piątek, 15 marca 2013

Virtualna Biedronka - czyli lakier Virual Fashion Mania

Dobre, bo polskie, znowu daje radę :)
Nie jest to mój pierwszy lakier Virtual, ale pierwszy z Biedronki. Lubię te lakiery, podobnie jest z nowym nabytkiem.
 
Gdzieś mi się obiło o oczy, że były na początku marca były w promocji po 1,99, ja kupiłam jeszcze w lutym za 5,99. Pewnie już dawno ich nie ma, ale nie zawadzi przy okazji obadać sprawy w Biedronce :D

Co: Virtual, Street Fashion
Gdzie: Biedronka
Ile: 10ml
Za ile: 5,99 (1,99?)

Zdjęcia wyszły przekłamane. Na żywo odcień jest głębszy, ciemniejszy granat z kropelką fioletu.
Dość klasyczny, ale bardzo ładny. 
Schnie rzeczywiście dość szybko.
Ładnie błyszczy
Bardzo dobrze kryje (u mnie jedna gruba warstwa na bazie z odżywki, ale lepiej dla głębi położyć dwie)
Pędzelek dość szeroki, lekko spłaszczony, raczej wygodny, choć mógłby być trochę zaokrąglony na końcu.

Na minus zalicza się nieprzyjemny zapach przy malowaniu, mocniejszy niż w przypadku serii Street Fashion i Fruit Cocktail.



Dwa Virtuale "niebiedronkowe" pokazywałam tu:
-Vrtual, Fruit Cocktail, 145 Strawberry Kiss

Znacie, macie, lubicie?

26 komentarzy:

  1. ładny kolor, za takie grosze żal byłoby go nie kupić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam za 5,99 ale nie żałuję :D ciekawe, czy jeszcze są w Biedronkach te przecenione

      Usuń
  2. ślicznyyy :) żałuję że się nie skusiłam na żaden biedronkowy Virtual

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jeszcze się wybrać i obadać sytuację :D

      Usuń
  3. bardzo ładny kolor :) i ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor ;) strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. oglądałam go, ale fioletów mam już bardzo dużo :D

      Usuń
  6. Ostatnio mam fazę na niebieskości:) Preferuję ciemniejsze odcienie. Przez to, że rzadko bywam w Biedronce, omijają mnie ciekawe promocje. Lakier za 1,99 zł brzmi zachecająco;) Jutro odwiedzę pobliską Biedronkę w nadziei, że jakieś zabłąkane emalie czekają na nabywcę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mam fazę na niebieskości :D
      powodzenia w poszukiwaniu :)

      Usuń
  7. Przepiękny kolor i w dodatku ta cena ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój kolor :) Nie wiedziałam, że są w biedronce, kiedyś szukałam tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ja widziałam tydzień temu te lakiery za 1,99 zł. To znaczy jeden, który został samotnie był za 1,99 zł., ale ja go nie kupiłam bo podobny odcień już mam, ale z innej firmy :D.

    A lakier, który prezentujesz wygląda naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. noooo ten kolor musi być śliczny na żywo :) ja nie mam w pobliżu biedronki więc rzadko w niej bywam :( ale z virtuala mam 2 lakiery i to pastele i dobrze się nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładniejszy niż na żywo :)
      ja pastelowych virtualków nie mam, ale chętnie bym spróbowała

      Usuń
  11. Bardzo ładny kolor! Mnie się udało dorwać za 1,99 jedynie fioletowy. Gdyby napatoczył się ten, to z pewnością bym go wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny :) Też go kupiłam w Biedronce, ale po 5,99

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolor :) elegancki

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam je ostatnio w mojej biedronce ale nie zwróciłam uwagi na cenę... Muszę koniecznie zobaczyć bliżej ten odcień i...cenę :) Mam już jeden lakier z tej serii też kupiony w dyskoncie ale kolor mi w ogóle nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddaj, sprzedaj, wymień :D nie daj mu się marnować

      Usuń
  15. O, dzisiaj widziałam w swojej biedronce trzy kolory, takie mniej popularne się uchowały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją w jednej patrzyłam dzisiaj i nie było:-P

      Usuń
  16. uwielbiam takie kolory. Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...