poniedziałek, 24 września 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": Iskierkowy nudziak - Rimmel Lycra Pro 362 Barely There

Rimmelowy Barely There to opalony nudziak z licznymi, widocznymi na paznokciu szklistymi drobinkami, które na zdjęciach wyglądają nieco gorzej niż na żywo. Świetny kolor, dość neutralny, ale nie zlewa się z moimi dłońmi. Jest zdecydowanie ciemniejszy niż moja skóra, ale ładnie się z nią komponuje.

+kolor i drobinki
+blask
+wygodny, szeroki i zaokrąglony pędzelek
+dostępność
+krycie (2 warstwy)

często nim malowałam, bo buteleczka jest niemal do połowy pusta :)


Rimmel Barely There
Rimmel Barely There
Rimmel Barely There
Rimmel Barely There

Ozdobiony moim ulubionym konadowym wzorkiem. Płytka m73. Na zdjęciach jeszcze przed zabezpieczeniem topem.
Rimmel Barely There + Konad m63 (lampa)
Rimmel Barely There + Konad m63 (lampa)
Jaki jest Wasz ulubiony nudziak?
A może wcale nie lubicie takich niepozornych paznokci?

Ja w zbiorach doliczyłam się kilku, a każdy inny...
Nudziaki
-Eveline 496
-Essence, 03 Cokies & Cream
-Color Trend, Be Natural, 3
-GR,Pretty Color, 107
-Rimmel, 362 Barely There

Prawie nudziaki:
-Avon, Perfectly Flesh (beżo-toffie-blady róż)
-Bell, Air Flow, Lotus Effect, 704 (jasny chłodny róż z nutą lila i złoto-różowymi drobinkami, które znikają na paznokciu)
-Bell, Colour Base (baza pod czarnego pęka, typowy greige: czyli coś między szarością a beżem)

44 komentarze:

  1. Bardzo ładny. Z wzorkiem i bez.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda ;) Ostatnio zrobiłam sobie frankena, który prezentuje się niemal identycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor lakieru :) świetnie prezentuje się ozdobiony wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze zdobieniem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten kolor :)
    A u mnie o kosmetykach jakie będą w najbliższy czasie w Biedronce, warto zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet zajrzę :) portfel się ucieszy :x

      Usuń
  6. Choruję na takie zdobienie paznokci. Podoba mi się to wprost niesłychanie i gdy tylko się odkuję finansowo to muszę wreszcie coś takiego sobie sprawić. Lakier prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup sobie płytkę na próbę :) ja polecam jak najbardziej! fajne i szybki sposób na ciekawe zdobienie

      Usuń
  7. Moje ulubione nudziaki to iced latte z essence i golden rose (bodajże 261 lub 263, nie pamiętam numerku).
    Kiedyś też na jakimś blogu widziałam recenzję lakiery Bell Air Flow 707 i kolor zwalił mnie z nóg. Boski! Ale u mnie w mieście niestety nie ma lakierów Bell.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukałam swatchy tego bella, rzeczywiście świetny kolor <3
      i essence tez śliczny :)

      Usuń
  8. Ale wesoło, właśnie mam ten wzorek na pazurach :D
    Ten lakier ładnie wygląda przy Twojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :) a ja akurat nie, bo to starsze zdjęcia :)

      Usuń
  9. Bez wzoru coś mi w nim brakuję, ale jako baza pod zdobienia pasuje świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zwykle takie neutralne kolorki dobrze robią wzorkom :) nie odwracają uwagi

      Usuń
  10. Ja mam ostatnio manię lakierową ;-) i wszystkie mi się podobają i koniecznie murze taki kolor mieć...nie jest dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myslałam, że moim idealnym nudziakiem będzie lakier Bell, niestety gdzieś mi zginął :(
    Bardzo ładnie odbił Ci się wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wzorek jakoś od początku się dobrze odbijał, a z innymi to różnie bywało :)

      druga osoba już Bella chwali, hmm...

      Usuń
  12. lakier solo ciut za bardzo wpada w brąz, ale ze wzorkiem super :) i jeszcze siedzę i się zachwycam Twoim kształtem paznokci :) jak dla mnie jest idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam troszkę krótsze pazurki :) to nieco starcze zdjęcia :)

      dziękuję :*

      Usuń
  13. fantastyczny kolorek i wzorek również idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jaki piękny kolorek *.*
    Mi osobiście podoba się bardziej bez jakichkolwiek ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) często go używam (stosunkowo często :D)

      Usuń
  15. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach, szczególnie ten solo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nice nails!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda na Twoich dłoniach!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...