poniedziałek, 29 października 2012

TAG: Moje włosy w pigułce

Otagowała mnie Orlica, za co serdecznie dziękuję :)
ZASADY TAGA:
- odpowiedzieć na 13 pytań
- oTAGować 5 osób
1. Twój naturalny kolor włosów.
  • Typowy mysi ciemny blond z refleksami od słońca. Ostatnio widziany w marcu 2010 :) odgrzebałam nawet zdjęcie :D
2. Twój obecny kolor włosów.
  • Średnio spłukane Czerwone jabłko Casting Creme Gloss L'Oreal.
3. Aktualna długość Twoich włosów.
  • Nie wiem :) trudno mi samej zmierzyć (w razie gdybym zmierzyła edytuję).Z pewnością najdłuższe jakie pamiętam.
4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy.
  • Na razie nie wiem :) Najbliższy cel to do wysokości zapięcia biustonosza. A potem się zobaczy.
5  Jak często podcinasz końcówki?
  • Kiedy widzę, że włosy tego potrzebują, chociaż nie pamiętam, żebym miała rozdwojone końcówki od czasu świadomej pielęgnacji :) Średnio co ok. 3 m-ce.
6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
  • Falowane. Kapryśne
7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
  • Średnią.
8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?
  • Przetłuszczające się u nasady, ale nie jakoś ekstremalnie.
9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
  • Nie myję włosów codziennie.Zazwyczaj: olejowanie od godziny do kilku godzin, szampon (myjadło) kubeczkowo, odżywka d/s na 5-10min, odżywka b/s, pianka, żel, suszenie z dyfuzorem. (podkreślone zawsze przy każdym myciu)
10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
  • Zmiennej pogody, wilgoci w powietrzu, zbyt częstego dotykania.
11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
  • Lubią być dopieszczane pod każdym względem.
12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
  • "Znowu Ci coś nie pasuje?! Nie dogodzi tej babie!"
+ Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)
  • Od czerwca 2011

Taguję:
 Em

20 komentarzy:

  1. Dziękuję za otagowanie :) odpowiedź na niego będzie dość trudna, bo nie przywiązuję jakiejś większej uwagi do pielęgnacji włosów :P Są jakie są i to akceptuję ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci, ze Te Twoje naturalne wloski są śliczne, nie mają takiej typowej nudnej myszowatości, mają cudowny odcień i doskonale podkreślają kolor Twojej skóry- wygladała naprawdę zdrowo i promiennie. <3 Ja bym za chiny takich włosów nie farbowała <3 <3 oddaj mi je! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz pofarbowałam włosy (też Castingiem) w wieku 22 lat, więc długo długo miałam swoje naturalne :)

      co jakiś czas mam ochotę wrócić do natury, ale nigdy nie mogę wytrzymać :(

      Usuń
    2. ja też co jakiś czas próbuję wrócić do naturalnych :) aby się wspomóc, kilka miesiecy temu podfarbowałam się średnim blondem, i póki co, trwam przy tym odcieniu aby odrosty nie byly silnie widoczne. chwilowo rowniez regeneruje swoją skore glowy, po szamponie novoxidyl, ktory mi poczynil kolosalne spustoszenie, wiec tym bardziej mam powod by nie farbowac wlosow w chwilach slabosci i ciągotek kolorystycznych :D moze w koncu mi wyjdzie i znow stanę się naturalna ;)

      Usuń
    3. no czytałam, ze Ci zaszkodził :(

      ja na razie użyłam dwa razy, bacznie obserwuję czy nie dzieje się nic niepokojącego :)

      Usuń
  3. Śliczny masz swój naturalny kolor włosów jak bym miała taki to bum nie farbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się już raz pofarbuje to trudno wrócić do natury ;)

      Usuń
  4. Naturaln y kolor włosów może zasługuje na miano mysiego przy obecnym, elektryzującym. Ale w ogóle nie odważyłabym się go tak nazwać. Ja jak poprzedniczki nie nakładałabym na ten kolor żadnych farb:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak już pisałam włosy farbuję od 2 lat :) więc długo miałam swój naturalny odcień :D

      czasami chce mi się powrotu do natury, ale jak pomyślę o odroście, to mi się odechciewa :(...zobaczymy jak się ta czerwień będzie wypłukiwać :D

      Usuń
    2. Zawsze można zafarbować włosy na naturalny kolor, ja tak wracałam kiedyś do własnego ;)
      Obserwuję więc Twoje poczynania:D

      Usuń
    3. kiedyś chciałam to zrobić, poszłam do fryzjerki wyrównać kolor (miałam 7cm odrostu) no i ten odrost wzięło mi na pomarańczowo :D
      płakałam...

      od tamtej pory nie byłam u fryzjera, a farbuję się sama

      Usuń
  5. Moje naturalne włosy są podobnego koloru co Twoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co pomyślałam... jejku, jaka Ty jesteś śliczna :)

    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie :)
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie:) Zaraz coś naskrobię:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...