poniedziałek, 8 października 2012

Agapeanimali - pomagamy kotom!

Mam nadzieję, że pamiętacie o akcji Oddaj kosmetyk - podaruj życie! zapoczątkowanej przez Siempre.

Ja pisałam o niej tutaj: KLIK!
Wiele z Blogerek jak i osób nieprowadzących bloga przyłączyło się do akcji ratowania zwierzaków oddając zarówno używane, jak i zupełnie nowe kosmetyki, bez których możemy się obyć. 
Ale nie na tym przecież koniec!
 
Kosmetyki, połączone w zestawy znalazły się na aukcjach Fundacji Agapeanimali na allegro.  Pieniądze z aukcji zostaną przeznaczone na ratowanie bezdomnych kotów.

Serdecznie zachęcam do oglądania, mam nadzieję, że na coś się skusicie :) KLIK!


Na zdjęciu akurat moja koteczka, która miała to szczęście, że znalazła dobry domek :)
Ale wiemy, że wiele zwierząt jest tego domu pozbawionych.

Dlatego nie bądźmy obojętne! :* Pomożecie?


13 komentarzy:

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...