środa, 7 listopada 2012

Nubbinki, czyli mikropaznokcie.

Po dłuższym okresie bezlakierowym (ostatnio niemal zawsze noszę niepomalowane płytki z braku czasu) musiałam skrócić maksymalnie paznokcie. 

Po nieudanej próbie ratowania złamanego po ukosie wskazującego, zaokrągliłam płytki (koło migdała to nie leżało), które wyglądały delikatnie mówiąc nieciekawie. Dlatego też wróciłam do kwadratów.
Kwadratów dosłownie :D bo zrobiły się podobne na długości i szerokości.

Paznokcie spiłowane w migdał jak np. u dobrze Wam pewnie znanych Paramore, czy Rodzynki podobają mi się ogromnie, niestety na moich to niewykonalne...


No i golaski. Zobaczymy jak będą wyglądać za jakiś czas :)


Wg mnie nie wygląda to bardzo źle.. Na pewno lepiej niż obgryzione paznokcie jakie miałam do 18 roku życia, a bywało, że i później.

A Wy?
  • Lubicie krótkie paznokcie?
  • Wolicie długie?
  • Spiłowane na prosto, lekko zaokrąglone, czy migdały?

68 komentarzy:

  1. Też mam krótkie i lubię takie. Najwygodniejsze dla mnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię dość krótkie, ale troszkę jednak dłuższe :D

      Usuń
  2. Jeśli są zadbane to każde ładne:) a kolorek masz cudny: co to??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI Miami Beet (z allegro, z tej aukcji agapeanimali) jedna warstwa <3
      polecam zobaczyć w google, bo kolor przekłamany (lampa ;))

      Usuń
  3. ja to różnie je piłuję. zdarzało się i kilka razy tak w szpic na ostro, ale wtedy szybko się łamały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj w szpic bym nie dała rady, bo nigdy takich długich nie miałam :D

      Usuń
    2. aktualnie też bym nie dała rady, bo się po prostu strasznie łamią, więc krótkie muszą być. zazdroszcze dziewczynom takich ładnych paznokci. ja nawet ich nie maluję już :(

      Usuń
  4. Zdecydowanie wolę krótkie, jakoś tak bardziej elegancko mi się kojarzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się najbardziej podobają krótkie paznokcie, wyglądają pięknie i elegancko. Niestety sama z krótkimi czuję się "goła" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię bardzo krótkie i lekko zaokrąglone

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wole nieco dłuższe paznokcie, jednak moje strasznie się łamią oraz zadzieraja, więc o pięknych pazurkach mogę sobie pomarzyć.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się naprawdę bardzo podobają. Są zadbane i równe, starannie pomalowane.
    Co prawda sama lepiej czuję się w dłuższych, jednak czasem mnie korci zmiana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      nie zmieniaj! są śliczne :)

      Usuń
  9. Ja lubię długie, ale Twoje są świetne, zadbane i równe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę jak są troszkę dłuższe, ale i takie mogą być :)

      Usuń
  10. Ja w tej chwili mam mega długie jak chyba nigdy w życiu, ale to wszystko przez brak czasu, liczę na to, że wreszcie w weekend zafunduję im porządny manicure. A Twoje wyglądają naprawdę bardzo ładnie, sama bym takimi nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz duże płytki paznokci i to wygląda ładnie. Ja z kolei mam małe i nic na to nie poradzę, więc u mnie dłuższe paznokcie wyglądają ładniej :) Niestety nie mogę pozwolić sobie na bardzo długie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, mam dość szerokie paznokcie :)

      Usuń
  12. ja lubię długie :) lekko zaokrąglone.
    teraz niestety jestem skazana na krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubie krótkie lub troszkę dłuższe, ale bez przesady. Ja mam typowe migdały. Twoje są idealne do kolorowych lakierów, strasznie lubię krótkie kwadraty w wyraźnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje kwadraciki są urocze :D
    Ja lubię długie lekko zaokrąglone, migdałki też fajne, ale nie potrafię sobie takich zrobić :p Krótkie też lubię, ale wtedy pomalowane na ciemne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urocze :D jakoś to słowo często pada ;)

      dłuższe za to są bardziej kobiece...

      Usuń
  15. Aktualnie mam podobną długość do twoich (nawet kształt podobny, choć ciut bardziej zaokrąglone brzegi chyba), i chociaż lubię nieco dłuższe to z takimi też sie da żyć ;) Teraz jakoś ciężko mi zapuścić - zawsze w okresie jesienno-zimowym mam z tym problemy... pazury mam wtedy jakies słabsze, łatwiej się rozdwajają niż np latem.

    Ale zadbane paznokcie zawsze wyglądają dobrze, bez względu na długość - bo to już rzecz gustu czy wygody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać nie mamy tyle witamin ile potrzeba...

