niedziela, 3 marca 2013

Golden Rose, Jolly Jewels, 119 - bling-bling!

Pozycja obowiązkowa dla fanek mocnego bling-bling. Przepięknie migocze!
Na zdjęciach jedna (ale gruba) warstwa na jednej warstwie czarnego (satynowego) Joko.
Na zdjęciach bez topu, ale wg mnie potrzebny, bo lakier wysycha w nieskończoność :P poza tym może zaczepiać.

Co: Golden Rose, Jolly Jewels, 119
Ile:  10,8ml
Za ile:  12,90zł (ja kupiłam po 10,90)
Gdzie:  Stoiska GR, wyspy GR, mniejsze drogerie





Lakier bazowy: Joko, FYC, Cairo Night



P.S. Nie jest to zamiennik Circus Confetti, brokat w JJ jest drobniejszy, a sam lakier gęstszy. Łatwiej uzyskać mocny efekt


na górze Essence, CC - na dole GR, JJ

54 komentarze:

  1. u mnie też w ostatnim poście gości na paznokciach,tyle że na żółtym podkładzie i na niebieskim;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny topper z Essence tyle, że z niebieskimi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glorious Aquarius? wg mnie są zupełnie inne
      chyba, że o jakiś inny chodzi :)

      Usuń
  3. uwielbiam tą kolekcję lakierów GR JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda :) Tak jak już pisałam to że krótkie ani trochę nie przeszkadza w efekcie wow :) wydawałoby się, że są niemal identyczne z essence, a jednak nie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pięknie i jak dla mnie nie jest podobny do Essence. Jak dobrze, że go kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie też to inna bajka niż Essence :)

      Usuń
  6. Dziękujemy za recenzję i życzymy kolejnych inspiracji z marką Golden Rose!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardziej swatch niż recenzja :) ale dziękuję

      Usuń
  7. ten zdecydowanie najbardziej mi się podoba z całej kolekcji JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Essence ale rzadko używam, średnio mi się podoba a najgorsze jest zmywanie :[ Nie cierpię tego, no i to zaczepianie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dużo brokatów, ale mam trochę za krótkie paznokcie, czasem dziwnie to wygląda :D
      zmywanie mnie nie odstrasza

      Usuń
    2. A zmywasz tak normalnie? Czy jakąś super metodą?

      Usuń
    3. normalnie :)
      więcej zmywacza, trochę dłużej trzymam każdy palec i się zmywa :)
      ale jest podkład, potem też top, może sam brokat ciężej zmyć?

      Usuń
  9. Wspaniały jest:) Circus Confetti bardzo lubię więc ten też z pewnością przypdl by mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pięknie by wyglądał na Twoich kształtnych paznokciach :)

      Usuń
  10. piękności :) też się na niego skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z tej serii różowy kolor, kryjący - nr 109. Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie:D Ja bym pewnie dodała jeszcze jedną lub dwie warstwy dla maksymalnego efektu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jedna takiej grubości warstwa całkowicie kryje :) trzecia to by było zbyt wiele raczej, bo jeszcze trzeba dać top na wierzch :)

      Usuń
  13. bardziej podoba mi się ten z essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie dają całkiem inny efekt więc nie wybieram :)

      Usuń
  14. Gdyby nie trudne zmywanie (jestem leniem...) to zdecydowanie byłabym fanką bling-bling tak to mimo całej sympatii do tego typu lakierów, wolę je podziwiać na swatchach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      zmywałam normalnie bez folii ani bazy, tylko dłużej trzymałam wacik :P nie ma tragedii

      Usuń
  15. GR wydaje się, że ma więcej drobinek, ale chyba bardziej mi się podoba =ją te zróżnicowane w essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, Essence ma więcej rodzajów drobinek :)

      Usuń
  16. Pieeknie ! Zakochalam sie w tych brokacikach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda niesamowicie! Nie mam jeszcze żadnego lakieru z JJ, ale wszyscy tak zachwalają, że chyba w końcu się skuszę : ))

    OdpowiedzUsuń
  18. to mój ulubiony duet :)
    wygląda ślicznie!
    fajny pomysł na porównanie z essensowym confetti :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jednak podobny do Essence, szczególnie, jeśli nałożymy 2-3 warstwy CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę podobny, ale wg mnie to zupełnie nie taki efekt

      Usuń
  20. bardzo fajne i ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że porównałaś te dwa lakiery :) Dopisuję JJ nr 119 do wishlisty :) mam już 115 i jest boski, ale troche mniej uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...