poniedziałek, 3 września 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": Wieczorowy szarak

Prosty i zawsze na czasie: makijaż w lekko metalicznych szarościach z czymś co ja nazywam "okienkiem" (kreseczka jasną kredką w zewnętrznym kąciku). Makijaż z listopada 2011, ale często podobnie się maluję.

Wstawiam, bo przypomniał mi o nim jakiś czas temu makijaż Rodzynki, w podobnej kolorystyce, również z "okienkiem", ale mocniejszy w formie - bardziej wyrazista krecha i usta.

Zdjęcia można powiększyć.


Buzia:
-Lioele, BB Cream, Triple the Solution
-Dermablend Vichy (miejscowo)
-Puder z ZSK i Rimmel prasowany
-Bronzer Rimmel
-Róż Essence
-Rozświetlacz Essence
Oko:
-Korektor Bell
-Cień w płynie Anew (jasna baza)
-tochę rozświetlacza Essence
-Cienie Inglot (także kreska czarnym)
-na wodnej i w kąciku kredka YR
-Kredka do brwi Joko
-Tusz Maybelline i Rimmel
Usta:
 - Błyszczyk Lumene wklepany palcem (straszny gęściuch, nie polecam)
- na to trochę wklepanej pomadki Inglot

31 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Ale miałaś krótkie włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze miałam krótkie, dopiero od niedawna zapuszczam :)

      zwykle włosy moje sięgały brody :D

      Usuń
    2. Ja Cię już kojarzę z dłuższymi ;)

      Usuń
  2. Ale słodkie włosy miałaś, takie loczusie :D
    Co do makijażu - ach, mam nadzieję, że doczekam chwili w której będę umiała się tak pomalować *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były krótsze, więc i łatwiej było o uniesienie :) szłam na randkę :D

      dziękuję :)

      Usuń
  3. Oo, okienko :) Nie znałam tego określenia :D
    A za te Twoje włoski to bym się dała pokroić... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje osobiste określenie :D

      nie wolno kroić....krojone Rodzynki nie są już takie smaczne :P

      Usuń
    2. Już nie takie osobiste - pozwolę sobie e podkraść :D

      A tam, mało kto lubi r(R)odzynki ;P hehe :)

      Usuń
    3. no co Ty, oszalałaś? Rodzynka jest pyszna :D

      Usuń
    4. Hehe, czuję tu wazelinkę ;P :D

      Usuń
    5. haha :) najlepsza z Ziaji :D

      Usuń
    6. Teraz to już umarłam. "Na śmierć" ;P

      Usuń
    7. swoją drogą: kiedyś w liceum była mowa o wazelinie, coś, ze dziewczyny używają zamiast pomadki.
      Ja wtedy zagorzała zwolenniczka pomadek w sztyfcie powiedziałam: "eee tam, wazelina jest do du**"

      zorientowałam się co takiego powiedziałam dopiero po śmiechu koleżanek :D

      chodziło mi oczywiście o to, że jest "do niczego"

      Usuń
    8. Nooo, to faktycznie riposta Ci się udała ;P hahaha :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. komplement z Twoich ust to miód na moje serce :)

      Usuń
  5. uwielbiam Twoje włosy na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny makijaż, bardzo Ci pasuje :) No i te Twoje piękne włosy! :) Uwielbiam loki i fale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brakuje mi kreski a'la Kleopatra, w której wyglądałabyś bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mocne krechy maluję raczej tylko jako zabawę, do makijaży w których wychodzę z domu wybieram normalne kreseczki :)

      Usuń
  8. Ślicznie, pasuje Ci taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudnie! :) i piękne włosy :)))

    ps. Obserwujemy? :))
    jestem tu nowa i miło mi bedzie odnaleźć przyjazne dusze :D
    http://the-ladies-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spamowanie to raczej nie jest za dobry sposób :P

      Usuń
  10. Czy Ty musisz być taka śliczna? *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się najbardziej podoba fryzurka, choć makijaż także super.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...