niedziela, 16 września 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": U.S. flag - matowe cienie Miyo OMG!

Makijaż ćwiczebny :)
Oczko wyszło trochę brudno, bo malowałam na dziennym, potem był granatowy niby-smok, a potem dopiero dodałam czerwień i jasne akcenty. Makijaż niemal w całości opiera się na matowych cieniach Miyo, teraz bardzo popularnych :) wtedy...hm...tak sobie chyba znanych :) (listopad 2011)

(zdj. można powiększyć)
Użyłam: Buzia:
-Dermacol nr 211 zmieszany z dużą ilością Bazy pod makijaż Oriflame GG
-Puder z ZSK matujący
-Bronzer Rimmel
-Róż Wibo
-Rozświetlacz Essence Blossoms Inc.
Oko:
-jakiś tam bazowy makijaż typu jasny cień i czarna kredka, tusz
-"smok pierwotny" (lewy górny róg) cieniami Inglot (czarny 63, kobalt 388) i Miyo (Vanilla 04)
-końcowy makijaż cieniami: Inglot, Miyo  nr 13 Chili i dżinsowy nr 36 Goddess
-biały rozświetlający w kąciku YR Luminelle
-biała kredka Rimmel (podwójna biało-czarna)
-brwi cieniem do powiek Inglot 358 i żelem Onyx Delii
Usta:
-konturówka Inglot
-Błyszczyk Bell Fashion Colour nr 402  
Pamiętam, że byłam z niego dość zadowolona :) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba

42 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z tymi białymi kreseczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drapieżny ;)

    Nie mogę się powstrzymać, żeby tego nie napisać - na drugim zdjęciu nawet aparat na ząbkach pasuje do makijażu oka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D no coś w tym jest :) miałam chyba wtedy świeżo zmienione różowe ligaturki :)

      Usuń
  3. Pięknie podbija kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sztucznym świetle zawsze są bardziej zielonkawe :)

      Usuń
  4. Piękny ale jak zwykle klapsiory dla Ciebie bo na 100% w nim nie wyszłaś :P
    i zazdroszczę MIYO bo jak byłam w PL to w mojej okolicy niestety nigdzie ich nie mieli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowane w nocy o północy :)

      a kiedy będziesz w PL Kasiu? mogę Ci kupić kolorki jak chcesz i wysłać

      Usuń
  5. świetny makijaż, ten cień czerwony bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba...białe kreski dość nieoczekiwane ale graja bardzo fajnie :D super cera lalcia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      dziękuję

      cerę akurat mam problematyczną, więc cieszę się, że dobrze zamaskowana :)

      Usuń
  7. Oczko wyszło fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ujęcie na drugim zdjęciu :) Jak z reklamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak z reklamy aparatów ortodontycznych :D

      Usuń
    2. Ale wymyśliłaś :P Sama tyle lat nosiłam aparat, że już na takie rzeczy nawet uwagi nie zwracam :P

      Usuń
  9. Świetny makijaż - nie spodziewalam sie ze zwykle 2 małe kreski moga dac taki efekt koncowy ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym makijażu :) Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) świetne wykończenie zewn. kącika ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko coś mało kolorowo jak dla Ciebie? :D

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy makijaż :) aleee widzę też różowe bądź czerwone ligaturki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, różowe :) ale to było dawno :D chociaż najczęściej sięgam właśnie po różowe lub lila

      Usuń
  13. nie przesadzaj, ładnie wyszło, wcale nie brudno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      kolorki byłyby ładniejsze, jakbym nie nakładała czerwieni na granat, troszkę się przybrudziło

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...