      Usuń
  16. Fajne, schludne i równe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami mam ochotę na takie krótkie paznokcie, podobają mi się pomalowane na wesołe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wesołych kolorów mi nie brakuje :D tylko kiedy malować ;)

      Usuń
  18. Ja nie lubię migdałów u siebie, wolę lekko zaokrąglone a już marzenie byłyby całkowicie proste ;) Długie mi się nieładnie zawijają pod spód (może któraś znajdzie na to radę?), dlatego noszę zazwyczaj takie ok. 3 mm za płytkę, są wówczas idealnej długości. I zgadzam się z opiniami powyżej - każde zadbane paznokcie są piękne ;) A Twoje są zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wskazujący mocniej się zawija, a reszta słabo

      dziękuję :*

      Usuń
  19. Zdecydowanie wolę krótkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. eee, wyglądają ładnie i schludnie :) takie dłuższe też mi się podobają, ale nie każdemu pasują do kształtu dłoni czy ogólnego "stylu".

    na temat moich się z kolei wypowiadać nie będę, bo to przypadek absolutnie beznadziejny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wolę długie szponki, ale takie jasne i równe kwadraciki też są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się długie tez podobają :) ale nie każde

      Usuń
  22. Ja u siebie toleruję tylko kwadraty, ale u innych migdałki też mi się podobają :) Wolę długie, ale bardzo ciężko mi moje zapuścić bo zaraz się łamią i ciągle mam krótkie :(( Dlatego w ruch poszła kuracja drożdżowa + odżywka wzmacniająca z Diamentami Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja najbardziej lubię spiłowane na prosto albo lekko zaokrąglone. Ja tez musiałam skrócić paznokcie, bo znów zaczęły mi się rozdwajać :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety muszę ciągle mieć krótkie paznokcie, bo jak zapuszczę to zaraz się łamią i rozdwajają. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się lekko zaokrąglone, nie za krótkie ale też nie za długie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wyglądają źle! źle by wyglądały zaniedbane, a Ty starasz się je zwyczajnie odbudować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja lubię średnie i kwadratowe mi się podobają ale nie u mnie :( ja muszę mieć migdałki

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja najbardziej lubię średniej długości, lekko zaokrąglone. Ale Twoje też mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  29. Według mnie najwygodniejsze są takie ciut dłuższe niż na zdjęciu "gołych" paznokci :) Bo ani one długie ani krótkie i mamy "władzę" w palcach ;]
    Ściskam ciepło w te zimne dni ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie, te są odrobinę jeszcze za krótkie

      Usuń
  30. Noszę krótkie bo mi wygodniej. Uważam, że zadbane wyglądają bardzo elegancko bez względu na długość.
    a taki monochromatyczny lakier w soczystym kolorze wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię mieć troszkę dłuższe paznokcie niż te, jednak nie za długie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę mieć troszkę dłuższe, do opuszki :)

      Usuń
  32. hehe, dosłownie kwadraty ;P
    nie no, teraz mi się też połamały i mam krótkie :( nie lubię tego...
    Myślę że długość to kwestia przyzwyczajenia - jak się długo nosi długie to się człowiek przyzwyczaja i w niczym nie przeszkadzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby tak, ale zależy gdzie się pracuje :P

      Usuń
  33. Hej :) Nominowałam Cię na moim blogu do nagrody Liebster blog - jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałam Ci podziękować za poradę odnośnie keratyny, której moje włosy dotychczas nie tolerowały ;) użyłam keratyny do innej maski i efekt super ;) Mogłabyś mi polecić dobre maski z jakimi stosujesz keratynę?
    Podałabyś mi link do tego wątku an wizażu o keratynie?
    Jaką masz porowatość włosów?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że podziałało :) dziękuję, że napisałaś!
      nie widziałam wątku typowo o keratynie, dowiedziałam się tylko, żeby nie nadużywać protein, a zachowywać równowagę proteinowo-emolientową oraz nie używać więcej niż 15 kropli keratyny na porcję odżywki/maski

      o proteinach przeczytasz m.in.tu:
      http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=19591934&postcount=32
      i tu:
      http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=17552559&postcount=23

      oraz niezmiennie odsyłam do FAQ:
      http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=404704

      owocnego czytania!

      moje włosy są średnioporowate, keratynę dodaję zwykle do alterry morelowej (wycofana niestety) albo stosuję ją po odżywce z keratyną, każda emolientowa maska powinna się nadać

      pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Dzięki ;) na pewno przeczytam

      Usuń
    3. A tak z ciekawości, dlaczego nie można stosować więcej niż 15 kropli keratyny? Są jakieś negatywne skutki?

      Usuń
  35. Krótkie paznokcie mi się nie podobają, długie natomiast mi przeszkadzają, dlatego zazwyczaj noszę takie półdługie :) Oczywiście lekko zaokrąglone :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...