poniedziałek, 15 października 2012

L'Oreal, Casting Creme Gloss - 664 Love Apple Czerwone Jabłko

Chodził za mną rudy, czerwony...padło na Love Apple od L'Oreala (Casting, do 28 myć - chociaż nie liczę, że to się całkiem wypłucze, oj nie ;))
W świetle dziennym jabłuszko prezentuje się następująco:

Najpiękniej kolor wygląda w mocnym słońcu :)
widać jego prawdziwą siłę :D
Zdjęcia poniżej to screeny z filmiku, bo lepiej mi łapało kolory.

A tak wygląda w niedoświetlonym pomieszczeniu: lekko wiśniowo i brązowowawo, tylko z poświatą czerwieni. Tutaj zdjęcia z automatu

Prawda jak zawsze leży gdzieś pośrodku: wg mnie nie są ani tak rude jak w pełnym słońcu, ani tak ciemne i mdłe jak w cieniu :)

Na razie jestem zadowolona :)
Zobaczymy jak się jabłuszko będzie spierać!

Mam sentyment do L'Orealowego Castinga (28 myć), bo właśnie nim farbowałam włosy pierwszy raz w życiu (2 lata temu ;)), na Perłowy Blond: widać np. TU! i TU! (niebieski makijaż)

Dla wszystkich zainteresowanych: Castingi są teraz w promocji po ok 20zł w Rossie i 21 w Naturze/Asterze.

68 komentarzy:

  1. Ołaaał :D Boski kolor, rany że mi takie nie pasują :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem czy mi pasuje :D ale nie będę się tym chyba przejmować :D

      Usuń
  2. Wygląda jak dojrzałe, jesienne jabłko. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje Ci taka czerwona poświata. Ja na razie odpuszczam z farbowaniem. Polubiłam swój naturalny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę! dla mnie dochodzenie do naturalnego odcienia jest na razie nie do przejścia :(

      Usuń
  4. Piękny kolor! Na włosach prezentuje się "zadziornie" :)
    Ślicznie wygląda i zwraca uwagę!
    Pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni i masz do tego idealnie pasującą cerę. :)
    Niestety mi czerwień nie pasuje i zmywa się z prędkością światła. Więc zostaje przy swoim naturalnym brązie ~~

    Jestem bardzo ciekawa wypłukiwania się tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko piegów brak ;) latem mi się robią :)

      Usuń
  6. Cudowne masz włoski i kolor niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, jak ja kiedyś chorowałam na taki... Niestety moje różne kombinacje z farbowaniem zawsze kończą się natychmiastową wycieczką po Casting odcień nr 400 - brąz. Od 5 lat farbuję się w zasadzie tylko tą farbą i jestem z niej najbardziej zadowolona. Miałam próby z Marion, Garnierem, Avonem i Delią. Jedne bardziej inne mniej udane, ale i tak Casting jest dla mojej kręconej szopy najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak sobie mówiłam, że jak coś nie wyjdzie to pomaluję na ciemno :)

      Usuń
  8. Looks great; beautiful hair and a lovely colour.

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor! ten płomienny rudy szkoda że nie jest aż taki na żywo bo jest genialny! i jakie loki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba się cieszę, że nie jest aż tak płomienny :D jestem zbyt nieśmiała

      Usuń
  10. pięknie, myślę, że kręciołki w tym kolorze są wyjątkowo urokliwe.
    Ja mam teraz Wellaton do wypróbowania, ale bez zastanowienia bym się zamieniła na taki kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to u mnie by wyszedł czarno-czarny :D

      Usuń
    2. buhehe, no ja mam zamiar teraz tylko odrosty zrobić, za jakiś czas będę robić całość i wtedy wybiorę sobie jakiś fajny rudawy kolor to może chociaż trochę koloru złapią :P

      Usuń
  11. Kolor bardzo fajny wyszedł, mi się podoba :) no i te kręciołki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęka mi opadła na widok Twoich włosów!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no bez przesady :)
      miały dobry dzień :)

      Usuń
  13. miałam kiedyś podobny kolor i mam do niego duży sentyment ;) ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również maluję włosy farbą z L'oreala. Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam jeszcze preferance
      a Ty z jakiej serii farbujesz? zadowolona jesteś?

