piątek, 22 marca 2013

Amilie - mineralne kosmetyki: Podkłady Honey: Swatche (wszystkie odcienie)

Co: Amilie - mineralne podkłady HONEY
Gdzie: http://www.amilie.pl/
Ile/Za ile: 

  • próbka saszetkowa 0,1g/1,90zł,
  • próbka w woreczku strunowym 0,3g/2,90zł
  • big w słoiczku 5g/36zł
Opis Producenta:Formuła Coverage zapewnia idealne krycie wszelkich niedoskonałości cery, z budowanym stopniem krycia (każda kolejna warstwa nadaje większe krycie). Podkład o gładkiej, jedwabistej konsystencji z delikatnym, promiennym wykończeniem (subtelne glow). Odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.

Honey - odcienie ciepłe z brzoskwiniowymi/żółtymi tonami 
  • Ivory: Ciepły odcień, odpowiedni dla jasnej i bardzo jasnej karnacji. 
  • Soft Honey: Ciepły odcień, odpowiedni dla jasnej karnacji. 
  • Butterscotch: Ciepły odcień, odpowiedni dla jasnej i średniej karnacji
  • Praline: Ciepły odcień, odpowiedni dla średniej karnacji.
  • Toffee: Ciepły odcień, odpowiedni dla średniej i ciemnej karnacji.

Moje wrażenia (tylko swatche):
Podkłady nakładałam na suchą skórę palcem, lekko wcierając, w naprawdę małej ilości. Są bardzo mocno napigmentowane.
Z tym ciepłem to różnie moim zdaniem: najjaśniejszy Ivory (jest superjasny! a myślałam, ze to ja jestem blada :D, super wiadomość dla dziewczyn o alabastrowej cerze) ma w moim odczuciu dość neutralne tony, nie ma w nim zbyt wiele żółci.
Im ciemniejszy odcień tym wydaje się bardziej ciepły, ale to może zależeć też od odcienia mojej skóry. Postrzeganie kolorów to też sprawa indywidualna.

Jedno opisane zdjęcie z lampą, pozostałe w świetle dziennym w różnych pomieszczeniach, niestety słoneczko nie raczyło wyjść :P
Zdjęcia bez żadnej obróbki, tylko pomniejszone i podpisane.

zestawienie zdjęcia sklepowego i saszetek
zdjęcie z lampą błyskową
  • Myślę, że typowa polska uroda zamknie się w trzech pierwszych odcieniach.
  • Jeśli któraś z Was użyła już tych podkładów lub innych odcieni, dajcie koniecznie znać jak wrażenia!

17 komentarzy:

  1. Ja raczej bałabym się kupić w internecie pokład, ponieważ obawiałabym się, że nie trafię z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony tak, ale z drugiej kupując w sklepie też zdarza mi się zupełnie nie trafić z kolorem, bo światło sztuczne, nie sprawdzam na twarzy tak jak się powinno, a próbki nie zawsze są dostępne niestety :(

      w tym przypadku można po prostu zamówić próbki odcieni, które wydają nam się właściwe i zobaczyć na twarzy co i jak, ale wiadomo, że to też kosztuje

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam mineralnego podkładu, ale przymierzam się :) Ciekawe na ile wystarczyłoby to 5 gram...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie zużyłam całego BIGa z minerałów, ale wydaje mi się, że wystarczy na długo, w zależności od tego oczywiście ile warstw będziesz nakładać i czy codziennie

      tak wizualnie, to ostatnio pokazywałam częściowo już zużytą 4g Marizę, produktu jest dużo

      Usuń
  3. Nie znam tych kosmetykow, ale widze, ze wpadaja w zolte tony, czyli idealnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja muszę kupić pędzel i zaczynam moją przygodę z minerałkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... ciekawa jestem czy Ivory by mi pasował. Być może okazałby się za ciepłym odcieniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie jest zbyt ciepły. Raczej neutralny jak pisałam. Będę pokazywać jeszcze inne tonacje. Zajrzyj na stronie:-)

      Usuń
  6. chyba skutecznie mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) to miło że swatche się podobają

      Usuń
  7. Wow, ktoś pomyślał o naprawdę bladych cerach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ivory wygląda całkiem przyjemnie, chociaż wydaje mi się że wpada w róż... (?) - pewnie to wina ustawień monitora, ale bardzo wyraźnie "nie pasuje" mi tonacją do reszty ciemniejszych kolorów. Tak jak piszesz, pozostałe są dużo cieplejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo też jest bardziej neutralny wg mnie. Może dlatego, że jest taki jasny:-)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...