piątek, 2 listopada 2012

Dziękuję, że jesteście!

Jest Was już 400!
Bardzo dziękuję, że jesteście, zaglądacie, komentujecie. Dziękuję za każde ciepłe słowo i za każdą wskazówkę.
Jesteście najlepsza motywacją do prowadzenia bloga!


Joanna Czarnocka z bloga http://www.jcmakeupdream.blogspot.com/ 
jako 400. obserwatorka otrzyma drobny upominek :)
Joasiu, proszę o kontakt!

Miałam zorganizować rozdanie jakiś czas temu. Niestety praca pochłania mnie w takim stopniu, że do tej pory się to nie udało, jakoś nie mogę się zebrać w sobie, żeby to wszystko przygotować :( ale kosmetyki czekają!
Postaram się w wolnej chwili tym zająć. :) Nagrody będą 2 lub 3.

Jak zapewne wiecie rozdania losowe są niezgodne z prawem, także będzie jakieś małe zadanie do wykonania. Jakieś sugestie?

Niemniej jednak cieszę się, że wchodzicie tu, bo po prostu chcecie, a nie tylko dlatego, żeby coś otrzymać! :)

Buziaki! :*

21 komentarzy:

  1. gratuluję i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog to i obserwatorów przybywa ;)

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i zazdroszczę takiej ilości obserwatorów i zainteresowania blogiem :D oby więcej sukcesów ! może najlepsza recenzja jakiegoś kosmetyku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Malinko:)i zycze wiecej i wiecej czytelnikow:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, strasznie mi miło ;) dziękuję! ;) zostawiam mojego maila: jcphotodream@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kochana! I fajnie, że mimo braku czasu jesteś z nami cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuper gratuluję i życzę kolejnej setki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma w tym nic dziwnego, że jest tu nas dużo - piszesz ciekawie i robisz świetne makijaże :)

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! :)
    mi wczoraj stuknęło 50 tys. wyświetleń i 150 obserwatorów. cieszę się jak głupia, że moje wypociny ktoś czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, widzę siebie :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...