środa, 21 listopada 2012

Garnier Color Sensational Bizantyjski brąz 5.25

Nie mogąc patrzeć na popłuczyny po czerwieni L'Oreal, sięgnęłam po coś ciemniejszego, czyli Garnier Color Sensational Bizantyjski brąz 5.25

Na opakowaniu wyglądał pięknie. chłodny, smakowity.
Na moich włosach? znowu ruda poświata :D chyba takie już są po prostu. I nie jest to jedynie kwestia przebijania rudości spod spodu, bo na odroście złapało jeszcze bardziej rudawo niż na całości ;)

Aplikacja klasyczna: pędzelkiem, z miseczki (krem koloryzujący miesza się się z utleniaczem)
Czas trzymania: 30 minut
Cena: 15zł
Trwałość: farba w założeniu ma być trwała
Wypadanie: po farbowaniu b. małe, przy pierwszym myciu nieco większe niż zazwyczaj
, czyli u mnie jak zwykle :)

Wszystkie zdjęcia z lampą (kiedy wracam do domu już jest ciemno :()
Praca bardzo mnie ostatnio pochłania, żeby nie powiedzieć "pożera"... Czego są plusy (robię to, co lubię :)) i minusy (doba jest zbyt krótka...)
Przepraszam, że mało mnie i nie zawsze mogę odpisać i załatwić sprawy! (m. in. Joasiu Cz. :*, mam nadzieję, że Twoja cierpliwość nie jest jeszcze na wyczerpaniu)

zaraz po farbowniu i suszeniu (sucharki z żelu)
przed (mocno sprane Czerwone Jabłko) i po farbowaniu Garnierem
odgniecione falki
garnier.pl



32 komentarze:

  1. Ja lubię takie rudości, ale rozumiem, że nie tego oczekiwałaś po tej farbie... Masz ładny skręt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, choć inny niż na opakowaniu, ale ten co wyszedł ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, u mnie widać poświatę czerwono-fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :) Twoje włosy wyglądają tak, że mam ochotę je ugniatać ;P (ale nie bój się, nie jestem nienormalna ;P)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, dlaczego zmieniłaś kolorek? pasował Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, dziękuję Ci za odpowiedź :* Tym bardziej doceniam, kiedy masz istne urwanie głowy w pracy. ;-)
    Co do nowego koloru włosów, to pasuje Ci. :) Jakiś czas temu sama zastanawiałam się nad czymś wpadającym w czerwień, ale nie miałam odwagi. Zazwyczaj wybieram chłodne brązy. :) A teraz chodzę z odrostem, bo wymieszał się z moimi włosami i daję im trochę odpocząć od chemii. :P
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      ja też wybieram chłodne, ale wychodzą jak chcą :D

      Usuń
  7. Ładny kolorek :)
    Malina, może podpytaj Mysię M, może doradzi Ci jakie odcienie wybierać

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mogę patrzyć na spranego castinga.. Przez pierwsze dwa tygodnie kolor był naprawdę ładny,a potem ten kolor w ogóle ciężko było zdefiniować. Teraz będę rozglądała się za jakąś farbą, żeby znowu kolor mi nie puścił po 2tyg :) Twój kolorek bardzo mi się podoba, ładnie tak wyglądasz :) No i te fale :D !

    OdpowiedzUsuń
  9. głupie pytanie laika - w jaki sposób właściwie się odgniata żel? :P bo rozumiem to tak, że na mokre włosy nakładasz żel czy inne coś do stylizacji, ugniatasz, ewentualnie suszysz, a potem co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nakładam na mokre żel, wgniatam go
      potem wilgotną koszulką ugniatam żeby wzmocnić falowanie i usunąc nadmia żelu
      potem suszę suszarką z dyfuzorem

      kiedy włosy są suche wyglądają jak na zdjęciu pierwszym, żel wysztywnia fale, tworzą się "sucharki" które później trzeba odgnieść suchymi dłońmi lub przez suchy materiał

      Usuń
    2. rozumiem, dziękuję bardzo :) muszę kiedyś w końcu spróbować :P

      Usuń
  10. Ładny kolorek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) sama się maziałam :D

      Usuń
  11. Oh my gоodness! Impгessive аrticle dude!
    Thank you sο much, Howеver I am encountering troubles with your RSS.
    I ԁon't understand why I cannot subscribe to it. Is there anybody having similar RSS problems? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanks!!
    Here is my site : publicauctionss.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Malinko jakie Ty masz kedziorki :) piekne,lsniace i jakie dluuugie wlosy !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek ;)
    zapraszam http://seeforyourselfyouareunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) Mam pytanie :) próbuję wyjśĆ z czerwieni. Na początku pomalowałam wlosy ognistą miedzią Syossa zeby troche rozjasnic i wyszedł jaśniejszy, bardziej rudy niz czerwony :) Wczoraj pomalowałam ognistym kasztanem castinga i wyszedł ciemniejszy, nie wiem jak nazwac ten kolor, moze wlasnie taki ksztanowy ciepły. I zastanawiam się co wyszłoby po nałożeniu Bizantyjskiego brązu? Kiedy nałożyłas go na swoje sprane jablko wyszedł czarny? Bo nie wiem jak bardzo ten kolor na zdjęciach jest zblizony do tego ktory wyszedł na wlosach :) z góry dziekuje za odpowiedz! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj :)
      wybierasz takie farby, które mają dawać rudawy/miedziany odcień - taki chcesz osiągnąć docelowo?

      ta farba zdecydowanie nie wyszła czarna, co zresztą widać na zdjęciu, dała raczej czerwonawo-brązowy odcień, nie polecam jej jeśli chcesz się pozbyć czerwieni

      Usuń
  15. Właśnie kupiłam i bedę farbować :) ciekawi mnie jaki będzie efekt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, daj znać czy wyszło tak jak chciałaś :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...