czwartek, 14 lutego 2013

Walę tynki (na twarz :P)

 Walenty, Walenty i już po... Pora wracać do aktywnie blogujących :)

Makijaż troszkę styrany, bo nie miałam czasu zrobić zdjęć zaraz po zmalowaniu.
W sumie nie ma się nad czym rozwodzić, ma być tak jak Pan Sylwestrowy lubi, niech mu będzie (było) chociaż dzisiaj :). Na żywo było jednak bardziej intensywnie, kolory zeżarło światło żarówkowe w towarzystwie aparatu.

Użyłam:
Podkład Revlon Colorstay, 150Buff
Róż Essence, 10 Adorable
Korektor Bell Multi Mineral, 1
Korektor w sztyfcie Bourjois, 71 Light Beige
Baza do powiek Avon
Cień w płynie Avon Supershock, Garnet Flash
Cieie Avon z czwórki Awakening (brąz i jasny róż)
Paletka do brwi Essence Wild Craft
Cień Inglot do roztarcia (cielisty)
Kreska czarnym Sleekiem na mokro
Tusz Bell Push up
Pomadka Celia Nude 602     
 

24 komentarze:

  1. Nie ważne,ze styrany ;] Mi się i tak podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś! :D

    E tam, styrany, ale Tobie ślicznie nawet w takim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio nie wyglądam najdobrzej, cera marudzi, rzęsy lecą, paznokcie na zero...
      ale trzeba się wziąć za siebie po tym chorowaniu ciągłym :D

      :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. znaczy się mam dobry podkład i korektor :x
      bo cera niestety bardzo kapryśna :(

      Usuń
  4. Ładnie ;) Mnie w takich delikatnych brzydko bo mam małe oczy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja zazwyczaj dużo delikatniej się maluję :D

      Usuń
  5. Delikatnie ale ladnie,dziewczeco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się szczególnie podobają brwi i kreska!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ,a opis posta genialny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Malinko wyglądasz :)
    Dobrze, że już wróciłas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się bywać częściej, na ile czas pozwoli :)

      Usuń
  9. bardzo ładny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...