poniedziałek, 18 lutego 2013

Golden Rose, Jolly Jewels, 123

Dawno, dawno temu była sobie kolekcja lakierów, której pragnęło moje serce :D Potem przeszło... a teraz znowu naszło :) I oto przybył!

Mowa o Jolly Jewels z Golden Rose.
Jakiś (o ile nie połowę) z dostępnych z tej kolekcji ma chyba każda Pazurkomaniaczka.

Co: Golden Rose, Jolly Jewels, 123
Ile:  10,8ml
Za ile:  12,90zł (teraz w promocji po 10,90!)
Gdzie:  Stoiska GR, wyspy GR, mniejsze drogerie

Pamiętam, że jak była o nich mowa to pisałyście o 17 odcieniach, teraz jest 23. To jest ostatni z serii.
123 to przejrzysta baza z mnóstwem czarnych i białych sześciokątów oraz drobnego białego i srebrnego brokatu.
W przypadku tego lakieru nie uzyskamy pełnego krycia, można oczywiście próbować nałożyć 3-4 warstwy, ale lepiej moim zdaniem nadaje się do layeringu, ze względu na przezroczystą bazę. Ładnie i równo się rozprowadza. Pozostawia lekko chropowatą powierzchnię, ale nie zaczepia. Mimo że nałożyłam top, brokat dalej jest lekko wyczuwalny.

Położony na Orly, Mirror Mirror.
Jedna warstwa. Efekt można stopniować dokładając kolejne warstwy, ale wg mnie tak wygląda najkorzystniej na moich króciakach :P
Golden Rose, Jolly Jewels, 123 (światło dzienne)
Golden Rose, Jolly Jewels, 123 (światło dzienne)
Golden Rose, Jolly Jewels, 123 (flash)
 -Essence, Ready for Boarding, baza
-Orly, Mirror Mirror
-GR, Jolly Jewels, 123
-Poshe 


goldenrose.pl

A Wy macie coś z tej kolekcji? Wzięłam jeszcze 101,
ale chyba wrócę po więcej... może konkretnie polecicie jakiś numerek :)

66 komentarzy:

  1. A ja nie mam ani jednego :p
    Tez na początku mi się podobały, potem mi przeszło, a teraz mi się ten zaczyna podobać, bo na tej szarej bazie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szara pasuje, bo widać i białe i czarne sześciokąty, próbowałam też na czarnej ale się zlewa :P

      Usuń
  2. Genialnie :) sama posiadam kilka tych JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) jest świetny!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda. :)
    Niestety również nie mam ani jednego, chyba muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto teraz się przejść, kiedy są o te 2 zł tańsze :D

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę ten odcień, nawet na stoisku u mnie GR takiego na bank nie mieli, a szkoda, bo lubię 'matowe' brokaty. Ja w swojej kolekcji mam z 5 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to jakoś nowo wprowadzone?
      bardzo dawno byłam w GR :P

      Usuń
    2. Ponoć 6 ostatich jest nowa :)
      Znając życie, u mnie na 'cudownym' stoisku ich nie znajdę ;/

      Usuń
  6. Dzisiaj widziałam lakiery GR w Drogerii Polskiej :) ale się nie skusiłam ;) mimo, że efekt świetny !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przyjdzie potrzeba to i lakiery wpadną do koszyka :)

      Usuń
    2. Masz rację, ostatnio czuję się zaspokojona kolorowanką i jakoś nic mnie nie kusi :)

      Usuń
  7. Genialnie Ci to wszystko wyszło!
    Lubię takie szarości:)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam tego koloru jeszcze, a jest super *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały dzień dzisiaj oglądam paznokcie :D

      Usuń
  9. całkiem przyjemny ten topik :]

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam żadnego jeszcze z tej serii ,ale przez ciebie właśnie składam zamówienie :P te nowe kolory mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby się spodobały, bo będzie na mnie :x

      Usuń
  11. sliczny <3 musze odwiedziec stoisko GR jak bede w pl:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę! Tyle że jak byłam w salonie, to go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie wszystko wykupują :)

      Usuń
    2. Ale to było dopiero jak wchodziły i nie widziałam :( chcęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę!

      Usuń
  13. Fajne połączenie szarości z z czarnym i białym :) Z kolekcji JJ mam kolorek 115, ciężko się zmywa ale kolorek ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywanie, brokat to brokat :D
      ponoć folia daje radę ;)

      Usuń
  14. Świetnie się całość razem prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mialam zadnego lakieru z ty 23 sztuk i musze chyba to zmienic chociaz ja sie lubuje w ciemnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś czarne błyskotki też były :)

      Usuń
  16. Dobrze wiedzieć, że poszerzyli kolorystykę tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy tak dobrze dla portfela :D

      Usuń
  17. Hihi, sól i pieprz. Ja w końcu nic z tej serii sobie nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kupię jeszcze, już to czuję :D

      Usuń
  18. Uwielbiam złoty i srebrny brokat z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja mogłam przeoczyć tę JJtkę? jest cudowna, podoba mi się i to bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może jeszcze wtedy jej nie było

      Usuń
  20. piękny jest ten lakier , mam obecnie tylko 1 kolor ale może też kupię więcej

    OdpowiedzUsuń
  21. Mrrr. Fajowy.
    Wiesz, że tęsknimy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz zajrzę, ostatnio było za dużo wszystkiego :(
      a trudno mi się u Was wbić w tematy po takim czasie :D

      Usuń
  22. Jeden z lepszy lakierów w tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam już kilka, ale 119 będę musiała się przyjżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oooo, mam trzy (103,109,110) z tej starszej serii i wszystkie kocham ogromnie a nowe koniecznie muszę obadać na żywo! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam już 8 lakierów z tej kolekcji (możesz zobaczyć je wszystkie u mnie na blogu :)). Z tych nowych numerków (od 118) planuję kupić 118, 119, 120 i 123. Ze starych kolorów czaję sie również na 102 (choć tutaj waham się między 102 a 122). Ogólnie bardzo lubię te lakiery, to naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam jak na razie 4 (105, 108, 109 i 115), ale jak tylko zobaczyłam zapowiedź nowych kolorów od razu wiedziałam, że będę musiała kilka mieć. i tak będzie z tym tutaj. jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      ja chciałabym jeszcze kilka, ale muszę się powstrzymać :D

      Usuń
    2. oj tam :) po co się powstrzymywać. idzie wiosna to można zaszaleć ;) swoją drogą dokupiłam 2 JJ. ten i 119 :p

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...