poniedziałek, 10 września 2012

Soft Rose: OSS Sleek

Jak już wspomniałam: bardzo często sięgam po paletę Sleek Oh So Special, zwłaszcza matowe cienie są przeze mnie mocno eksplowatowane (do tego stopnia, że najjaśniejszego (BOW) już nie ma :P)
Tutaj wersja z krótką lekko roztartą kreską.
Sleek OSS
Sleek OSS
Sleek OSS
Użyłam:
Skin79 Intense Classic Balm
Puder sypki YR CN
Bronzer Rimmel
Cienie Sleek OSS
najjaśniejszy cień: Miyo Vanilla
Kredka YR CN Blanc
Tusz Avon Supershock
Kredka do brwi Inglot

Na ustach pomadka Maybelline, That's Mauvie (wklepana palcem, inaczej jest na mnie zbyt sina :D)
na to błyszczyk Bell, Glam Wear (ocieplił kolor pomadki)
wyszedł śliczny róż :)



26 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, delikatnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wersja z dłuższą kreską bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale do ideału brakuje jeszcze lepszej cery :(

      Usuń
  4. świetny, delikatny i subtelny - uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowość ust super komponuje się z zielenią oczu :) Na +!
    pozdrawiam,
    wieczniemloda (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny delikatny makijaż, masz świetny kolor oczu :)
    dodaję do obserwowanych! :)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      czasem na zdjęciach wyglądają bardzo szarawo ;)

      Usuń
  7. Kolor jaki uzyskałaś na ustach jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doświetlałam się światłem odbitym od lusterka od dołu, więc ładnie błyszczy :), ale też i broda jaśniejsza jakby od reszty twarzy :D


      ten błyszczyk z Bell polecam, tylko gdzie on jest teraz... :D w którejś torebce zapewne, będę musiała coś o nim skrobnbąć :)
      używam też Bell Fashion Colour (mam 3 odcienie) i też bardzo je lubię

      Usuń
  8. Swego czasu chorowałam na OSS ale jakoś już mi przeszło ;)
    A makijaż bardzo mi się podoba - jest taki dziewczęcy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie można się ograniczać do jednej paletki :D

      Usuń
  9. Weszłam z ciekawości na Twojego bloga i jak zahipnotyzowana przeglądnęłam cały- wyglądasz tak pięknie i optymistycznie, że aż się uśmiechałam nieświadomie do monitora :) Paletka OSS chyba jest najbardziej uniwersalna ze wszystkich i dla mnie to ideał na prezent dla kogoś. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za tę wypowiedź :) to dla mnie świetna motywacja do prowadzenia bloga :*

      Usuń
  10. Przepiękny. Taki delikatny <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...