czwartek, 11 października 2012

Moc żelu a utrzymanie skrętu

Jak pisałam wcześniej, moc stylizacji włosów trzeba umieć docenić :)
Ja ostatnio używam żelu delikatniejszego, bo Joaśki (żel mrożący, żel elastyczny: mocniejsze i nie do końca zgodne z CG) mi się pokończyły, a nie mam kiedy pójść na zakupy, a jeśli mam kiedy to ich nie ma ;)

Zdjęcia są z piątku:
Na noc olejek GP z łopianem i papryką, na skalp i długość (próbuję walczyć z nadmiernym wypadaniem, na razie niewielkie)
Mycie: Facelle 50+ (do tego sporo płukanki srebrnej Delii) PQ!
Maska: Alterra z granatem (zmieszana z płukanką Delii) PQ! na 10 min., Alterra z granatem (maska) jest całkiem podobna do Alterry morelowej, daje fajne odczucia mięsistości i gładkości włosów przy spłukiwaniu, ale ta druga dobyła moje serce :(
płukanka srebrna ma jakoby niwelować rudość, niestety u mnie się to chyba znów nie sprawdza :D może trzeba zrobić czystą płukankę?
potem tylko żel Bielenda Graffitti mocny z odżywką - zielony, to dość słaby żel, ale bez alkoholu, włosy są po nim miękkie i miłe w dotyku, mało "sucharków" do odgniatania
suszenie dyfuzorem
Efekt: lekkie fale, ale mocniejsze niż przy poprzednim myciu, włosy dość miękkie, ładnie błyszczące, ale  i lekko spuszone, co widać na zdjęciach

zdj. z lampą, pod koniec dnia, myte rano 


rudawe, ale na pewno nie aż tak mocno jak na zdjęciu (to wina lampy, bluzka była granatowa, więc widać jak kolory są przekłamane)
zbliżenie na puszaczka 

i chyba trzeba podciąć kocówki najdłuższej warstwy, niby się nic nie rozdwaja, ale jakoś bidnie wyglądają :)


50 komentarzy:

  1. śliczne włosy;) moje niestety mają brzydki skręt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      nie ma czegoś takiego jak brzydki skręt :)
      spróbuj go wydobyć!

      Usuń
  2. Ostatnio poczytuję o CG, bo wydaje mi się, że jestem dobrym ukrytym materiałem na pokręconą. Próbuję wprowadzić w życie rady i zalecenia, ale efekt jest mizerny... ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami na efekt trzeba troszkę poczekać! trzymam kciuki za wytrwałość :*

      Usuń
  3. Jakie masz przecudne włosy, wymiękam:) Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale aparat+lampa je lubi ;) na żywo nie są zbyt imponujące raczej :)

      Usuń
  4. piękności :) czaję się na ten olejek z GP ale jakoś nie mogę go znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisze martysek w drogeriach Natura
      ja kupiłam w drogerii Aster (ok 7zł)

      Usuń
  5. piękne masz włoski :) dążę do takiego skretu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maliniarko, co za blask! Jak oceniasz ten olejek?

    Malina i cytryna, olejki GP są w Drogerii Natura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blask to od lampy błyskowej :)

      lubię te olejek, ale za krótko go stosuję, żeby więcej powiedzieć
      mimo to ostatnio wyciągam mniejsze kulki włosów odpływu niż we wrześniu

      Usuń
  7. Piekny kolor wlosow:) ja wczoraj farbowalam na wsciekla czerwien:) u mnie skret sie nie trzyma tak jak bym chciala:( ale kupie inny zel i zobacze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor mocno przekłamany jak pisałam :)

      chciałabym być ruda, ale się boję, a jak robię sobie brązy to rudzieję :D

      Usuń
    2. ja jak robię rude to blondzieje:P jak kolwiek to brzmi a potem poswiata wlosow zielonkawa.....

      Usuń
  8. Podoba mi się taki typ skrętu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ty masz śliczne te włoski.. :)
    Moje jak na złość wywijają się, ale nie chcą się wyglądać tak, jak Twoje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym moje zostawiła w spokoju, to tylko końcówki by się wywijały :) no i te krótsze (np pasemko-pozostałość po grzywce)

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje włosy i sposób, w jaki o nie dbasz :) U mnie też z lampą robią się strasznie rude, mimo że na co dzień takie nie są ;) Nie martw się tym.

    Tylko nieśmiało zapytam... co to jest PQ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wielkim skrócie:
      pq-polyquaternium
      q - quaternium

      składniki te oblepiają włos, czasem nawet mocniej niż silikon
      wymagają zmycia szamponem z SLS/SLES od czasu do czasu, niezgodne z CG

      po szerszą informację oczywiście do Zakręconego forum: http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=15282262&postcount=4820
      miłej lektury :*

      Usuń
  11. Wow jakie piękne fale, do takich dążę, ale jestem za leniwa na stylizację :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzyłam u Ciebie na blogu :) ewidentnie falują :D

      Usuń
  12. z Bielendy najlepszy jest dla mnie ten z czarną rzepą albo Isana męski pomarańczowy, uwielbiam ich używać bo mam ładne loki nawet po nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam i tego z rzepą - daje nieco mocniejszy efekt, ale włosy są miękkie
      i Isany, jeszcze mocniejszy efekt, ale już troszkę wysztywnia, nie jest to widoczne, ale wyczuwalne u mnie w dotyku

      najmocniejszy skręt dają mi Joanna (mrożący i elastyczny) :)

      Usuń
  13. O rany ale masz przepiękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ojjej:)) cudeńko ! Bardzo podobają mi się takie włoski :) Ja własnie dostałam termoloki i bawie się nimi na okrągło. Kocham SKRĘT na włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hm hm hm ... a mam pytanko ? Jk mam zabezpeiczać włosy przed tymi termolokami ?????

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ty chcesz od tego koloru włosów, ja właśnie taki chcę, ale mi nie wychodzi, bo mam włosy za ciemne :(
    Zamieniamy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękne włosy, zwróciły moja uwagę na blogroolu (czy jak to sie zwie ;P) innego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne włoski masz!!!
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...