środa, 26 września 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": zielsko

Nie powinno się używać zielonych cieni do zielonych oczu...ale czy na pewno? :)
Akurat ten odcień zieleni podkreśla moje oczy, sprawia, że tęczówki wydają się bardziej oliwkowo-zgniłozielone :D w sumie nie wiem czy to dobrze, czy źle.

Zdjęcia sprzed ponad roku, widać że mam inny kształt brwi.
Włosy wyraźnie też falowały, a ja oczywiście utrzymywałam, że są proste i niesforne :D Dopiero potem dowiedziałam się, że jestem dobrym materiałem na CG :)

Użyłam:
Twarz:
-podkład Dermablend
-puder BU
-bronzer Rimmel matowy (konturowanie)
-bronzer Rimmel połysk. (policzki)
Oko:
-baza UDPP
-cienie: YR, Inglot, Oriflame, Avon
-kredka Bourjois (góra)
-kredka YR (wodna)
-tusz MF 2000 Calorie
-kredka do brwi Inglot
Usta:
-konturówka MF
-pomadka YR, CN (bardzo leciutko)

36 komentarzy:

  1. makijaż wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mam takie oczy dziwne niby szare ale jak naloze zielony kolor to wygladaja jak zielone, jak szary to wygladaja na stalowe jak brazowy to piwne... Ja tam lubie takie polaczenia zieleni jak u ciebie, piekny makeup:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zieleń na powiekach i róż na ustach. Twarzy wygląda wtedy bardzo świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zielsko sympatycznie mi się skojarzyło ;) ładnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dobrze Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w zieleni. Makijaż bardzo mi się podoba. Nie za mocny ale widoczny-super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      wg mnie to było mocno, nawet pamiętam, że się kobieta w autobusie tak na mnie dziwnie patrzyła :D

      Usuń
  7. wyglądasz jak Marta Żmuda-Trzebiatowska!
    albo od gorączki mi się już w oczach pier...niczy :)

    no i cudowna zieleń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      jak Żmuda? to źle, nie lubię jej :D

      a tak serio to pewnie kwestia opadających powiek i kącików, które obie mamy, takie lekko smutne/zaspane spojrzenie :)

      Usuń
  8. piękny makijaż! rewelacyjnie wyglądasz!
    bardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tam takie gadanie. Czy zawsze wszystko musi działaś na zasadzie kontrastu?
    Ślicznotka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby nie wolno pod tęczówki się malować, a niebieskiego użyć to już całkiem Panie broń :D

      ale my i tak robimy co chcemy :)

      Usuń
  10. Hmm, myślę że dobrze ;) W każdy razie bardzo ładnie Ci w takich zieleniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym makijażu :) Jejku, jest prześliczny i baaardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Listerine to mogę powiedzieć tyle, że.. no, szczypie w buzię :) Jest Listerine zero bez alkoholu, jednak nie wiem czy wiąże się z brakiem szczypania :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo :)

      no ostatnio kupiłam colgate, niby też bez alko, a szczypie :(

      Usuń
    3. Listerine zero nie szczypie! :)
      Ale zapach jest nadal dentystyczny strasznie. :(

      Usuń
  12. Piękne i jesienne te Twoje zielsko :D Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje Ci w zieleni i to bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twojego koloru oczu chyba nic nie przyćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki makijaż podkreśla brązowe ciapki na Twoich tęczówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No takie zielsko to ja psze pani mogłabym jarać. Wyglądasz absolutnie przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny! Dlaczego mi taki ładny nie wychodzi!? :o

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...