sobota, 3 listopada 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": Lili Lili

Kolejny wykopany makijaż :) całkiem fajnie wyszedł na zdjęciach, neistety zupełnie inaczej niż na żywo.
Użyłam kilku różnych odcieni fioletu,
szkoda, że kolory przekłamane, a cieniowanie wygląda jak jednobarwny placek
no trudno

Mogłam też mocniej rozetrzeć dolną powiekę :) 
Światło sztuczne, z lampą i bez.


Użyłam
Buzia:
-Missha PC Cover, BB Cream nr 21
-Dermacol nr 211
-Puder Bell 2Skin nr 042 Natural
-Bronzer Rimmel Sunshimmer 001 Lightly Sun-kissed
-Róż Nyx 13 Mauve
Oko:
-Dermacol nr 211
-Cienie: Kobo 211, Miyo 39 Royal, Inglot Vertigo 10, YR Luminelle 58 Rose Tendre, Bell FC Duo 505, Inglot cielisty (353?)
-Kredka YR CN 08 Blanc
-Liner żelowy Essence
-Kredka do brwi Inglot nr 506
-Tusz Rimmel
Usta:
-Pomadka Inglot 319 (palcem)
-Błyszczyk Lumene Natural Code nr 2

54 komentarze:

  1. Osobiście trochę mniej bym wyciągnęła cienie do góry, ale całość jak najbardziej mi się podoba, szczególnie kreska.
    Te fiolety pięknie podkreślają Twój cudny kolor oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, dół mogłaś bardziej rozetrzeć, ale jest ok ;) w góle to strasznie mi się ten kolor podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre rzeczy widzi się dopiero po zrobieniu zdjęć :D

      Usuń
  3. Przepiękny makijaż :) Cudownie wygląda ten cień <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego zawsze robisz dziubek?
    masz ładne usta i nie trzeba sprawiać pozory że są większe, moim zdaniem masz fajne usta.
    kamil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robię dzióbka Kamilu, tylko noszę aparat ortodontyczny, który nieco powiększa (wydyma) usta :D

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba - szczególnie eyelinerowa kreska i idealne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie zlało się cieniowanie i nie bardzo je widać :( ale chyba mogę powiedzieć, że wyszło nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie narzekaj ładnie wyszedł,choć kolory się zlały:-)
    Ja rozglądam się za aparatem,bo u mnie lepiej makijaż prezentuje się w rzeczywistości niż na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj aparat albo pożre kolory albo w ogóle przekłamuje rzeczywistość :D

      chociaż czasem na korzyść ;)

      Usuń
  8. Jak dla mnie - troszkę za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, dla mnie też :D na co dzień się tak nie maluję, tylko dla zabawy :)

      Usuń
  9. Lubię czasem dosadny makijaż, szczególnie, gdy w roli głównej jest tak piękny kolor jak ten fiolet, który przedstawiasz! Bardzo fajnie wygląda, jest interesujący, łapie uwagę - a o to przecież chodzi :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam fiolety! a Twój makijaż bardzo mi się podoba :) no i kreska świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię fiolety, powinnam częściej po nie sięgać, zazwyczaj wybieram wersję bezpieczną (brązy ;))

      Usuń
  11. Bardzo fajny makijaż. Ogólnie bardzo podobają mi się fioletowe cienie, niestety na kimś... Sama jeszcze nie mam odwagi aby się takimi pomalować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie, ale czasem lubię :) tylko wtedy troszkę się dziwnie czuję...

      Usuń
  12. OMG ale piękny makijaż. niby jeden cień ale jest boski... powiem Ci,że zainspirowałaś mnie. Muszę taki zrobic na bloga :) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze, że to nie był jeden cień (jak pisałam ;)) ale się zlało na zdjęciu :(

      mimo to miło być inspiracją! czekam na makijaż

      Usuń
  13. nie bądź taka krytyczna dla siebie;) bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem realistką :D widzę co wyszło nie tak jak bym chciała... ale nie powiem, żebym się tym mocno przejmowała :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny makijaż, lubię takie kolory, choć niestety sama muszę ich unikać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasują Ci takie kolorki! :) Choć ja raczej unikam, wyglądałabym na chorą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Twoich tęczówek inne bardziej pasują :)

      Usuń
  16. Powieki wyglądają jak mokre :P

    ps. chciałam Ci tylko dać znać, że adres mojego bloga się zmienił, więc jeśli chcesz być na bieżąco z moimi postami, to proszę zmień adres w blogrollu/liście czytelniczej/w obserwowanych na: www.blog.greatdee.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam niedawno problem z Twoim blogiem, nie chciał mi się otwierać

      już dodaję!

      Usuń
  17. Pięknie połyskują jakbyś nakładała je na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. główny cień jest nieco metaliczny, tak się lampa od niego odbiła :)

      Usuń
  18. Może i wygląda jak placek ale za to ładny placek ^^
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana czad!ALe usta są mega sexi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście kolory się zlały ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, gratuluję
    Po szczegóły zapraszam na http://milenabeautyart.blogspot.com/ Pozdrawiam Milena :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, akurat tego cienia z Kobo mi brakuje..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam mu się przyjrzeć w Naturze, bo zdjęcia nie do końca go oddały

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...