czwartek, 14 marca 2013

Kurland: Cremepeeling + Salve Oil Mixture Red Roses

Zaczynam testy z CreativeMagazine.
Woreczek, a właściwie wór (1300 g!) peelingu enzymatycznego do ciała do użytku w salonach kosmetycznych oraz mieszaninę olejów o zapachu róż (50ml) firmy Kurland.

Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą. Na zajęciach w pracowni kosmetycznej korzystamy raczej z polskich produktów do zabiegów w salonach, a peelingu w takiej formie jeszcze nie używałam: suchy proszek łączymy z wodą oraz olejkiem zapachowym. 

Jestem ciekawa, co z tego wyniknie.



4 komentarze:

  1. Też jestem w trakcie testowania tego peelingu i jestem na prawdę pełna podziwu dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam peelingi enzymatyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja pierwszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...