piątek, 15 lutego 2013

"I like the way you mauve", czyli wrzosy i spółka. (dużo zdjęć)

MAUVE - kolor nie do końca zdefiniowany, dla mnie to wszelki miks różu i fioletu, często z domieszką brązu. Wszystkie odcienie wrzosów.

mauve - lilaróżowy; malwa; fiołkowy; wrzosowy; fioletoworóżowy; bladoróżowy
A moderate grayish violet to moderate reddish purple. (answers.com)
"Pink trying to be purple" (© 2008 Cabinet Magazine)
Umiarkowanie szarawy fiolet do umiarkowanie czerwonawego fioletu (purpury).

Wystarczy spojrzeć, co pokazują nam gugle :)

google search
google search
Tyle z teorii :)

Teraz trochę praktyki. Jeśli chodzi o oczy, to panuje tutaj pełna dowolność kolorystyczna.
Jeśli chodzi o usta lub policzki tutaj trochę schodzimy z tonu.
A właściwie nadajemy lila-szaro-brązo-fioletowawego podtonu klasycznemu różowi czy czerwieni.

Znalazłam w mojej kolekcji 10 pomadek/błyszczyków, którym przyczepiłabym etykietkę MAUVE.


 Od lewej: 
Avon, Lacy Mauve
 Maybelline, 210 That's Mauvie
 Hean, 89 Berry Shake
 Vipera, 66
Manhattan, 59F
Avon, Totally Twig
Rimmel, 070 Airy Fairy
dół:
Bell, FC,404
Bell, GW, 038
Avon, Gloss and Glide, Mauve

Dzisiaj pierwsza piątka :)
Avon, Lacy Mauve
 Maybelline, 210 That's Mauvie
 Hean, 89 Berry Shake
 Vipera, 66
Manhattan, 59F
Swatche na ustach:
bardzo przyjemna kremowa konsystencja, usta są gładkie, bardzo dobre krycie, nieco chemiczny zapach, trwałość przeciętna, ale ładnie się "zjada", ładne opakowanie, nie otwiera się w torebce, lubię :)
na żywo jeszcze bardziej fioletowa/sina, wg mnie najbardziej wrzosowa ze wszystkich, kremowa, ładnie sunie po ustach, przyjemnie pachnie, ale nie noszę jej często, bo jest ciemna, fajne opakowanie, chętnie kupiłabym inny kolor z tej serii, bo formuła przyjemna
Na ustach także tu: (przykryta morelowym błyszczykiem, który ocieplił kolor)  KLIK!
trochę tępa, dlatego ją wklepuję ze sztyftu, bo nie sunie po ustach, potem dość ładnie się trzyma, nieco matowa, bardzo naturalna, na gładkich ustach potrafi ładnie się prezentować, niestety nieładne opakowanie, bardzo tandetne, sztuczny zapach i ogólne wrażenie samego produktu bardzo na minus (EDIT: muszę oddać sprawiedliwość, bo widzę, że opakowanie zmieniło się na ładne, czarne, klasyczne, zamykane na klik, także jest lepiej :))
potworek ;), w sumie nie wiem czemu ją kupiłam, nałożona prosto ze sztyftu (zdjęcie lewe) daje efekt ust nude solary lub efekt trupka (sinolila i korektorowe), wklepana (zdjęcie prawe i powyżej) daje radę, śliczne i porządne opakowanie "na klik", świetny pomysł z kolorem widocznym w zatyczce, owocowy, ale sztuczny zapach, na pewno podkreśli suche skórki
jedyna błyskotka z kolekcji mauve, trochę sinobrązowa na moich ustach, ale czasem potrafi fajnie wyglądać z resztą makijażu, na plus to, że drobinki minimalnie wyczuwalne, zapach typowy dla szminek, czyli nie bardzo :P, fajne minimalistyczne opakowanie

Czy lubicie takie pomadki u siebie?
Może coś polecicie :)



29 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się na Tobie Thats Mauvie ;D
    A sam mauve bardzo lubię jako kolor i nawet jak zamawiam coś online, to biorę go w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 3/4 kosmetyków z Twojego bloga wzięłabym w ciemno :D

      Usuń
  2. Bardzo lubie Mauve na ustach i takich odcieni mam równie dużo co różowych. Meybelline i Hean sa bardzo ladne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w różach większości kobiet do twarzy :)

      Usuń
  3. Odcień Mauve to chyba mój ulubiony pomadkowy kolor.
    Rozejrzyj się jeszcze za Mystic Mauve Maybelline (pokazywałam ją TU).:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam tę pomadkę u Ciebie :)
      jest prześliczna, ale jak patrzyłam w sklepie to jakoś ciemna mocno mi się wydawała, a po ciemne bardzo rzadko sięgam

      Usuń
  4. Luubię ;) A tak sobie myślę, że Mauve to cień, który ostatnio kupiłam, a tak nie mogłam dla niego wymyśleć koloru - ha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Vipera i Hean ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety są trochę trudne w obsłudze :P

      Usuń
  6. Piękne są wrzosy ;) Vipera wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie wygląda jak się wklepie, ale solo ze sztyftu tak jak pisałam nie polecam, chyba to opakowanie mnie uwiodło :D
      czytaj wyżej :)

      Usuń
    2. przeczytane;) Ale też mi się podoba:)

      Usuń
  7. Przepiękne odcienie :) U mnie na ustach nie wyglądają zbyt ciekawie, jednak na Twoich wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci w każdym z odcieni Mauve :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taką gamę kolorystyczną. Pasuje Ci każdy z kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mów do mnie jeszcze, ja wrzos'ek jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. do Twoich oczu pięknie pasuje każdy z tych kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie nie pomyślałam o tym, ale takie odcienie powinny podbijać zieleń :) przynajmniej w teorii

      Usuń
  12. a czy masz jakąś sprawdzona konturówkę do tej pomadki z avonu? Bo ja nie mogę nic sensownego wynaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...