piątek, 21 września 2012

Stylizacja włosów - ZA i... ZA!

Ostatnio Anwena poruszyła temat stylizacji włosów :)
Ja chciałam szybko pokazać Wam kilka przykładów "ZA" stylizacją.

Wg CG włosy możemy stylizować pianką bez alkoholu i obklejaczy (np. Isana do loków pomarańczowa) i/lub żelem także bez oblepiaczy i alkoholu (np. żelem lnianym domowej roboty lub sklepowym np. Isana męska czarna, Joanna mrożący, elastyczny, Bielenda Graffitti)

nieodmiennie wysyłam Was na Forum Kręciołków na Wizazu:
wątek o żelu lnianym: KLIK!
przegląd żeli wg Myszki: KLIK!
FAQ, gdzie znajdziecie odnośniki do najistotniejszych informacji o CG, także dot. stylizacji: KLIK!

troszkę pianki, tylko wysuszone


 pianka i żel (wygniecione koszulką, wysuszone z użyciem dyfuzora)
z pianką i żelem, suszone z dyfuzorem (jeszcze lekko wilgotne)
pianka (tylko wysuszone)
pianka (tylko wysuszone)
z pianką i żelem, suszone z dyfuzorem (lekko wilgotne)
P.S. tak wygląda  farba na 24 mycia Marion jasny brąz po 1,5 m-ca od farbowania
a tak wyglądała w dniu farbowania, 8 sierpnia

Jak myślicie? Stylizować czy dać sobie spokój?

122 komentarze:

  1. Masz przepiękne włosy! Podoba mi się i kolor, i faktura i to, jak ładnie wyglądają czy proste, czy kręcone. :-D

    Świetne jest to porównanie i zestawienie zdjęć.

    Bardzo przydatny dla mnie post i linki, jako że mam na głownie mocno kręcone drobne loczki. Zwykle staram się zmienić je w nieco "poważniejsze" fale (choć na ogół spieszę się i po prostu upinam), ale ostatnio zaczynam mieć chęć podkreślania loków i cieszenia się nimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) zachęcam mocno do czytania!

      Usuń
  2. Stylizować! Te loki są zabójcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia mówią same za siebie! Sama mam lekko falowane włosy i chciałabym się nauczyć podkreślać ich skręt. Nie mam porządnej suszarki z dyfuzorem niestety. :( Myślę nad zakupem takiej, ale boję się, że regularne suszenie wpłynie w jakiś sposób na kondycję moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja suszę włosy od ponad roku, wcześniej zwykłą suszarką, od stycznia taką z dyfuzorem, nie zauważyłam żadnych zniszczeń sporowowanych suszeniem :)

      dobra suszarka i odpowiednia pielęgnacja na pewno nie przyniosą szkody

      zachęcam do wgryzania się w zakręcony wątek :)

      Usuń
    2. Kusisz :) Ostatnio wydałam już kasę na inny sprzęt - podgrzewacz do wosku i wszystkie potrzebne do depilacji gadżety. Ale chyba będę musiała wygospodarować fundusze na suszarkę z chłodnym nawiewem i dyfuzorem. Bardzo kusi mnie wizja, że moje włosy może i będą wyglądały po takim suszeniu jak Twoje :) Albo choćby odrobinkę podobnie :D

      Usuń
    3. na pewno będziesz zadowolona :) ja nie wyobrażam sobie czekać aż włosy same wyschną

      Usuń
  4. OMG! Świetne masz te włosy! Muszę się koniecznie w stylizatory zaopatrzyć, bo moje włosy zaczęły się coraz bardziej falować :D a nowe wyrastające są ewidentne mocno pofalowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) tylko nie zapominaj o pielęgnacji :*

      Usuń
  5. masz cudowny kolor włosów!!! :-) Czy to szampon koloryzujący w takim fioletowym opakowaniu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, taki do 24 myć :)
      ale nie powiem, żebym polecała, bo zmywa się na rudawo :P (ale to możliwe, zę to moje włosy tak się spłukują)