      Usuń
  15. Ja się zastanawiam nad truskawką z tej serii, ale narazie podoba mi się to co mam na głowie. Jabłko świetne, myślałam, że będzie trochę inne patrząc na opakowanie, ale wiadomo, wszystko zależy od włosów na jakich się robi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, zależy od włosów, no i zdjęcia tez koloru do końca nie oddadzą niestety :(
      ja spodziewałam się, że będzie jaśniej :)

      Usuń
    2. też myślałam nad truskawką, ale w końcu uznałam, że jest jednak za różowa :)

      Usuń
  16. bardzo ładny kolor :) chociaż moje włosy na razie mają odwyk od farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty rudości i czerwieni to już sporo przerobiłaś, prawda? :)

      Usuń
  17. śliczny kolorek :) miałam taki dwa lata temu
    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie jestem na bieżąco z trendami :D

      Usuń
  18. o mamuniu !!!! :DDD To jest jeden z najpiękniejszych kolorów jakie widziałam !!! Jest genialny !!! Marze o dokładnie takim !!! <3 Boooże on jest IDEALNY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D będzie farbowanko? :)
      powtarzam, że w świetle dziennym normalnym, bez mocnego słońca jest raczej przeciętny :) dość przygaszony


      ale to i tak od włosów zależy

      Usuń
  19. boski kolor! tylko czemu jest promocja, jak ja akurat nie mam kasy, wrr :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje włosy nadają się do reklamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. PIĘKNE WŁOSY! CHCIAŁABYM MIEĆ TAKIE :p

    OdpowiedzUsuń
  22. a jaki masz naturalny kolor? lub jaki miałaś przed tym kolorem? bo ja jestem brunetką i nie wiem jaki by mi wyszedł. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej miałam spłukany jasny brąz (naturalnie mam ciemny blond)
      wg mnie na na bardzo ciemnych włosach nie wyjdą mocno rude, raczej będzie delikatna poświata

      Usuń
  23. Kurczę, ja przerzucam sie na hennę ale przez Ciebie mam ochotę znowu spróbowac takiej czerwonej czerwieni... Szczególnie że mamy chyba dośc podobne włosy, tylko ze moje nie są jeszcze aż tak zadbane i dyfuzorem nie umiem się obsługiwać totalnie. Mam nadzieje, że kiedyś uda mi sie osiągnąć taki stan jak Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich skręt zależy od dnia :D

      ostatnio często noszę tylko wysuszone (prawie proste), bo tak jest najszybciej :P

      Usuń
  24. witam, chciałam zapytać czy zużywasz tylko jedno opakowanie na całe włosy? starcza Ci jedno? i jak nakładasz to zaczynasz od nasady głowy? czy masz równomiernie zafarbowane? bo ja mam często bardzo ciemne u góry i jaśniejsze u dołu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze z Castinga używałam jednego opakowania i wystarczało mi, ale nie mam gęstych włosów.

      możesz zacząć od nasady, żeby mocniej chwyciło naturalny odrost, a potem rozprowadzić na długość

      ja mam często odwrotnie do Ciebie, czyli ciemniejszy dół i jaśniejszy odrost,
      myślę, że to zależy na jaki kolor farbujesz i co nakładałaś wcześniej, no i oczywiście od rodzaju włosów

      Usuń
  25. WOW super kolor i boski skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, I just got a quick question...how long did the color last? Were the roots very visible or did it gradually washed out? Thanks ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I put another colour before i could see the roots and it was a long time ago.

      But I've dyed my hair the same colour recently after having them bleached with 9% peroxide. The colour washes off pretty quickly (it definitely doesn't last 28 washes) but not completely. It just starts looking washed-off/bleaches. I had around 1cm roots visible difference. I will show it soon, so stay tuned :) If you have any more questions just let me know!

      Usuń
  27. Great! Thanks a ton! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki miałaś kolor zanim ufarbowałaś włosy tą farbą? :) Jestem ciekawa, ponieważ nie wiem, czy moje ciemnobrązowe włosy złapią przynajmniej czerwony refleks

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...