wtorek, 26 lutego 2013

Golden Rose, Rich Color, 10 - nudne nuty

Kolejny w mojej kolekcji lakier z etykietą "nude".
Na moich paznokciach wypada dość ciemno, ma kropelkę brzoskwini i karmelu.
Wygląda całkiem fajnie, dobrze kryje, ale nie jest to mój ulubiony nudziak :)

+szeroki pędzlek typowy dla serii Rich Color (jeśli lubicie wąskie pędzelki, nie będziecie zadowolone)
+kryje po jednej grubszej warstwie (na zdjęciach, lekko widoczne obłączki), na bazie
+bardzo szybko schnie
+ładna buteleczka
+nie smuży o ile nabieżemy odpowiednią ilość, gdy wzięłam nieco mniej, zostawiał widoczne pociągnięcia pędzla

+/- dość gęsty: trzeba nabrać nieco więcej na pędzelek niż zwykle, za to dobrze kryje...

-szybko traci połysk, lepiej będzie wyglądał z topem

Golden Rose, Rich Color, 10 (światło dzienne, pochmurno)
Golden Rose, Rich Color, 10 (światło dzienne, pochmurno)
Golden Rose, Rich Color, 10 (flash)
Golden Rose, Rich Color, 10 (światło dzienne, pochmurno)
 Ogólnie fajny nudziak, ale niekoniecznie niezbędny :)


34 komentarze:

  1. Ja ostatnio kupiłam fajny, nudziakowy odcień z linii Classics Glamour od Golden Rose. Potrzeba jednak trzech warstw aby uzyskać zadowalające krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzy to dużo :P
      ja miałam z serii pretty color, ale chyba też 1-2 wystarczały :)
      może ja grubo maluję :D

      Usuń
    2. Mi zazwyczaj starczają dwie, czasami nawet jedna. Ogólnie bardzo lubię lakiery tej firmy i to pierwszy, który wymaga 3 warstw. Ma jednak tak śliczny kolor, że wybaczam mu wszystko :D

      Usuń
  2. Ładny ale nie mam przekonania do GR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak jest, ja nie lubię Catrice, a miałam 2 chyba tylko :) ale może nie warto się zrażać, ze wszystkich moich GR jestem do tej pory zadowolona

      Usuń
    2. u mnie tylko seria Paris się sprawdza... ale kolorek cudny chociaż nudny ;)

      Usuń
  3. całkiem ładny, ale ja jakoś nie umiem sie poslugiwać takimi kolorami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je lubię solo, ale bardziej jako bazę pod wzorki :)

      Usuń
  4. kiedyś chciałam kupić jakiś nudziakowy lakier, ale stwierdziłam, że to nie moja bajka ;) na paznokciach u innych dziewczyn mi się takie lakiery podobają ;) ten całkiem fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam teraz fazę na kolory nude, więc ten oczywiście również mi się podoba :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię nudziaków ale za to GR jak najbardziej. szczególnie te ich nowe serie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolor. ja jeszcze niestety nie znalazłam nudziaka idealnego, ani na usta ani na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od pewnego czasu chodzą za mną lakiery z tej serii ze względu na szerokie pędzelki, które znacznie ułatwiają aplikację. Jednak nie po drodze mi z drogeriami, które oferują produkty GR;)

    Ten nudziak świetnie komponuje się z Twoją skórą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam sobie dwa lakiery z tej serii, ale mam ochotę na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  10. jest idealny- dla mnie to krówkowe toffi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny nudziak, sama go często używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. wiesz, ja bardzo dużo pracuję rękami, więc nie mogę za bardzo oceniać :P poza tym nigdy nie noszę lakierów samych, tylko na jakiejś bazie, często pokrytych "wysuszaczem"

      nosiłam go dwa dni, na drugi dzień miałam leciutko starte końcówki, ale nadal nadawał się do noszenia

      Usuń
  13. Podoba mi się :) Szkoda, że nie mam zbyt dobrego dostępu do lakierów GR.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny odcień, szkoda że mam już kilka podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny miałam go nawet kiedyś w koszyku ale stwierdziłam że mam za dużo nudziaków;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam nr 5 z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie "nudne nuty" i mam akurat na pazurach podobny z MIYO :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...