czwartek, 6 września 2012

Wprawkowe ciepło/zimno, Sleek Ultra Mattes V1 Brights

Ot, wprawki wieczorowe (wybaczcie posklejane rzęski, malowałam na dzienniaczku i potem poprawiałam jeszcze tuszem :D), zdj. w świetle sztucznym, bez bazy


Oprócz paletki Sleek, Brights użyłam jeszcze:
tusz L'Oreal Volume Million Lashes
Kredka YR, Couleurs Nature, Blanc
Kredka do brwi Inglot
Cień Miyo Vanilla

Odważyłybyście się taki makijaż potraktować jako dzienniaczek do pracy/szkoły? Mnie nie starcza odwagi :D

31 komentarzy:

  1. Do szkoły/pracy pewnie nie, ale na spotkanie z dziewczynami i zakupy jak najbardziej (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zieleń.
    Wiesz, właśnie spróbowałam pierwszy raz zmalować sobie odważniejszy makijaż. Jeśli masz ochotę to zapraszam do obejrzenia. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny :) fajnie dobrane kolory :) podoba mi się starcie powieki zimnej z ciepłą :p
    Ja bym wyszła w takim makijażu do szkoły :) do pracy nie wiem, bo nie pracuję, ale pewnie wszystko zależałoby od stanowiska czy wykonywanej pracy :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała tęcza.
    Dzięki TAKIM makijażom przekonałam sie do matowych cieni :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałabym odwagi, w domu jak najbardziej :) Fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wkrótce znowu zaczynam szkołę, więc będę szaleć z kolorami :D a jak studia zaczynałam, zmalowałam się na zielono :D
    Kolor na oczach zwraca uwagę przechodniów, z reguły patrzą się na Ciebie jak na dziwoląga :p więc się nie dziwię, że nie chcesz wyjść do ludzi w kolorach :)
    Ja mam sporo kolorów shine, kiedyś tylko je kupowałam :p a potem zauważyłam, że brak mi matów i teraz na nie się przerzuciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety do pracy nie mogę nosić takich kolorków, bo tak na codzień, to spokojnie chodzę, jednak w pracy bardziej stonowane kolory muszę używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko zależy od stanowiska :D czasem myślę, że tylko Candy szaleje z makijażem do pracy, szczęściara :D

      Usuń
  8. Bardzo ładny ja bym tak poszła do szkoły, a do pracy to zależy gdzie się pracuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaaa... Aż mnie zatkało... Super makijaż! Wow!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej takiej reakcji się nie spodziewałam :o
      dziękuję!

      Usuń
  10. W takim spokojnie można iść do ludzi ;) Faktycznie podobne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maluję podobnie oczy na codzień :-) lubię po prostu, aczkolwiek nie jestem uzależniona od cieni :-) Ann dobrze napisala, że ludzie patrzą jak na dziwolàga gdy jest się ładnie pomalowanym. Ale takie rzeczy to tylko w Polsce. Myślę, że dlatego iz wiele kobiet nie maluje się i jest to dla nich aż wulgarne ;-)

    Bardzo ładny makijaż oka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to też zależy od tego jaki masz temperament :)
      nie każdy czuje się dobrze czując na sobie spojrzenia innych

      ja pozytywnie odbieram kolorowe makijaże na ulicy, jeśli tylko są zrobione starannie :)

      Usuń
  12. Czemu Ty mnie Brights molestujesz no, jak ja nie mam jak jej kupić teraz :P :(
    Ja tam bym się odważyła, a co tam :D No chyba że, naprawdę nie mogłabym szaleństw na oczach nosić do pracy (co nie wiem, jakbym przebolała). Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż śliczny, ale na codzień, tak jak ty, bym się tak nie pomalowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. odważyć bym się chyba odważyła, ale jak już któraś moja poprzedniczka wspomniała, lepiej bym się czuła na spotkaniu z koleżankami, randce czy spacerze niż na wykładzie czy w pracy. kiedy nie mam czasu, mój makijaż oczu ogranicza się do tuszu, kreski i ewentualnie pojedynczego cienia, ale czasem zdarza mi się zaszaleć. niestety - fakt, ludzie bardzo dziwnie się patrzą. nawet jeśli będąc w ZOO swoim zielono-żółto-niebieskim makijażem idealnie dopasowałam się do papug :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie umiem takiego ładnego dziubka po zewnętrznej zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozcieramy ,rozcieramy wyżej i wyżej, i wyjdzie :)

      Usuń
  16. Ale u Ciebie za to kolory widać :) bardzo mi się podoba to gradientowe przejście!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne dobranie kolorków....soczyste3 barwy - tak jak lubie !!! genialny makijaz oka :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...