      Usuń
  6. Kocham twoje włosy :D właśnie to miałam na myśli pisząc tego posta o którym wspomniałaś :))) Mogę Cię w nim zalinkować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizowane są przecudne.
    I masz takie zadbane te włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega pięknie wyglądają loczki u Ciebie :) są takie lśniące.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jakie ty masz prześliczne te loczki! Ja niestety nie mam ani kręconych ani prostych włosów, raczej coś pomiędzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to przecież masz coś pomiędzy, jak ja, też nie mam kręconych, tylko fale, którym wystarczy troszkę pomóc :)

      Usuń
  10. stylizuj! są wtedy najpiękniejsze! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje włosy! :) Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej jestem za stylizacją. Masz piękne włosy w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te Twoje włosiska, śledzę Twoje poczynania na forum :D
    i na moje- stylizować, cudowne lokasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizować, stylizować i jeszcze raz stylizować! Pokazałaś całą potęgę tej prozaicznej czynności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę pianki, trochę żelu i ciepłego powietrza :)

      Usuń
  15. loki to Ty masz przepiękne, aż zazdroszczę ;), przekonuję się do stylizowania, tylko muszę podejrzeć produkty o których piszesz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam loków, to tylko fale ze wspomaganiem :)

      Usuń
  16. WOW :D jestem pod wrażeniem Twoich pięknych włosów :)
    Uwielbiam taki skręt i zawsze staram się to wykonać lokówką ponieważ jeśli chodzi o piankę i dyfuzor to istnieje pewien problem.. nie mam suszarki z dyfuzorem :) Chyba czas zakupić bo to wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez suszarki z użyciem żelu i przy odpowiedniej pielęgnacji możesz osiągnąć super efekt :), ja długo nie miałam suszarki z dyfuzorem a i tak byłam zadowolona

      Usuń
  17. Bosz.... ale masz cudne te loki! Co robisz, że one takie gładkie są? Jak uzywasz pianki i żelu? Bo ja jak wgniatam, to pojedyncze włosy sie odlepiają od całych strąków i wychodzi siano:(((
    Pozdrówki serdecznie
    Violet aka cyferki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wgniatam z głową w dół w mocno wilgotne, ale nie ociekające
      najpierw piankę, potem żel, potem wygniatam bawełnianą koszulką nadmiar nadając kształt i dopiero suszę

      Usuń
    2. Dzięki za rady:) Zastosowałam sie i pomogło, pochwaliłam się na forum.
      Jesteś kochana, bardzo serdecznie dziękuję:*

      Usuń
    3. bardzo się cieszę :) ale ja też te informacje wzięłam z forum i dostosowałam pod siebie, także to dziewczynom należą się podziękowania :*

      Usuń
  18. Stylizować! Wtedy wyglądają najpiękniej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabyś wytlumaczyć albo nagrać filmik i dodac takiego posta jak suszysz swoje wlosy suszarką z dyfuzorem, bo mi takie piękne loki nie wychodzą ;( naturalnie ze 3 loczki-spiralki mi sie zrobią, ale nigdy na calej glowie i nie wiem jak to osiagnąc, a jak ja susze dyfuzorem to wgl nie nadają się do niczego. Pomoż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo zależy od tego jaki masz naturalny skręt, jak dbasz o włosy, sama stylizacja to za mało
      możliwe też, że dyfuzor nie jest dla Ciebie skoro się nei sprawdza... albo masz nieodpowiedni dyfuzor
      ja też nie mam równego skrętu na całej głowie, spodnie warstwy czasem są niemal całkiem proste

      do tego mam włosy ścięte warstwami, co pomaga uzyskać mocniejszy skręt

      każde włosy są inne...

      postaram się pokazać kiedy znajdę więcej czasu, bo trochę trudno mi to wszystko opisać słowami

      jesli chcesz się dowiedzieć więcej: wszystkie informacje znajdziesz na wątku wizażowym, który podlinkowałam na samej górze posta

      Usuń
    2. ja na odwrot, z wierzchu falowane lub proste a przy szyi ze 2-3 spiralki ;( Dyfuzor mam zwykly plastikowy.

