąć o nim recenzję, ale ostatnio mam ciężko w pracy i światło dzienne to dla mnie rarytas :P

      mam nadzieję, że trochę pomogłam

      Usuń
    2. bardzo mi pomogłaś! Bardzo dziękuję!!! :))) No właśnie to opakowanie przykuło mój wzrok i właśnie teraz tak się łamię czy go kupić, czy nie :)

      Usuń
    3. ja zamawiałam na ebayu
      w sumie nie piszą nic o kryciu, wszystko co o nim znalazłam to się zgadza: lekki, nawilżający, jasna, przejrzysta (transparent) cera

      ale jeśli chodzi o krycie, to zależy od Twojej skóry :)

      Usuń
    4. jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, że mi pomogłaś :>

      Usuń
    5. nie ma za co, daj znać jeśli się zdecydujesz :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...