wtorek, 11 września 2012

Trochę komplementów z Gugla, czyli jak trafić do Maliniarki :D

Wybrałam dla Was tematycznie kilka wyszukiwanych zwrotów, po których trafiacie na bloga.
Zacznę od komplementów, a właściwie "komplementów" :D, znajdziemy tutaj kilka ciekawych cech fizycznych i przypadłości.

healthyceleb.com

onet.pl miss euro 2012 cellulit - no cellu trochę mam, ale do tytułu miss nie pretenduję :D
dziewczyna xl - cóż... :P
podbite oko - miewam, podbite makijażem :D
brwi najlepsze - no chociaż jedno miłe słowo!
drugi palec dłuższy od palucha - akurat palucha mam dłuższego, a stóp jeszcze na blogu nie pokazywałam
piłowanie żuchwy - ojoj! "Piła, część XI"
nieregularne usta - przyznaję się, mam!
przeswity skronie - mam i ostatnio nawet je obnażyłam
przeswity na skroniach - jak wyżej
garbaty nos - kiedyś zostałam spytana na zajęciach z samoobrony "Kiedy miałaś złamany nos?" Niestety, taka moja uroda :P
wywijające się końcówki - urok fal
krem na piegi Wenus - piegi mam, ale je lubię także Gracka bogini nie ma tutaj pola do popisu

Na koniec perełka:
dziewczyna z bananem w ustach - przemilczę... ^_^

17 komentarzy:

  1. O matko, ostatni daje czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się bardzije podoba piłowanie żuchwy :D przerażające :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam trochę garbaty nos, ale cóż poradzić :D Banan wymiata ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha :D niezłe perełki :) ostatnie wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahhahaa nie złe teksty :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wesoły akcent na taki szary i ponury dzień jak dzisiaj. dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, co to jest piłowanie żuchwy i czy osoba, która tego szukała, znalazła to, co chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Malinko lepszy banan na ustach niż banan w ustach :O ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah dziewczyna z bananem w ustach wymiata :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z bananem byłoby Ci do twarzy :D Ale ktoś miał pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piłowanie żuchwy mnie rozbawiło niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ha ha :D nie no dobre :D u mnie takich perełek nie ma :D choć może i czasem się znajdują :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...