      Usuń
    3. włosy z wierzchu mogą być zbyt krótkie żeby falować, mogą też być bardziej zniszczone, bo narażone na czynniki zewnętrzne (słońce, wiatr itd.) bardziej niż te spod spodu
      a możesz po prostu mieć taki typ skrętu :)

      dyfuzory zazwyczaj są plastikowe, dziewczyny CG stosują najczęściej dyfuzory z kryzą, jeśli chcesz przejrzyj ten wątek dot. dyfuzora: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=63444

      Usuń
  20. jakiej pianki i żelu używasz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piankę i żele jakich używam/używałam wymieniłam na górze posta.
      obecnie: pianka Isana z Rossmanna pomarańczowa do loków, żel Joanna elastyczny, żel Bielenda z odżywką, żel Artiste (ten mnie trochę puszy)

      Usuń
  21. njbardziej podobasz mi sie w loczkach, przesliczne sa

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne masz te loki :) dlatego stylizować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz piękne loki *.*
    Ja mam proste włosy więc nie potrzebuję żadnych stylizatorów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałaś ode mnie słodką babeczkę wyróżnieni-ową ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jasne, że stylizować :D! Napisałam właśnie podobnego posta i też mam dylemat. Tobie wystarczy spojrzeć na swoje zdjęcia. Myślę, że zdecydowanie lepiej wyglądają fale :) ładny blask i równomierny skręt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą równomiernością to bym nie przesadzała :D

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. a ja chcę Twoją długość i kolor :D

      Usuń
  27. Babo! Stylizować, o co Ty właściwie pytasz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem myślę, że to oszukiwanie samej siebie :P

      Usuń
  28. stylizuj ! przepiękne są wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne są!

    ja mam proste i lubię je ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię proste :) jakby moje były proste to też bym była zadowolona, ale one wolą się wywijać :P

      Usuń
  30. Hej, mam pytanie apropos farby do włosów. Jestes z niej zadowolona? Czy ona niszczy? Szybko się wypłukuje? Poszukuje dobrej farby , ktora po dluzszym czasie sie nie wyplukuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypłukuje się, to nie jest trwała farba, jednak nie wypłukuje się całkowicie, tylko jaśnieje

      jeśli chcesz trwałej farby poszukj czegoś innego (nie szamponetki, nie farby do 24 myć)
      albo może hennę?

      Usuń
    2. Używam Casting Creme gloss do 28 myc, ale MASAKRYCZNIE SZYBKO SIE WYPLUKUJE, PO 2 , 3 MYCIACH STRASZLIWIE JASNIEJE. (sORRY ZA CAPS LOCK)

      Usuń
    3. Castinga używałam wcześniej (głównie średnich blondów, jasnych brązów)
      może aż tak szybko się nie wypłukiwał, ale też rudziałam (po brązach)

      Usuń
  31. Aaaa jakie piękne loki wystylizowałaś zrób mi też tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mokre włoski Karoli, macu macu z żelem, susz-susz z dyfuzorem...

      włala! :D

      Usuń
  32. Wow :))
    Zazdroszczę takiego skrętu!

    OdpowiedzUsuń
  33. z pianka, żelem i Suszone z dyfuzorem wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście, że stylizować!

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, w życiu bym nie pomyślała że z takich włosów jak na pierwszym zdjęciu można uzyskać takie piękne loki! ale bez suszarki z dyfuzorem chyba będzie ciężko, co? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że z takich brzydkich? :D
      hehe


      to są włosy brane za "niesforne, wywijające się" a tak naprawdę to po prostu fale, którym mała pomoc wystarczy, żeby wydobyć z nich to co najlepsze

      bez suszarki także możesz uzyskać lepszy skręt, wg mnie kluczowa jest zmiana pielęgnacji plus żel

      Usuń
  36. Pięknie wyglądają stylizowane! Weź mnie naucz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsyłacze umieściłam :D teraz trzeba zgłębiać wiedzę ;)

      może jakaś notka się pojawi dodatkowo, ale nie wiem kiedy dam radę...

