czwartek, 1 listopada 2012

Keratyna dla skrętu :)

Użyłam po ostatnim myciu odżywki z keratyną hydrolizowaną - Artiste (różowa). Później na kilka minut ukochanej Alterry morelowej, pianki Isana (Rossmann Draniu! oddawaj! :() Niestety nie za długo sobie ich już poużywam :(
Włosy zadowolone :)

Zastanawiam się nad skróceniem dla objętości i mocniejszego skrętu, ale troszkę mi szkoda :(
Myślałam też nad grzywką, ale boję się, że pożałuję...
Mogłabym też pobawić się w pocieniowanie, ale jakoś sama wątpię w swoje umiejętności fryzjerskie :D

Chce mi się jakichś zmian. Wciąż zmian :)

Włosy myłam rano, zdjęcia robiłam późnym wieczorem po bardzo intensywnym dniu. Skręt ładnie utrzymany, troszkę puszku, ale niewiele.
Zdjęcia z lampą.


po lewej widać, że spodnie warstwy nie chcą zbytnio falować:) dlatego dobrym sposobem dla falujących jest cieniowanie
 Użyłam:
-szampon Novoxidyl kubeczkowo (SLES!) na 3 min.
-Artiste różowa d/s 5 min
-Alterra morelowa d/s 3 min
-tonik Novoxidyl (denat.)
-pianka Isana pomarańczowa
-żel Joanna mrożący
-dyfuzor


A Wy obcinałyście same włosy? Może coś podpowiecie? :)

60 komentarzy:

  1. Takie piękne loki trzeba zapuszczać a nie obcinać! Będę palcem groziła :)

    Uwielbiam Artiste, mieszam ją, sama potrafi zrobić sianko i właśnie dodawałam do niej Alterry morelowej iiiii niestety zastąpiłam ją Elseve fioletową bo tamtą dziady zabrali :( A taka dobra była, amerykańska :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ochotę zapuszczać, ale ostatnio przejrzałam stare zdjęcia---miałam więcej wizualnie włosów gdy były krótsze, i skręt inny był :) i wtedy chce mi się ściąć :x

      No dziady dziady z Rossa! :P

      mieszam albo nakładam coś emolientowego po Artiste i zwykle jest dobrze :)

      Usuń
  2. piękny kolor :) co to za farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas Czerwone jabłko Casting Creme Gloss, pojawiała się z kilku ostatnich postach włosowych
      ale to już dość mocno wypłukane :)

      zresztą ona na każdym zdjęciu inaczej mi wychodzi :(

      Usuń
  3. nigdy sama nie podcinałam. teraz mam na to za krótkie ;)
    a kolorek mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapuszczaj Malyna;D sa piękne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko Tobie z długością robią się niesamowite zakrętasy :)
      a mnie prostuje :P

      Usuń
  5. zapuszczaj Piękna :)) mi się kręcą na odwrót, wierzchnia warstwa mniej,spodnia bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapuściłam dla chłopa, a teraz mnie nosi na jakieś zmiany ;) sama nie wiem co dalej...

      Usuń
  6. Ładny skręt.
    Jeśli chodzi o fryzury, podcinania to ja tylko "zaufany fryzjer w PL lub za granicą" inaczej nie kombinuje nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaufany fryzjer to skarb
      niestety ciężko takiego znaleźć :(

      Usuń
  7. Nigdy sama nie obcinałam, boję się :x Jednak dobry fryzjer to podstawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sama nie, ale może warto spróbować

      Usuń
  8. gęste i lśniące ;) widzę,że bardzo dbasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są gęste, tylko falowanie sprawia takie wrażenie :)

      Usuń
  9. Piękne włosy!!
    Ja zapuszczam, ale czym dłuższe tylko skręt słabszy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to jest minus długości...
      jeszcze jakby były całkiem proste...a to się robi takie dziwne coś :D

      Usuń
  10. Fajny efekt, niestety moje wysokoporowate włosy nie tolerują keratyny, a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puszy Cię? :(

      z Zakręconego forum wizażowego wiem, że włosy zazwyczaj lubią keratynę w towarzystwie emolientowej odżywki/maski i tak też robię

      Usuń
    2. Robią się proste i sztywne jak druty. Bardzo niemiłe w dotyku. Nawet z emolientami nic :( I teraz stoją mi 3 buteleczki keratyny ;(

