środa, 20 lutego 2013

Monozieleń

Wczorajszy makijaż wiosnowołający w jednej tonacji :)
Zdjęcie oka zrobione przy żarówce dopiero pod wieczór.
Na ustach pomadka Avon, In the Pink
Na ostatnim zdjęciu pociągnięta błyszczykiem Bell, GW, 031. I tak wyszłam z domku :D

Tak teraz patrzę...mogłam trochę wyciągnąć jednak kreskę :)

Użyłam:
Holika Holika, Petit BB Cream, Clearing
Maybelline, Affinitone, Puder prasowany, 14
Essence, Róż, Adorable
Essence, Wild Craft, Paletka do brwi
Avon, Baza pod cienie
Cienie: Kobo 126, Inglot 503, 57, 503
Sleek Au Naturel (Regal-kreska na dole), CC (Green Martini-kreska na górze)
YR, CN, Kredka biała
YR, Luminelle, Kredka czarna
Avon, Supershock, Tusz
Avon, In the Pink, Szminka
Bell, Glam Wear, 031, Błyszczyk 

Gotowam! Wiosno przychuć!:D

28 komentarzy:

  1. Podoba mi się, bo jest niesamowicie subtelny ale jednak widać kolor :) Własnie niech wiosna już przyjdzie! Wystarczy śniegu i mrozów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było troszkę mocniej, ale wiadomo jak to aparaty ;)
      może nawet pokusiłabym cię o pójście tak do pracy :) dobrze się czułam w nim

      Usuń
    2. W takim razie nie widzę przeszkód :)

      Usuń
  2. ładnie wygląda, podoba mi się szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne brwi!:) i kolorki świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki, jednak ja w zieleni niezbyt dobrze się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niby nie powinnam, bo zielonkawe oczy :P

      Usuń
  5. Wiosno przyłaź.... taaa.....

    Uwielbiam na Ciebie patrzeć. I nie, nie podlizuję się. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo faktycznie wiosenny! Szkoda, że za oknem snieg:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj u mnie śnieg, ale i piękne słoneczko :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba taki make up do Twojego koloru oczu... :)))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...