wtorek, 18 września 2012

Wibo, Color Power Nr 4 - Marzyciel Smurf

Kolejny smutny, niewypróbowany do tej pory lakier. Udało mi się wygrać go (i 5 innych) w konkursie u Idalii. Zadanie konkursowe polegało na nadanie nazw 6tce lakierów z serii Color Power od Wibo. Więcej na ten temat TU!

Wcześniej pokazywałam też Żółty Nr 5 i Fioletowy Nr 6

Ten wesoły, żywy niebieki odcień nazwałam Marzycielem. Ale gdybym widziała go na żywo pewnie nazwałabym go Smurfem. Tak żywego świedrującego niebieskiego nie miałam jeszcze w swojej kolekcji.

+ żywy, mocny kolor
+ krycie! - 1 warstwa (na zdjęciach)
+ ładna mała buteleczka
+ odpowiednia konsystencja, raczej z tych gęstych, nie polecam poprawiania kilka razy w tym samym miejscu, bo może się mazać
+ cena: 5,99/7ml
+ dostępność: Rossmann

- nieco krzywo przycięty, krótki pędzelek (a może tak miało być?)

Wibo, Color Power Nr 4 (słońce)
 Wibo, Color Power Nr 4 (słońce)
 Wibo, Color Power Nr 4 (cień) 
 Wibo, Color Power Nr 4 (światło sztuczne) 
 Wibo, Color Power Nr 4 (światło sztuczne) 
 Wibo, Color Power Nr 4 (z lampą) 
Mnie się bardzo podoba :) Zdecydowanie zwraca uwagę otoczenia :D Lubicie takie kolory?

29 komentarzy:

  1. za niebieski, ja wolę jednak brudne kolory :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię brudne, ale i ten ma coś w sobie :D ja chyba po prostu uwielbiam lakiery :)

      Usuń
  2. Był taki smerf Marzyciel, więc wszystko się zgadza (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyło mnie, że to Wibo jedna warstwa. Warto się mu przyjrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam sobie go kupić na wakacje.. ale zapomniałam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, śliczny intensywny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobny do tego który dziś pokazałam u siebie:) No i dużo tańszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten Twój jest pastelowy :) a ten jest dość żarówiasty

      Usuń
  7. łał, 1 warstwa ;o a jak schnięcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja malowałam na bazie eveline diamentowej, 1 grubsdza warstwa, schnięcie wg mnie w normie, ale pamiętam, ze ktoś narzekał, że długo schnie

      ja malowałam jakieś 3 godziny przed snem, rano bez odbitej pościeli :)

      Usuń
    2. to świetnie, trzeba wypróbować! :)

      Usuń
  8. bardzo ładny i smerfowy :)
    lubię takie, ale od czasu do czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. łał. intensywny bardzo ;)


    ----------
    www.klik-klikr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory! Jedna warstwa i takie krycie? wow! Czemu ja nie mam tego lakieru? O.o

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor niesamowity, ale na jesień niekoniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoich paznokciach prezentuje się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek jest boski, nie mam takiego jeszcze w swoim zbiorze i chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek niebieski należy do moich ulubionych:)))
    ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za niebieskimi lakierami ale kolor sam w sobie istotnie jest smurfastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...