czwartek, 25 października 2012

L'Oreal, Casting, Czerwone Jabłko Love Apple - po 3 myciach

Krótka relacja z użycia Castinga.

Zaraz po farbowaniu wypadło mi malutko włosów.
Przy pierwszym myciu dużo :(
Przy drugim tak samo... (włosy po drugim myciu na zdjęciach)
Nie wiem na ile to jesień, na ile działanie farby na skalp...
do tego mam ostatnio szybkie tempo życia i trochę stresów, zaziębiłam się: to wszystko odbija się też na stanie włosów i paznokci :( pewnie wszystko po trochu...

Przy trzecim myciu wypadło już mniej (przed myciem wtarłam olejek łopianowy GP z papryką ok. 20 min).

Kolejne mycie jutro.

Kolor wypłukuje się przy każdym myciu dość równomiernie, włosy na mokro barwią koszulki (używane zamiast ręczników). Kolor nieco traci na intensywności, ale to mi odpowiada :) wydaje mi się bardziej szlachetny, brazowy z refleksami czerwieni (zwłaszcza w słońcu), wielotonowy.
Zobaczymy co będzie dalej. :)

olej:
-lniany na długość (godzina)
mycie:
-szampon Fitomed do wł. ciemnych (kubeczkowo)
d/s:
-maska YTC (1 silikon, więc niezgodna z CG, reszta bardzo cacy :)) na 10 min
stylizacja:
-pianka Isana, serum silikonowe Oriflame HairX na końcówki (bez alkoholu)
-suszone mocnym strumieniem (pseudo-proste)

światło sztuczne
światło sztuczne
z lampą


51 komentarzy:

  1. kiedyś malowałam czarnym castingiem to się trzymał chyba ze 3 miesiące ;o ładnie wyszedł na pierwszym foto ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja malowałam kilkoma Castingami już, każdy trzymał, ale każdy się też wypłukiwał w pewnym stopniu, ale nigdy do naturalnego :)

      Usuń
  2. ładny ten kolorek , miałam podobny ale ja się sobie nie podobam w odzcieniach czerwieni ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też wybiorę coś innego następnym razem :)

      Usuń
  3. Wyszedł Ci piękny odcień, podoba mi się, że nie jest jednostajny. Widać fajne refleksy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja mam tez refleksy po Lorealu niekoniecznie jakie chciałam:P ale już po kilkunastu myciach:P kolor cudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądają :) Jejku, masz włosy jak z reklamy, takie lśniące, ach..

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwienie niestety bardzo szybko się wypłukują.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, szkoda, że takie odcienie się szybko wypłukują :( ale moje włosy mają na razie odwyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest ten kolor :>. Szkoda, że pewnie brudzi wszystko czego dotkną mokre włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brudzi tylko jak odciskam nadmiar wody w koszulkę, potem suszę włosy, więc nie ma tego problemu :)

      Usuń
  9. Hej, otagowałam Cię do włosowego TAGa :)
    http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor mi się strasznie podoba! :) marzy mi się taki, ale chcę w końcu wrócić do swojego naturalnego koloru i mam szlaban na farbowanie ;p po ślubie będę sobie szaleć z kolorem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam wrócić do natury, ale nie mogę wytrzymać :D

      Usuń
  11. ja castinga juz nigdy nie uzyje. Niby szampon 30 dniowy, łagodniejszy i w ogole, a jak przyszlo co do czego, to po 1,5 roku musialam wkoncu polozyc rozjasniacz zeby zejsc z ciemnego brazu. a miałam takie jasny braz z domieszka rudego naturalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie mam złudzeń, że to zejdzie całkiem :D

      Usuń
  12. jaki miałaś kolor przed farbowaniem? bo ja jestem brunetka i nie wiem czy coś mi weźmie ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam sprany jasny brąz, naturalnie ciemny blond

      myślę, że taka szamponetka może tylko dać Ci lekką poświatę na ciemnych włosach, raczej nie złapie mocno

      Usuń
    2. Ja farbowałam jabłuszkiem na brązie i wyszedł wiśniowy z czerwonymi refleksami, też fajny :)

      Usuń
  13. Mogła byś wstawić zdjęcie jak wyglada na brązie? Bo ja chciała bym sobie zrobić ale trochę się boję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie farbowałam na brązie
      myślę, że ciemnych włosów nie pokryje za dobrze, bo to nie jest trwała farba, ale można próbować

      Usuń
  14. Hej możesz wyjaśnic co to za maska YTC? Spotkałam się już kilka razy z tym określeniem i nie mogę znaleźć wyjaśnienia co ten skrót oznacza? Będę wdzięczna :) Piękne włoski:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pofarbowałam nim wczoraj włosy i wyszły strasznie. Myłam już 4 raz, a jest za 5 druga w nocy. Powiedz mi że on się wypłucze, błagam! Farbowałam już raz Castingiem, koloru nie było widać już po 3 dniach, z tym że tamten był bardzo zbliżony do naturalnego :( Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to znaczy strasznie? u mnie zawsze tak ładnie wychodzi :x

      wypłucze się po jakimś czasie, ale nie zmywa się całkiem u mnie, zawsze zostaje poświata
      próbuj myć szamponem przeciwłupieżowym i pofarbuj na inny kolor potem

      Usuń
    2. Po prostu to nie mój kolor... Myślałam że wyjdzie trochę jaśniejszy, bardziej w pomarańcz niż rudy :( A poświata jest bardzo widoczna czy tylko delikatna ?

      Usuń
    3. przykro mi :(
      jeśli na blondzie to może nie chcieć się wypłukać ładnie, położyłabym inny kolor
      czerwone jabłko wychodzi bardziej czerwone niż rude wg mnie

      no ja nigdy nie dopuszczałam do całkowitego zmycia koloru, ale to czy zostanie czy nie to zależy od włosów, raczej bym tak tego nie zostawiła tylko bym umyła jeszcze kilka razy głowę i nałożyła coś innego, bo takie spłukane to nie będzie fajnie wyglądać raczej

      Usuń
  16. Kładłam na swoje naturalne włosy (ciemny blond).Umyłam jeszcze raz barwą pokrzywową a rano lecę po jakiś przeciwłupieżowy. Co dziwne, najlepiej schodzi samą wodą z suchych już włosów. Potem pokombinuję coś z brązem. Dzięki za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz jeszcze spróbować kłaść wnikające oleje, odżywki z proteinami i maskę jakąś taką odżywczą na dłużej, powinno to trochę wyciągnąć kolor

      powodzenia :*

      Usuń
    2. Ooo, nie wiedziałam że proteiny wyciągają kolor. Położę Kallosa.

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...