niedziela, 28 października 2012

Makijaż Basic Bronze + włosy po 2 tyg od farbowania

Delikatny makijaż paletką Sleek Au Naturel
Usta w wersji jaśniejszej i ciemniejszej

Ja oczywiście wolę wersję z jaśniejszymi ustami :) zdj. z lampą
Przerzuciłam włosy na inną niż zwykle stronę


Użyłam:
-SKIN79 Intense BB Cream
-Puder matujący z ZSK
-Róż Rimmel (lampa zjadła :P)
-Cienie Sleek Au Naturel (także brwi)
-Tusz Oriflame Wonder Lash Mascara
-Usta jasne: Błyszczyk Bell Glam Wear
-Usta ciemne: Avon Extra Lasting Totally Twig

po 2 tyg od farbowania Castingiem (6 myć) czerwień dość spłukana, ale kolor jest nadal ładny :) bardziej czerwony lub bardziej brązowy w zależności od światła (spróbuję sfotografować także w dzień)

"strączki" po żelu i suszeniu dyfuzorem
odgniecione, po kilku godzinach (spuszyły się lekko po wyjściu na dwór)
Użyłam:
-Tonik Novoxidyl na skalp (Denat.)
-Olej lniany na 2 godziny na długość
-Szampon Novoxidyl (kubeczkowo), zostawiony na 3 min (SLES)
-D/S Odżywka Casting (resztka) + Dolce latte (6 min)
-Tonik Novoxidyl na skalp (Denat.)
-Żel Joanna mrożący
-suszenie dyfuzorem 

P.S. Zapraszam Was na genialny wpis Czarownicującej, który dotyka tematu bliskiego memu sercu, a właściwie głowie ;)
Czyli o falach :) pokochajmy to, co dała nam natura!

56 komentarzy:

  1. jeju jakie Ty masz piękne włosy, za każdym razem się nimi zachwycam :) a makijaż też mi się bardziej podoba z jasnymi ustami

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Sama jesteś "do loczków daleko":P

      To loki jak w mordkę strzelił!

      Usuń
    2. Też jestem z tych zazdroszczących :)Piękne są!

      Usuń
  3. Pięknie, naturalnie:)
    Również wolę wersję z jaśniejszymi ustami.

    Kolor włosów jak najbardziej Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w takich włosach, a co do ust - obie wersje ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz często widzę takie ciemniejsze "jesienne" usta :)
      ale sama jestem bardziej przekonana do jaśniejszych

      Usuń
  5. Nie wiem na co patrzeć - czy na włosy, do których dążę czy na makijaż (z jasnymi ustami) :P

    Ale włosy masz po prostu aaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "aaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww" :D:D buhehehe ..
      Takie właśnie ma te włosy :P i ten koloooooooooooor!!
      A mi się podobają ciemniejsze usta! :D

      Usuń
  6. Pięknie Ci i w jasnych ustach i w ciemniejszych :)
    A ja mam pytanie odnośnie włosów. Używam do stylizacji żelu, czekam aż wyschnie w strączki i potem je wygniatam. Niestety natychmiast pojawia się jedno wielkie spuszenie zamiast takich ślicznych loczków jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pytanie brzmi: Co mogę robić nie tak?
      Używam żelu niebieskiego Artiste z Natury.

      Usuń
    2. moje też się troszkę spuszyły, ale to raczej od wilgoci :)

      ja wygniatam z głową w dół lub na bok, staram się powtarzać te same ruchy ugniatania począwszy od odsączania z wody koszulką, potem to samo wilgotną koszulką po nałożeniu żelu i później przy ogniataniu strączków już suchymi dłońmi
      czyli od dołu ku skalpowi

      zbyt długie ugniatanie i dotykanie włosów często skutkuje powstawaniem puszku

      możesz też spróbować wygniatać strączki przez jedwabną(jedwabnopopodobną---->śliską) chustkę

      Usuń
    3. a żele artiste mają sporo gliceryny, więc mogą wzmagać puszenie, zwłaszcza przy takiej pogodzie jaką ostatnio mamy :)

      zajrzyj tutaj, wiażowy wątek Zakręconych to kopalnia wiedzy: http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=27131255&postcount=50

      Usuń
    4. To muszę spróbować z innym żelem jeszcze. Ze "śliską" chustką to też może być dobry pomysł, wypróbuję.
      Dziękuję Ci bardzo ;*

      Usuń
    5. daj znać czy się udało :*

      Usuń
  7. Mi tam się podobają ciemniejsze usta. Bardzo ładny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę loczków ;)))
    A i bardzo ślicznie Ci w ciemniejszych ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Totally Twig na Twoich ustach :)
    Ja jej niemal codziennie teraz używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię ją, ale najbardziej nałożoną lekko i wklepaną palcem :D
      tutaj sporo nałożyłam do zdjęcia :)

      cieszę się, że się polubiłaś z czymś co zachwaliłam :D to miłe uczucie!

      Usuń
  10. A ja wolę wersję z ciemniejszymi ustami ;] A włosy masz cuuudowne ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor pomadki oraz włosów wyglądają na Tobie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym mieć kręcone włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. loczki po odgnieceniu są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w takich strączkach nieodgniecionych to nie bardzo :D

      Usuń
  15. Zazdroszczę włosów! Pięknie się kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. jak się na nich wyspałam to już nie jest super :D

      Usuń
  17. Piekny kolor, cudne loczki, bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak oceniasz tę avonowską pomadkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze, mam 4 z tej serii :)

      -Rose Creme http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2012/08/czerwien-czy-roz.html
      -Totally Twig (na zdj.)
      -Cappuciono http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2012/08/turkus-i-zoto.html
      -Vintage Pink (jeszcze nie pokazywałam)

      trwała do kilku godzin, bez drobinek, daje efekt lekkiego półmatu na ustach, ale kiepsko wygląda przy przesuszonych ustach, dlatego trzeba odpowiednio nawilżać np. na noc, wtedy jest fajnie :)

      Usuń
  19. Za każdym razem kiedy widzę Twoje włosy to jestem oczarowana. Wiele kręconowłosych pewnie Ci zazdrości blasku - nie widziałam osobiście lśniących mocno falujących włosów..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale nie wydaje mi się, żeby były specjalnie błyszczące :) tylko na zdjęciach z lampą i w mocnym słońcu

      Usuń
  20. Śliczny, nie za mocny makijaż :)
    Zazdroszczę Ci tych błyszczących falujących włosów, ach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz przecudowne włosy - marzenie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy czy akurat zechcą się ułożyć :)

      czasami jest tragedia :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...