wtorek, 30 października 2012

Ale spokojnie mi tu z tym kolorem! Matowo.

Makijaż z  połowy października. Odrobina koloru przy zachowaniu delikatności :) Malowałam bez bazy. Znowu daje o sobie znać świetna pigmentacja cieni Sleek Brights



Nie zrobiłam zdjęć z zamkniętym oczkiem :( ale w sumie widać co i jak, w załamaniu roztarte ciemnobeżowym cieniem.

oczy: jasny w kąciku: Miyo, Vanilla
pomarańcz i żółć: Sleek (Brights)
ciemnobeżowy do roztarcia: Inglot 502 Double SP (z drobinkami)
kreska i brwi cieniem Sleek (Au Naturel) - kreska malowana na mokro

Usta:
Oriflame, Seductive Nude

26 komentarzy:

  1. Efekt nie nachalny, czego zawsze się obawiam na sobie nakładając turkusy, pomarańcze, zieleń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolory przykuwają uwagę do Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaadny :) Dodałabym ciut ciemniejszy dół i trochę bardziej wytuszowane rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne :) rozwesela pochmurny dzień i pointuje piękną jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie uzyte kolory. sa swietne..

    OdpowiedzUsuń
  6. i mówisz że żółć ze Sleeka jest dobra.... hmmmmm ja szukam dobrej żółci:)
    Fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajna, ale trzeba pac-pacać i dokładać :)

      dziewczyny polecały tez matowe żółte miyo (5zł)

      mam jeszcze żółtego inglota, ale z małymi drobinkami, też lubię :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż :)
    Kolorowy, ale przy tym dzienny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      poszłam w nim na randkę, a Luby nie przepada za mocnym makijażem :D

      Usuń
  8. Ładnie wyszło, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stonowany, ale bardzo fajny ;] Pigmentacja bez bazy świetna ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po początkowym zachłyśnięciu się bazami (najpierw ArtDeco, potem UD) najczęściej maluję się bez :) lepiej mi się cieniuje

      (wklepuję w powieki troszkę korektora lub podkładu/bb, lekko pudruję i dopiero nakładam cienie)

      Usuń
  10. Wow śliczny! Bardzo ładnie w nim wyglądasz, na taką promienną :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie przykuwa uwagę :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie kolory! Zwłaszcza na okres letni i jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor napawa optymizmem ;-) bardzo ładny ;-)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...