poniedziałek, 25 lutego 2013

"Koszyczek endorfin" Tso Moriri

Dzień po urodzinach dostałam kolejny kosmetyczny prezent-niespodziankę od dwóch bliskich mi osób :)
Utrafili idealnie w mój gust. Jakbyście widziały rozmiar "banana" na mojej buzi, kiedy to zobaczyłam... jakby nie uszy to uśmiechałabym się dookoła głowy :D

Po zdjęciu kokardki i folii w jaką zapakowany był prezent uniósł się piękny kwiatowy zapach...po 3 dniach nadal jest bardzo intensywny. Kosmetyki wyglądają tak pięknie posypane potpourri, że szkoda mi ich ruszać, dlatego po pobieżnym obadaniu składów (WOW!), powkładałam wszystko z powrotem do koszyka, niestety nie wyszło mi tak ładnie jak było :( wszystko nadal cieszy oko kolorami i nozdrza zapachem :)



"Koszyczek endorfin", ponoć wybierany na specjalne zamówienie :D
Tso Moriri:
  • Amore, Peeling cukrowy z malinami 150 ml (jeszcze nie otwierałam - w składzie przed zapachem kolejno: cukier, olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów, cetearyl alcohol, owoc maliny, masło shea)
  • Amore, Mus do ciała z ekstraktem z bursztynu 150ml (jeszcze nie otwierałam - w składzie przed zapachem kolejno: masło shea, olej kokosowy, olej z nasion ogórecznika, cetearyl alcohol, octyldodecanol (emolienty), olej słonecznikowy, ekstrakt z burszynu, olej ze słodkich migdałów, tocopheryl acetate)
  • Gold, Pomadka do ust z 24 karatowym złotem 15ml (jeszcze nie otwierałam - w składzie przed zapachem kolejno: olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów, wosk candelila, masło z nasion mango, wosk pszczeli, tocopheryl acetate, dwutlenek cynku, krzemionka, olej słonecznikowy, ekstrakt z marchewki, betakaroten, potem jest zapach i zaraz po zapachu złoto)
  • Kula kąpielowa z olejkiem kokosowym, rajskie drzewo i ekstrakt z avocado (pachnie jak cukierki pudrowe, sztucznie, owocowo, lekko kwiatowo i słodko, mniam!)
  • Amore, Mydło organiczne z olejem kokosowym 100g
  • Duże mydło w kształcie bukietu kwiatów i chyba mydełka (małe zielone, białe i czerwone serduszka), albo to jest coś do wrzucenia do wanny;)
Niczego jeszcze nie używałam, chcę trochę uszczuplić zapachy najpierw, a tymczasem cieszę się tym wszystkim jak dziecko już od kilku dni ^_^

Miałyście już coś z Tso Moriri?
Podoba Wam się taki zestaw?
A może jesteście ciekawe któregoś z tych produktów?

P.S. już po feriach, pora się brać za robotę :D

18 komentarzy:

  1. Mam peeling z malinami i powiem ci, że będziesz zachwycona ta pianką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już mi się buzia cieczy na samą myśl...

      Usuń
  2. Miałam to mydło w kostce, bosko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zestawy są świetne, zwykle byle czego nie dają :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie słyszałam o tej firmie... Ciekawa jestem czy ta kula kąpielowa będzie nadawała intensywny zapach kąpieli, czy może taki, który szybko się ulotni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej miałam tylko mydełko lawendowe, ale zużyłam na razie jakieś 10% tylko :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że mój zachwyt nie minie po użyciu :D

      Usuń
  6. Ojjj ten peeling cukrowy to musi pachnieć!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi pachnieć obłędnie ten koszyczek wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to bym zapewne jeszcze ze trzy razy podskoczyła, zanim kilka słów wydusiła :D
    piękny prezent bliscy Ci sprawili :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...