niedziela, 17 lutego 2013

Patyczki higieniczne Inell Beauty, E.Leclerc

em... patyczki jak patyczki, najnormalniejsze na świecie bawełniane :) Nie ma się nad czym rozwodzić.
Co przykuło moją uwagę, to opakowanie.
Marka własna E. Leclerc zaproponowała bowiem otwarcie "na klik".
Dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie przy poprawkach w makijażu. Otwieram jedną ręką i nie szukam potem, gdzie odłożyłam wieczko, a jako, że jestem gapą, tak często bywało :D

Na pewno je sobie zostawię. Niestety nie pamiętam ceny, ale przeciętna, ok. 2zł.


KONIEC :D

28 komentarzy:

  1. Już koniec? hahaha, rozbawiło mnie to ostatnie słowo ;)

    A tak na serio, niby nic, ale jednak takie opakowanie ułatwia życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to pudełeczko, ja bym sobie je potem na coś zostawiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie znowu wypełnię je patyczkami po prostu :D

      Usuń
  4. fajne fajne:) rozbawiłaś mnie z tym końcem:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko, może sie też przydać po zużyciu patyczków.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pudełko :) ja najczęściej używam patyczków z Biedronki, Lidla i Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też najzwyklejszych jakie akurat wpadną mi w łapki :)

      Usuń
  7. A ja do patyczków raczej nie przywiązuję większej uwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie opakowanie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha recenzja genialne w swojej prostocie i puencie :) Jeśli mi kiedykolwiek zabraknie tego dobra jakim są patyczki, to rozejrzę się za tą firmą i kilkającym otwarciem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam nigdy patyczków w takim opakowaniu, jednak ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie opakowanie bardzo praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, cwane to :D Ja z Carfa mam coś w ten deseń ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam takiego, muszę się przejść :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...