poniedziałek, 18 marca 2013

Amilie, kosmetyki mineralne - poglądowe zestawienie wszystkich odcieni

Nawiązałam ostatnio współpracę z raczkującą na naszym rynku firmą oferującą  
kosmetyki mineralne: Amilie

 
Marka Amilie to świeżynka, sklep internetowy otwarto zaledwie 28 lutego. Szczerze mówiąc to od początku ujęła mnie dbałością o szczegóły i doznania estetyczne :D

Warto wspomnieć, że firma:
  • nie testuje na zwierzętach
  • jest pro-eko (opakowania z odnawialnych zasobów)
  • oferuje kosmetyki: bez konserwantów (parabenów), talku, olejów i wosków, silikonów, nanocząsteczek, zapachu
Wszelkie informacje znajdziecie na stronie internetowej: http://www.amilie.pl/ i na FB

Strona jest bardzo ładnie zaprojektowana i przejrzysta. Łatwo znaleźć potrzebne informacje (zwłaszcza dla początkujących w "prochach" m. in.:
Oraz oczywiście obejrzeć odcienie i sprawdzić ceny produktów.
Na pewno wiele z Was skorzystało z oferty 5ciu darmowych próbek z FB (już niedostępna). Próbki zapakowane bardzo estetycznie, elementy retro, wizytówka, 10% rabatu na zakupy, miniporadnik dotyczący aplikacji. Urocze saszetki, niestety bardzo malutkie.
Do firmy napłynęło wiele narzekań na wielkość próbek.
Co ciekawe, nie zostało to bez odpowiedzi:
FB Amilie Mineral Cosmetics
Podoba mi się, że uczą się na błędach i prowadzą dialog z klientem :)


Wstępnie pokażę Wam poglądowe zestawienie wszystkich odcieni (oprócz pudrów):
Nie do końca widać różnicę między kolorami przez folijki (zwłaszcza jeśli chodzi o podkłady, mam nadzieję, że na indywidualnych zdjęciach i swatchach różnice będą wyraźniejsze, róże i korektory dość dobrze oddane). Można powiększyć klikając.


Z kosmetykami mineralnymi miałam już wcześniej do czynienia (głównie EDM). Na początku używałam podkładów płynnych, potem minerałów, potem były eksperymenty z BB kremami (koreańskimi) na przemian z podkładami sypkimi i płynnymi (ostatnio wielki powrót do Revlona CS), a teraz koło się zatoczyło i znowu minerały. Jestem bardzo ciekawa, czy mnie nie zawiodą. Liczę na dobre krycie niedoskonałości i poprawę stanu cery :))
  • Jeśli skorzystałyście z oferty darmowych próbek na FB dajcie znać w komentarzach, chętnie zobaczę!
  • Macie doświadczenia z kosmetykami mineralnymi?
  • Które kolory chciałybyście zobaczyć najpierw?

22 komentarze:

  1. róże chcę zobaczyć, róże! widzę tu kilka ładnych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, to od nich zacznę swatche :)

      Usuń
  2. Ooo kolejna polska marka, którą będę musiała sprawdzić. Jestem po wstępnym testach Annabelle i muszę powiedzieć: wow, co za krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie miałam z nimi styczności, ale widziałam, że ciekawie wyglądają :)
      o tych na razie więcej nie mogę się wypowiedzieć

      Usuń
  3. Skorzystałam z oferty Amilie i zamówiłam próbki. Dziś przyszły do mnie te większe. Chyba skuszę się na pełen wymiar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczę, jeśli pokażesz :) sama jestem ciekawa!

      Usuń
  4. oo o takich minerałkach słyszę pierwszy raz :):) róże ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dolny rząd róży zapowiada się ślicznie i je chętnie zobaczę w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze! też słyszę o nich pierwszy raz, ale wyglądają super *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że spełnią oczekiwania :)

      Usuń
  7. Jestem niesamowicie ciekawa tych kosmetyków :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie masz ochotę troszkę poobserwować, zapraszam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaa chcę spróbować:0 pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie dobrze się zapowiada, ale na testy "natwarzowe" trzeba jeszcze trochę poczekać :)

      Usuń
  9. Nie słyszałam o tej firmie, zaraz przejrzę ich ofertę może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto najpierw zaopatrzyć się w próbki (te większe 0,3g) :)

      Usuń
  10. Kurczę ja nic nie wiedziałam, a szkoda bo zapowiadają się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie przypadkiem się dowiedziałam :) bo nie mam FB

      Usuń
  11. fajny wpis, ale nie słyszałam jeszcze o tej firmie. na razie korzystam z earthnicity i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. amilie na mojej twarzy nie wywołało żadnej rewolucji, jak na przykład podkład earthnicity. przeciętne krycie i trwałość, daleko mu do mojego ideału od EM.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...