czwartek, 22 listopada 2012

Bell Glam Wear Neon Color Waterproof Eyeliner - po sezonie :)

Nie planowałam takich zakupów, ale jak tu nie skorzystać po takiej cenie? :)

Kolory typowo letnie oczaorażące - jak widać poniżej.
Co: Bell Glam Wear Neon Color Waterproof Eyeliner nr 1 i nr 2
Gdzie: Natura, Aster, osiedlowe drogerie, online
Ile:  5ml (? - nie widzę informacji na produkcie)
Za ile: pamiętam, że w lecie kosztowały ok 13 zł, teraz kupiłam je za 6,09zł w promocji w Naturze jakiś tydzień temu (nie wiem czy są jeszcze dostępne)
Aplikator: dość sztywna zaostrzona gąbeczka

 Zdjęcia w świetle sztucznym

Wiem, że jest już po sezonie na takie kolory (chociaż zieleń jeszcze można pod jesień podciągnąć), ale jestem bardzo zadowolona z zakupu :)

Rzeczywiście linery są trwałe, (bardzo trudne do zmycia z dłoni po zaschnięciu, nawet wodą z mydłem) dobrze kryją (niebieski lepiej), ale nie da się pomalować oka jednym pociągnięciem, trzeba poprawiać.
Nie podrażniły mi oczu (noszę soczewki). Nie pękają po wyschnięciu.

Linery mają bardzo słabe opinie na wizażu. Pamiętam też, że kilka dziewczyn na blogach narzekało, że się kserują. U siebie tego nie zaobserwowałam (może dlatego, że nakładałam bardzo cieniutkimi warstwami, więc zdążą wyschnąć :)).

Kupiłam jeszcze 2 błyszczyki Glam Wear z Bell (ale o tym jak zrobię zdjęcia, tylko nie wiem kiedy się to uda :()
Uwielbiam błyszczyki z Bell :P zarówno te z Fashion Colour jak i z GW.

45 komentarzy:

  1. niebieski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiem kolory ! i wazne ze nie pekaja i nien Tworza takie zaschnietej papki

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt mi się bardzo podoba. I co z tego, że jesień, fajnie dodać trochę koloru :) Ja chętnie przygarnęłabym oba - naprawdę wyglądają super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę koloru nie zaszkodzi w te ponure dni :)

      Usuń
  4. podobają mi się te kolory ;)
    i nie ma co patrzeć, że jesień/zima
    ja uwielbiam kolorowe makijaże cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to dobrze się czuć w swojej skórze :)

      Usuń
  5. Mam je od lata i jeszcze nie wypróbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ja w lecie żałowałam, ale teraz cieszę się, że poczekałam :)

      Usuń
  6. Ojej, jak kolorowo i optymistycznie ;) bardzo udane zakupy na moje oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udane :D zwłaszcza jeśli o cenę chodzi

      Usuń
  7. super, fajnie, że są takie mocne:) oba mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się, szczególnie ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zielony mi się podoba... muszę się za nim rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe, czy jeszcze są w tej promocji...

      Usuń
  10. mam je u siebie na blogu ;) identyczne kolory ;) szczerze mówiąc potwornie się je aplikuje, odbijają się na górze i lekko szczypią mnie od nich oczy, ale ze względu na ich kolory i trwałość regularnie się z nimi męczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. identyczne, bo są tylko dwa :D

      szczypią oczy? to niedobrze :( u mnie nic takiego się nie dzieje

      Usuń
  11. Ale soczyście, bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są pięknie nasycone!!! muszę mieć choć jeden ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielony bardzo Ci pasuje a cena świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczowa recenzja:) Ja mam zielony i u mnie był efekt a'la ksero ale dało się to przeżyć:) Jest jednym z moich ulubionych bo jak na razie na ideał nie trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba nie wierzę w ideały :D ale z tych linerów jestem zadowolona

      Usuń
  15. Szkoda, że już wyczerpałam limit na kosmetyki w tym miesiącu ~~
    Eyelinery mają świetną kolorystkę i znając siebie pewnie bym w zimę też się nimi malowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...