niedziela, 9 września 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": Soft Peach, Sleek OSS

Sleekowa paleta OSS dla mnie jest wprost stworzona do delikatnych, dziewczęcych dzienniaczków.
Tutaj w makijażu  także kreska była zrobiona czarnym cieniem z tej paletki.
Mimo, że ten makijaż ma już ponad rok, to często maluję się podobnie, ostatnio na egzamin z anatomii (pokażę jutro :))

jaśniejsze miejsce na zdjęciu to pacnięty paluchem obiektyw :D
Użyłam:
Buzia:
-Missha PC No 21
-Puder BU bambus/owies/jedwab
-Puder CCUK
-Bronzer Rimmel 
 Oko:
-Cienie Sleek Divine Oh So Special 
 -Kredka na wodnej YR CN
-Tusz Essence Multi Action
-Kredka do brwi Joko
Usta:
-jasne-Inglot
-ciemne-Avon

14 komentarzy:

  1. Uroczy makijaż, pięknie Ci w takich delikatesach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, mi się bardzo podoba. Nie umiem robić foto moich makijaży wychodzę jak trup albo burak;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też nie wychodzi tak jak bym tego chciała, ograniczenia sprzętowe i oświetleniowe :)
      ale zawsze coś tam się udaje wykombinować z ustawieniami aparatu (pomaga też fotografowanie przy szybie, jeśli możesz też ręcznie ustawić balans bieli to może być bardzo pomocne-u mnie ta opcja niestety nie działa :()

      Usuń
  3. Mięciutki, delikatny, dziewczęcy. Jeszcze do tego falowane włosy, mniam *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w takich subtelnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napaczeć jakaś Ty śliczna ;) I makijaż bardzo ładny, dziewczęcy taki, hehe, mnie nie pasuje może dlatego xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę paletkę. To mój zdecydowany must have :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny, świeży i bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy, subtelny makijaż :)
    nie mogę znaleźć tego jaśniejszego miejsca od palca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona twarzy, na zdjęciu po prawej, jest zamglona :D to nie biała kropka, ale było maźnięte paluchem poi obiektywie :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...