czwartek, 21 lutego 2013

Urodzinowa rozpusta :P

Dzisiaj moje 25 urodziny, czyli jestem już na tym łez padole ćwierć wieku :P
Jakoś nie czuję, że to już...
Ponoć po 25 roku życia skóra zaczyna się szybciej starzeć (bo starzeje się całe życie). Chociaż ja zmarszczki mimiczne mam od lat :D

Tak czy inaczej, luty był u mnie miesiącem wielkiej rozpusty kosmetycznej :) Kupiłam więcej niż przez cały grudzień i styczeń. Ale nic to, urodziny są w końcu raz w roku.

 Wczorajsze zakupy:
-Cienie pojedyńcze Vipera: [bakłażan z drobinkami-na zdjęciu wygląda jak brąz (12,90) i niebieski "periwinkle"-na zdjęciu wygląda jak zwykły błękit :P (7,90)]
-Lakiery GR, Jolly Jewels 109, 115, 119 - mówiłam, że po nie wrócę :D(10,90)
-Lakier Virtual z Biedronki (3,99)
-Lakier brokatowy Simple Beauty, chyba wzięłam na fali zauroczenia GR, JJ (6,90)
-Zestaw tusz Maybelline Volum' Satin Black + płyn do demakijażu (21,90)

Przez długi czas chciałam wypróbować ten tusz, potem mi przeszło, teraz trafił się w promocji z płynem do demakijażu po 21,90, przy czym sam tusz w tym samym sklepie kosztował ponad 30zł :)
żadnych z tych rzeczy jeszcze nie próbowałam, maska miodowa dość prosta składowo (12), maseczki z Bingo (9,60) lubię, więc myślę, że i z tej będę zadowolona
dzisiejszy mani, JJ 115 :) dobrze, że kupiłam ten lakier, jest uroczy :)
szybkie zbliżenie na 119 z GR, JJ, muszmieć dla fanek bling-bling! *_*
Tyle chwalipięctwa :) Wieczorem świętuję z Panem Sylwestrowym :D
Uroczyście obiecuję nie kupić już niczego z kosmetyków w tym miesiącu!

75 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszeog!:)
    ja mam urodziny za nieco ponad miesiąc i też planuję duuuże urodzinowe zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie planowałam, samo wyszło, ale się rozgrzeszam :)

      Usuń
  2. wszystkiego dobrego Kochana!!:*
    ja też w tym roku 25;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)
    Też mam zmarszczki mimiczne od dłuższego czasu a dopiero 22 lata przede mną. Zacznę chyba się bać co będzie później :)
    Rozpusta zakupowa fajna, ciekawi mnie ten tusz co był w zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimiczne są fajne, te od uśmiechu :D
      gorzej z tymi od marszczenia brwi :P

      Usuń
  4. świetne zakupy :D lakiery Jolly Jewels <3 <3 <3 ubóstwiam ! obserwuje :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie mam pięć, ale myślę jeszcze o kilku :P może w marcu :D

      Usuń
  5. Same "smakołyki" widzę :) I prawidłowo. Wszystkiego najlepszego w tym jakże szczególnym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenciory :) Sama chętnie takie bym przygarnęła :) Czekam na makijaż z użyciem bakłażanu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze że miesiąc się kończy! :D
    wszystkiego najlepszego i jak najwięcej lakierów i czasu i jak najmniej zmarszczek! :D :*****

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat sto lat! Super zakupy najbardziej podobaja mi sie lakierki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile widzę tu dobroci :D
    wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak urodziny to urodziny:) STOOOOOOOOOOOO LAAAAAAAT!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej by mi się ciuch jakiś przydał :)

      dziękuję!

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego ;)
    Dużo fajnych rzeczy, szczególnie lakiery JJ ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, lakiery.... chyba wraca moja mania :P

      Usuń
  12. Wszystkiego co najlepsze :) Pokaż śliwkową Viperkę, bo wygląda obiecująco ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      pokażę, ale mój aparat zawsze szaleje przy fioletach :D

      Usuń
  13. Ktoś tu sobie porządnie dogadza :D
    Sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba się rozpieszczać na urodiznki:DD: sto laciszyn!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! :) A dogadzanie sobie to rzecz święta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najcudowniejszego :* Mnóstwo szczęścia i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zakupki! lakiery są genialne, wszystkiego wspaniałego!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego :)
    Bardzo lubię ten tusz z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokładam w nim spore nadzieje, zobaczymy...
      mam trudne w obsłudze rzęsy :P

      Usuń
  19. wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń nawet tych najskrytszych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj !! :) świetne zakupy, zwłaszcza lakiery GR :D

    OdpowiedzUsuń
  22. mega paznokcie! moje się połamały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są skrócone do absolutnego minimum :P nawet nie mogę na razie za bardzo wyrównać długości

      nie martw się, odrosną! czego tobie i mnie życzę :)

      Usuń
  23. Najlepszego :)
    Ja mam za kilka dni i też taka stara będę wtedy jak Ty :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat!!! 25... rety jaka jestes młoda!!! Tez chce znów 25!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i młoda, ale za to Ty wyglądasz na 16 :) taka niewinna!

      Usuń
  25. Sto lat, uśmiechu na co dzień :) żebyś zawsze umiała docenić każdą, nawet najmniejszą chwilę jaką podarował nam los. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za tak piękne życzenia :)

      Usuń
  26. ....Aj! Wszystkiego najlepsiejszego :) ja już rocznikowo mam 24, ale ciągle mówię że mam 23... Skoro luty jest miesiącem Twoich urodzin, to szaleństwo jak najbardziej usprawiedliwione :)
    Ah... Widziałam dziś ten lakier w sklepie i teraz żałuje, że ko nie kupiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj lakiery to bajka :) trzeba będzie wrócić :D

      Usuń
  27. Malinko spełnienia marzeń,wszystkiego co najlepsze i dużo zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Niedługo koniec miesiąca, więc myślę, że wytrzymasz bez zakupów :D
    Bardzo fajny ten lakier z GR :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wbrew pozorom nie takie proste :D

      Usuń
  29. No i nie wiem, czy ten 115 ma być mój czy nie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...