wtorek, 19 lutego 2013

Golden Rose, Jolly Jewels, 101 *_*

101 od GR to jeden z tych lakierów, które tracą połowę uroku na zdjęciac.
Przynajmniej moich zdjęciach robionych "małpką".

Co: Golden Rose, Jolly Jewels, 101
Ile:  10,8ml
Za ile:  12,90zł (teraz w promocji po 10,90!)
Gdzie:  Stoiska GR, wyspy GR, mniejsze drogerie

Myślałam, że będzie dość podobny do Miyo, MIX ale nieee :) Miyo to jego młodsza, nieśmiała siostra :D

Sam lakier to dość gęsta, lekko galaretkowa, przejrzysta baza z mnóstwem "flejksów", a właściwie dość grubo ciętej różnokolorowej folii (turkus, granat/fiolet, złoty/pomarańczowy, zielony).
Dość dobrze się rozprowadza. Konieczne przykrycie go bezbarwnych topem, gdyż wysychając pozostawia nierówną powierzchnię i traci część blasku.


Najpiękniej wygląda na ciemnych lakierach moim zdaniem. Niekoniecznie na takich krócinkach jak moje, dlatego nie malowałam wszystkich paznokci :P

Na zdjęciach 2 warstwy na czarnym lakierze z Joko. Jedna warstwa da trochę subtelniejszy efekt.
Przykryte dwiema warstwami Poshe.
Najlepiej wyszedł na nieostrych zdjęciach, ale to dalej nie to :) trzeba zobaczyć na żywo, kontrast kolorów jest dużo większy!
Golden Rose, Jolly Jewels, 101
Golden Rose, Jolly Jewels, 101
Golden Rose, Jolly Jewels, 101
Golden Rose, Jolly Jewels, 101
Golden Rose, Jolly Jewels, 101
Golden Rose, Jolly Jewels, 101 (z lampą)
 Użyłam:
Joko, FYC, Cairo Night
GR, JJ, 101 (2x)
Poshe (2x)  
 

37 komentarzy:

  1. O, coś jak drobniejszy Color Club - Covered in Diamonds :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt witrażowy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski, najpiękniejszy chyba z całej serii! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są tak różne, że chyba ciężko wyrokować :D

      Usuń
  5. kocham flejksy i glassflecki w każdej postaci.
    Mam topper z My Secret #104- w odcieniach zieleni/pomarańczu/złota. Ta JJtka poraża niebieskimi refleksami! jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam z pierre rene taki o jakim mówisz :) to to samo w innej buteleczce, a to jest coś zupełnie innego dla mnie, warto mieć oba :D

      Usuń
  6. mimo wszystko efekt jest piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi, że muszę zaopatrzyć się w czarny lakier, ponieważ na takiej bazie uzyskujemy najlepszy efekt po użyciu emalii typu Jolly Jewels:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z joko jest bardzo fajny, na bazie wystarcza mi jedna grubsza warstwa, albo dwie cienkie, wygodny pędzelek... no i wysycha na półmatowo :D

      Usuń
  8. Bardzo ładny lakier, choć ja nie przepadam za brokatowymi - ich zmywanie jest koszmarem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten się zmywa nieco lepiej niż typowe brokaty :)

      Usuń
  9. nie cierpie zmywac,wiec mam tylko jeden brokat:) ale na paznokciach bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te nie zmywają się wcale tak źle :)

      Usuń
  10. Ja mam chyba jakiś niewypał, bo mój nie chce schnąć... :/ Ale jest piękny to przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak schnie samodzielnie, bo użyłam poshe :D
      zresztą i tak go trzeba czymś przykryć, żeby ładnie wyglądał :)

      Usuń
  11. Świetny, czemu ja jeszcze go nie mam?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się zastanawiam, dlaczego dopiero go kupiłam :D

      Usuń
  12. fajny, podobny do top z Color Club :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo osób tak twierdzi :D
      ciekawe jak by wypadł w porównaniu

      Usuń
  13. Chyba najładniejszy z nich wszystkich, piękny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lakier jest tak cudowny, że pomimo tego ze kupuje zawsze tańsze, to JJ ze względu na jego urok byłabym wstanie tyle zapłacić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowność, takiego właśnie szukam, aby dawał blask zielono-niebieski. Kupię przy okazji, dzięki Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda ślicznie, niedawno go kupiłam. Dzisiaj nałożyłam na frencha, nakładanie jest cięższe niż myślałam, jakiś kleisty i odstające te drobinki ;D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...