sobota, 29 września 2012

z Cyklu :Wykopaliska": Jarzębina

No to jesień :D Makijaż oczywiście odrobinę przerysowany (krecha) więc dla mnie nie do wyjścia :)



Inne ustawienia aparatu i inna pomadka :)
do tego w oczku "okienko"

Twarz:
-Lioele, BB Cream, Triple the Solution
-Dermablend Vichy (miejscowo)
-Puder z ZSK
-Bronzer Rimmel
-Róż Vipera
-Rozświetlacz Essence
Oko:
-Korektor Bell
-Cienie Sleek (Curacao, biała perła, żółty, pomarańczowy, czerwony, zielony, czarnym kreska)
-Kredka GR (dół)
-Kredka do brwi Inglot
-Tusze Maybelline i Oriflame
Usta:
-rdzawoczerwona próbkowa pomadka Oriflame
ostatnie zdjęcie: konturówka GR, pomadka Oriflame Vintage Rose, luka zrobiona patyczkiem kosmet. i płynem micelarnym

39 komentarzy:

  1. makijaż super, szkoda, że mi pomarańcze nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czarną krechą to większość kolorów da się ugryźć :)

      Usuń
  2. Świetny, trochę złagodzony idealnie nadaje się na wyjścia mniejsze i większe (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, ciekawie :)
    Bardzo ładny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ładny, ale ja też w tak graficznym bym nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet i w dużo mniej graficznym bym nie wyszła :D

      Usuń
  5. Bardzo fajne połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) bardzo mi miło, ale to tylko ćwiczonko wieczorne :D

      Usuń
  7. Pięknie i jesiennie na Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się! zadziorny taki :> a nawet lekko drapieżny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może troszkę drapieżny :D ale drapieżnie na słonicy nie wygląda tak dobrze, jak na Tobie kocico :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny make-up :)
    Zapraszam na http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, jesienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, pięknie. Jesień pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      oby była ciepła i złota

      Usuń
  12. przepiękna pani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają kolory, świetne połączenie! Pomadka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...