czwartek, 4 października 2012

Miało być o stylizacji, miało być o hennie, ale...

...ale strasznie pochłania mnie praca w ostatnim czasie :) i wysysa ze mnie skutecznie energię...


Dzisiaj krótko:
Pokażę Wam jak wyglądają włosy, które są wystylizowane pianką Isana, pomarańczową (zgodna z CG, bez alkoholu, odkryta na Zakręconym Forum wizaz.pl, teraz jest w promocji) KWC! i delikatniejszym żelem (Bielenda mocny z odżywką) 
Robiłam też tego dnia płukankę z szałwii (mocny napar z torebki, szklanka szałwii na 0,75l), która również mogła mieć wpływ na skręt, a raczej jego brak...

wpływu na kolor nie zaobserwowałam, czyli doraźnie "podana" nawłosowo szałwia u mnie nie działa, może jakby dłużej postosować to by ochłodziła kolor?

Różnica w użyciu samego żelu i pianki+żelu u mnie przedstawia się w postaci lekko zwiększonej objętości i drobniejszych pasm przy piance (włosy oddzielają się pasmami już w trakcie suszenia).
Przy samym żelu zaś mam grubsze bardziej zbite pukle.

zdj. z lampą

Kilka osób weszło na bloga wpisując: czy cieniować włosy, cieniowane fale itp.

Wg mnie przy falach (takich jak moje) cieniowanie jest korzystne, gdyż najdłuższe pasma u mnie bardzo słabo falują z natury, krótsze mocniej się wywijają. Ułożenie warstwowe daje złudzenie większej ilości włosów falujących od góry, mimo, że tak naprawdę nie mam grubych czy gęstych włosów.

Włosy radzę postopniować, raczej unikając mocnego strzępienia końcówek.

29 komentarzy:

  1. Włoski wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu uważasz ,że za szeroki ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę kupić tę piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włosy!
    Przez Ciebie też chcę tę piankę Isana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto wypróbować, zwłaszcza w tej cenie

      ale tutaj użyłam jeszcze żelu, przy samej piance jest troszkę inny efekt :)

      Usuń
  5. Zgadzam się z tym, że cieniowanie włosów korzystnie wpływa na fale. Jest ich nie dość, że optycznie więcej, to zostają odsłonięte spodnie warstwy a te krótsze lepiej się układają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy jak zawsze mniamuśne:)

    Mnie ta pianka prostuje włosy, nawet jak połączę ją z żelem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę :)
      na pewno sam żel daje u mnie mocniejsze utrwalenie, ale chyba specjalnie nie prostuje

      Usuń
  7. A ja mam odwrotnie - mocniej kręcą się spodnie i dużo dłuższe pasma. Piekny kolor włosów ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo osób tak ma: może to być spowodowane tym, że włos lepiej się kręci wraz z długością, a także tym, że spodnie warstwy są osłaniane przez wierzchnie

      te górne są bardziej narażone na czynniki atmosferyczne (słońce, wiatr itp.) i mogą mniej się kręcić

      zależy od włosa :)

      Usuń
  8. I kolejny raz wzdycham nad Twoimi włosami.. są piękne! :)
    Ja nie stopniuję włosów, ponieważ obecnie mam boba (no dobra, są wystopniowane, jednak tylko po bokach :D)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to za wiele powiedziane :* dziękuję!

      jakbym chciała, żeby były bardziej proste na pewno dążyłabym do równej długości bez stopniowania

      Usuń
  9. piękny masz skręt i ten kolorek! chce poczytać o hennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosów czy brwi?
      bo włosów robiłam tylko dwa razy (raz hennę i raz gloss) i było tak sobie :P

      Usuń
  10. piękne włosy :) pokazuj je częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...