piątek, 1 marca 2013

Golden Rose, Jolly Jewels, 115

Dla mnie to absolutny hicior kolekcji JJ. Po prostu ma coś w sobie: coś dziewczęcego, zwiewnego, radosnego. Kojarzy mi się z beztroską dzieciństwa, czymś zabawnym jak mały psiak, czymś słodkim jak kolorowe cukierki, czymś lekkim jak balony wypełnione helem :)

Lakier to mleczna baza z mnóstwem brokatu: różowe, czerwone niebieskie, zielone, białe i srebrne sześciokąty oraz mniejszy brokat. Nakłada się dość równo, nieco zaczepia, lepiej nałożyć top coat.

Co: Golden Rose, Jolly Jewels, 115
Ile:  10,8ml
Za ile:  12,90zł (ja kupiłam w promocji za 10,90, ale chyba już się skończyła)
Gdzie:  Stoiska GR, wyspy GR, mniejsze drogerie 

Na zdjęciach 2 warstwy, z wyjątkiem małego palca - tam jedna warstwa. Wszystko na bazie Starboard, Essence. Wygląda dobrze nawet na tak krótkich paznokciach jakie teraz mam.
Uwielbiam :)
2 zdjęcia w słońcu, reszta w świetle dziennym (cieniu)

23 komentarze:

  1. jakie słodkie :) od razu mi lato przyszło na myśl... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest taki wesoły :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :) taki wesoły i rzeczywiście kojarzący się z dzieciństwem. mam go ale jakoś jeszcze ani razu go nie użyłam. i teraz znów zastanawiam się dlaczego :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, ale jak sobie pomyslę o zmywaniu, to się waham... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywanie metodą foliową lub baza peel-off (chociaż u mnie nie do końca się sprawdza)

      Usuń
  5. bardzo ładnie wygląda na krótkich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny z ChG ,więc tego już nie kupowałam, mimo ,że bardzo mnie kusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak on mi się podoba! Wg mnie jeden z najładniejszych z całej kolekcji :D Niestety nie widziałam ich na żywo i cieszę oczy tylko zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo to i tak trochę inaczej się prezentuje :)

      Usuń
  8. Ale fajnie wygląda na krótkich paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome glitter! I also have this one and I love it :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...