piątek, 22 lutego 2013

"I like the way you mauve", czyli wrzosy i spółka. (dużo zdjęć) część 2.

Druga część posta o wrzosopodobnych pomadkach.
CZĘŚĆ PIERWSZA! 




 Od lewej: 
Avon, Lacy Mauve
 Maybelline, 210 That's Mauvie
 Hean, 89 Berry Shake
 Vipera, 66
Manhattan, 59F
Avon, Totally Twig
Rimmel, 070 Airy Fairy
dół:
Bell, FC,404
Bell, GW, 038
Avon, Gloss and Glide, Mauve
Dzisiaj ostatnia piątka, czyli dwie pomadki od prawej oraz trzy błyszczyki z dołu:

 I na ustach:
ciemna brązowo-wrzosowa, bardzo wąski sztyft, wygodnie maluje się usta, bardzo bardzo trwała!,  ładnie pachnie, ładne opakowanie, ale jest jej dość mało, bo tylko 1,8g (w normalniej pomadce jest ok. 4g)
Na ustach także tu: KLIK!
tej szminki nie trzeba przedstawiać, chociaż trochę nie rozumiem aż takich zachwytw nad nią :) jest przyjemna w użytkowaniu, ma ładny kolor chłodnego różu i ciepłe drobinki, co daje ciekawe wykończenie oraz śliczny zapach, trwałość przeciętna, za to ładnie schodzi
Na ustach także tu: KLIK!
błyszczyki Bell uwielbiam :) pięknie pachną, nie kleją się, dobrze się rozprowadzają, zawsze bardzo ładnie wyglądają na ustach

jak wyżej, z tym, że seria Glam Wear ma być o przedłużonej trwałości, jest dość trwała jak na błyszczyk, ale bez szaleństw, zwłaszcza gdy ktoś dużo mówi w pracy :P jedzenia hamburgera też raczej nie przetrwa, jednak schodząc pozostawia usta nawilżone
tu nie będę się rozpisywać, bo ten błyszczyk jest już wycofany, a szkoda, bo pachnie jak ciasteczko i jest bardzo słodki :) na żywo jest ciemniejsza niż na zdjęciu, nie tak pomarańczowa

I to by było na tyle :)
Ogólnie lubię tego typu niejednoznaczne kolory. Przy niektórych trzeba jednak uważać, bo cera może wyglądać ziemiście i niezdrowo. No i pozostaje kwestia odcienia zębów przy tych ciemniejszych kolorach.
Teraz noszę aparat więc wybielanie odpada niestety :P Także do wyjścia raczej rezygnuję z tych najciemniejszych.

Fin

29 komentarzy:

  1. nie które naprawdę śliczne odcienie i trafiają w moje gusta

    odnośnie mojego błyszczyka nic w tej kwestii się nie zmieniło, bo jednak takie coś rzuciłoby się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza z Avonu jest piękna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo ładna, ale też bardzo ciemna jak dla mnie :D nie jestem przyzwyczajona do takich odcieni :)

      Usuń
  3. w tym avonie wyglądasz najlepiej ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w pomadce czy błyszczyku? :)

      Usuń
    2. oj, wybacz, nie zaznaczyłam - w pomadce. mruu :D

      Usuń
  4. Najbardziej urzekł mnie odcień pomadki Hean. Gdzie można ja dostać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadki Hean są u mnie dostępne raczej w takich mniejszych drogeriach (np. w sklepach typu Carrefour, NOMI są wyspy z kosmetykami i tam zwykle są :)) albo na stronie producenta

      teraz patrzę i zmieniło się opakowanie na plus :) moje jest strasznie tandetne, w ogóle nie bardzo lubię tę pomadkę, ale kolor ma ładny :) (napisałam kilka słów o niej w poprzedniej części, także polecam zajrzeć, link na górze tego posta)

      https://www.hean.pl/product.php?id_product=461

      Usuń
  5. Jak dla mnie odcień Rimmela bije na głowę pozostałe :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki :) W moim rankingu Rimmel zdecydowanie ma pierwsze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najbardziej mi się podoba Bell Glam Wear :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w kolorze: Avon, Lacy Mauve! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najładniejszy kolor to Avon, Lacy Mauve ;) Boski!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze że dużo zdjęć, bo można wszystko dokładnie pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo ładne a najbadzie w oko wpadła mi pomadka maybelline i hean:)

    OdpowiedzUsuń
  12. That's Mauvie wygląda bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm jako wrzos'ek wrzosu tu nie widzę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może nie widać :) wiadomo jak to ze zdjęciami jest ;)
      dla mnie to nie są typowe wrzosowe pomadki, na pewno nie w tonacjach fioletów, ale wrzosów mamy też wiele odcieni :)

      Usuń
  14. Zaprezentowana przez Ciebie kolekcja bardzo przypadła mi do gustu:) Kolory nie są mdłe. Usta wyglądają soczyście, a zarazem naturalnie:)

    Lacy Mauve z Avonu od razu przykuła moją uwagę:) Ten kolor jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie sie Twoje usta od zawsze podobaja,wiec w cokolwiek je "przywdziejesz" dla mnie jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      teraz mam troszkę ślad po "zimnie", ale coraz mnie się rzuca w oczy :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...