      Usuń
    3. szkoda :(

      mam nadzieję, że keratyna stoi w lodówce?

      możesz sprzedać/wymienić :)

      Usuń
  11. Obcinałam już sama włosy ;)
    Za pierwszym razem zrobiłam sobie krzywdę ;p
    Ale potem już nawet ładnie mi to wychodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak zrobić tak, żeby ten pierwszy raz nieudany się nie wydarzył? :D

      Usuń
  12. Piękny skręt :) Też używam pomarańczowej pianki Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednej używałam baaaaaaaardzo długo
      teraz mam ostatnią, więcej nie dostanę, bo coś tam pozmieniali w składzie i już nie jest zgodna z CG :(

      Usuń
  13. Boże piękne :) kolor, skręt no wszystko wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądają ;)
    Z zazdrości aż chyba zacznę próbować stylizacji na swoich falkach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam :)
      pielęgnacja+stylizacja=uśmiech

      Usuń
  15. Ach, śliczne te twoje fale :)
    Ja swoje ścięłam pod koniec września na boba i męczę je prostownicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się fryzura na boba, ale mnie się zawsze wszystko wywijało, więc poniechałam :D

      Usuń
  16. Piękny kolor włosów i same włosy śliczne. Ja sama nigdy nie obcinałam, ale fryzjera moje włosy też nie bardzo lubią. Mało kto łapie jak ciąć kręcone włosy, a ja też jestem posiadaczką takich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja pół życia spędziłam z grzywką na bok. w te wakacje zrobiłam prostą i nie żałuję ;) włosy nie ręka- tnij !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w prostej mi na pewno nie będzie dobrze, a taką na bok to nie wiem czy mi się uda zrobić... i czy nie będę musiała jej prostować, żeby jako tako wyglądała :)

      ciągle się zastanawiam

      Usuń
    2. to zrób taką aż do policzka ;) poza tym zanim nie spróbujesz to nie będziesz wiedziała :) a może będzie ok i będzie się dobrze układała ;)

      Usuń
    3. może poproszę kuzynkę :D

      Usuń
  18. Piękny skręt, ale nie obcinaj ich z długości :) Za to jestem za pocieniowaniem, sama nie mam loków, za to u mojej koleżanki widać różnicę w falowaniu w zależności od cięcia. I właśnie najfajniej wygląda to na takich wycieniowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są pocieniowane :)

      ale ostatnio miałam podciętą tylko tę najdłuższą warstwę, chciałabym poprawić po całości, ale sama boję się, że nie dam rady :D

      Usuń
  19. Uwielbiam Twoje włosy! Czekam na ten dzień, kiedy moje włosy będą tak pięknie falować jak Twoje :) No i chyba się nie doczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      aj każde fale są inne :) pewnie nie będą tak falować tylko zupełnie inaczej, zresztą fale codziennie inaczej wyglądają :) sama to widzisz pewnie po sobie :*

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. czyli, że się moje jabłko dobrze spłukuje :)

      Usuń
  21. Sliczne loczki!ja tez takie chce!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. tez mam loki i sa juz prawie za lopatki i mam ten sam problem! coraz gorzej sie kreca.Kiedys mialam pocieniowane i teraz rosna sobie jak chca podcielam je sama i chyba jednak kolejny raz pojde do fryzjera.Wyrowna to co ja sobie krzywo poobcinalam ;) mozesz sprobowac tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maliniarka, masz bardzo ładne włosy, ładnie się kręcą :) Moje pod ciężarem zrezygnowały ze skrętu i stały się prawie proste. Mam ich dość mało (większość rozjaśnianych, spalonych wypadło), więc wycieniować nie mogę, ale sama pewnie bym się za to nie wzięła. Ja jedynie na własną rękę czasami podcinam zniszczone końce ;) Ale w Twoim przypadku, myślę, że cieniowanie powinno pomóc poprawić skręt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też mam mało włosów, mimo to gdy są wycieniowane to wydaje się ich więcej :)
      chyba widać, że są wycieniowane? :D

      myślałam tylko o poprawce :)

      Usuń
  24. To już chyba jakieś zboczenie, uwielbiam oglądać zdjęcia Twoich włosów. :P Chciałabym, aby i moje tak wyglądały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      oj dzisiaj moje wyglądają pożal się Panie :P

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...