piątek, 1 marca 2013

Fiolety i niebieskości

Makijaż z użyciem dwóch nowych cieni, które pokazywałam TU! Czyli Vipera Younique.
Niestety ten ładniejszy bakłażanowy wiele traci przy rozcieraniu, drobinki gdzieś zanikają, efekt nadal jest ładny, ale nie taki jakiego oczekiwałam. Może jeszcze spróbuję na mokro albo bardziej wklepując :)
Drugi niebieski cień wygląda jak w opakowaniu. leciutko perłowy periwinkle.
Połysk na powiece daje niebieski Kobo 211, który nałożyłam na końcu.

Kreskę malowałam eyelinerem w żelu Rimmel - bardzo go lubię, ładnie się rozprowadza, daje czarną czerń, jest trwały. Malowałam jednak swoim skośnym pędzelkiem a nie tym dołączonym. Makijaż z tym linerem także TU! (tam malowałam pierwszy raz, dołączonym pędzelkiem :D)

Usta jasne - Celia, Nude, 602
Usta ciemne - błyszczyk Bell, GW, 032

Wszystkie zdjęcia w sztucznym świetle.

z lampą błyskową


32 komentarze:

  1. Wow, ale śliczny makijaż! Cudne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż i jaka idealna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  3. super Ci pasuje do zielonych oczu ten makijaż;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnam chyba częściej sięgać po fiolety :)

      Usuń
  4. Pięknie ślicznoto ;) Fajnie powieki współgrają z ustami :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż :) Najbardziej podoba mi się zestawienie kolorystyczne i ten cudny błysk na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę szkoda że cień bakłażanony nie jest bardziej intensywny, ale i tak bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda :( możn aby go może na czerń nakładać i bardziej wklepywać, jest bardzo intensywny w opakowaniu i na palcu, ale pędzelek go gasi :(

      Usuń
  7. Makijaż wygląda rewelacyjnie! Kreska- mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż bardzo Ci pasuje, szczególnie z ciemniejszymi ustami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, w szczególności z ciemniejszą szminką!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale przepiękny makijaż! *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. PIEKNIE Malinko , slicznie przechodza kolorki, mienia sie tak cudownie na 1 zdjeciu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Emi :)
      komplement od Ciebie to dla mnie zaszczyt :*

      Usuń
  12. Przydałby mi się taki na dzisiaj:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym pomaziała kogoś innego, ale nie bardzo umiem jeszcze :D

      Usuń
  13. Masz piękne oczy, kolor cudowny :) Mi nie pasuje malowanie dolnej powieki, a szkoda bo widzę, że efekt jest naprawdę ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja też rzadko maluję dół, ale przy mocniejszej górnej powiece można sobie na to pozwolić :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...