      Usuń
  37. Ile ja bym dała za takie cudowne fale.....coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja suszę bez dyfuzora, ciekawe ile to zmienia... Ale ugniecione przez koszulkę, na żelu lnianym są zabójcze i tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej suszyłam zwykłą suszarką i też były fajne efekty :)

      Usuń
  39. Czysta przyjemność patrzeć na tak piękne, zadbane włosy. We wszystkich wersjach im ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Twoje coś dawno pokazywałaś :) ogniste :D

      Usuń
  40. bardzo dziekuję Wszystkim za komplementy, aż chce się dalej dbać o włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  41. te loki sa obłędne... cudowne włosy :love:

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie piękne fale!!!!!! <3 Proste też są śliczne, ale te fale! Koniecznie napisz krok po kroku od umycia włosów jak je robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow !! ale różnica !! :o Moje też są takie jak Twoje bez stylizacji, ale ja jakoś nie lubię włosów obklejonych żelem czy innymi kosmetykami :p Ale efekt rewelacyjny po Twojej stylizacji włosów :) jest mega !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś żelu lnianego? całkowicie się odgniata, włoski potem są mięciutkie :)

      Usuń
  44. przekonałaś mnie do farby marion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pisałam wyżej, może być, ale zachwytów nie wywołała :D

      Usuń
  45. Masz jedne z najpiękniejszych włosów jakie w życiu widziałam! Przepiękne loki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejciu, to za dużo powiedziane! one potrafią abrdzo różnie wyglądać, mają humorki :)

      ale dziękuję :*

      Usuń
  46. A czy żel Joanny też spełnia te punkty co mrożący czy elastyczny? Kupiłam przez przypadek, a nie chcę chemii oblepiającej mi włosy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny używają częściej mrożącego

      ja używałam i tego i tego, elastyczny jest troszeczkę lżejszy, mniej "trzyma"

      tak czy inaczej, jeśli używasz żelu sklepowego to musisz oczyszczać włosy raz na jakiś czas mocniejszym szamponem (z SLS/SLES, bez silikonów)

      Usuń
  47. Stylizowane loki to nie udawane loki:D Nie ma czegoś takiego jak uwawane loki( no chyba, że kręcisz na lokówkę:p) Są tak samo prawdziwe jak każde inne(zresztą nie każdy może je wyczarować przy użyciu żelu i dyfuzora. Koniecznie stylizuj bo są piękne, błyszczące i robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Przez Ciebie mój żel schłodził się w lodówce i zaraz wędruje na włosy, przez Ciebie!!!!! :):)
    Jeśli on sprawi, że moje włosy skręcą się porządnie (do tej pory kręciły się tak se), to normalnie Cię ozłocę!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel lniany? :)
      u mnie nie utrwala za mocno, za to daje mięciusie włoski i jest naturalny

      mam nadzieję, że nie będzie "przeze mnie", a "dzięki mnie"!

      Usuń
    2. Jest dzięki Tobie, jest :*:*

      żel podkręcił mi włosy (serio!) i są superaśne!
      Jak jesteś ciekawa, to tu: http://kotogrodnika.blogspot.com/2012/10/laboratorium-kota-ogrodnika-czesc.html

      Usuń
  49. Tylko pozazdrościc skrętu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hejjjj, Cudne ! Przyznaj się ktorej dokładnie farby Mariona uzywałas? tej w saszetkach czy w piance?:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to było już dawno dawno temu, ale to była farba Marion na 24 mycia jasny brąz w fioletowym kartoniku: taka do mieszania :)

      Usuń
  52. Super loki, zwykle właścicielki prostych zazdroszczą zakręconym i gwarantuję, że w drugą stronę jest tak samo. ;-) Mnie stylizacja włosów zwykle przerasta, dlatego staram się je ścinać w ten sposób, by nie trzeba było wiele przy nich robić.

    W stylizowaniu nieładu pomaga mi do tej pory guma stylizująca Joanny: http://www.joanna.pl/produkty/wlosy-all/stylizacja/styling-effect/guma-stylizujaca-sloik-100g - jest super wydajna i naprawdę nie trzeba jej wiele, by ułożyć włosy - lepiej jednak sprawdza się na krótkich - testowałaś ją kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej tak jak mówisz, na krótkich włosach lepiej się sprawdzi :)
      u mnie pewnie powodowałaby obciążenie przy mojej długości (teraz mam włosy za łopatki)

      jednak pozostanę wierna żelowi :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...