czwartek, 13 września 2012

Śliwka i zieleń - dziennie

Delikatne cieniowanie w różu i śliwce. Kreska fioletowym cieniem na mokro. Dół w zieleni. Reszta twarzy dość neutralna w chłodnych odcieniach :) Usta lekko beżowe lub różowe.

Użyłam:
Twarz:
-Mieszanka podkładów Avon, punktowo Dermacol
-Puder sypki YR
-Bronzer i róż Rimmel
Oko:
-Cienie Avon Berry Fushion
-Cienie Inglot (zieleń, beż cielisty i ciemniejszy)
-Cień Kobo (jaśniejsza zieleń)
-Kreska cieniem Oriflame na mokro (jakiś staroć G&G)
-Tusz Rimmel Volume Accelerator
-Kredka do brwi Inglot (chyba dodatkowo trochę cienia inglot matowego)
-Biała kredka YR na linii wody
usta 1:
-Essence In the nude
usta 2:
-Inglot 143 


Lubicie taki makijaż? Nieco mocniej, ale dalej dziennie i bezpiecznie.

44 komentarze:

  1. Pięknie :) Bardzo fajnie wygląda Twoja tęczówka w otoczeniu tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ponoć zielonookie powinny sięgać po fiolety, mnie się rzadko zdarzało do tej pory :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie, chociaż na początku nie dojrzałam ten zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę szarawo wyszło, na żywo chyba żywiej :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dość typowe, ale się sprawdza :)

      Usuń
  4. bardzo ładny makijaż :) kreska jest po prostu bajeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny dzienny mejkapik, ładnie podkreśliłaś oczka :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny, delikatny makijaz :) podoba mi sie kolor Twoich ust, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze mam pytanie z innej beczki, jaki masz aparat lustrzanke czy cyfrak? :) musze zakupic sprzet bo moim cyfrakiem to mozna juz tylko porzucac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię zdjęcia cyfróweczką Canona PS SX 210 IS, ale nie zawsze sobie radzi tak jak bym chciała przy gorszym świetle, często przekłamuje kolory jeśli chodzi o lakiery do paznokci (do tego chyba popsuło mi się ręczne ustawianie balansu bieli, więc tylko funkcje półautomatyczne działają) np. czasem ma kłopoty ze złapaniem ostrości :)

      ale ogólnie jak na kompakcik to jest w porządku

      jakbym miała jeszcze raz kupować, to pewnie bym wzięła jakiegoś nikona :)

      Usuń
  8. Ładny dzienniaczek :) ślicznie Ci w nim :)
    Czasami też lubię zafundować powiekom coś delikatniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ten to troszkę coś mocniejszego ^_^

      Usuń
  9. Hej właśnie wpadłam na Twój blog:) Jest bardzo ciekawy i na pewno zastanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż oczu:) Jest kolor, ale nie ma przesady i można pójść w nim do pracy/na uczelnię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż. Podkreśla kolor Twoich oczu, którego to Ci zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dobrze, że wygląda naturalnie mimo ilości użytych kosmetyków :)

      Usuń
  13. Najmodniejsze kolory tej jesieni:) Czytając tytuł wpisu spodziewałam się mocnych ciemnych kolorów, a tu proszę takie jasne- bardzo ładnie Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. same odcienie były trochę intensywniejsze na żywo, ale ja chyba już mam taką urodę, że na mnie większość makijaży wygląda delikatnie :) nie wiem jak to się dzieje...

      nawet się niechcący w trendy wpasowałam? :D

      Usuń
    2. mam podobnie i kiedyś nad tym ubolewałam bardzo, bo chcąc wykonać makijaż np. na konkurs musiałam na prawdę spore ilości "tapety" nałożyć i mocnych kolorów, a efekt i tak był naturalny. Wszyscy wtedy mówili, że powinnam się cieszyć, ale ja wręcz przeciwnie- czasem chciałabym czuć się odmieniona przez makijaż:)

      A co do mojej pomadki, osobiście jestem nią zauroczona i co chwilę poprawiam usta, chyba uzależnia:))

      Usuń
    3. haha ja czasem myślę, no w końcu coś mocniejszego zmalowałam, to i tak w komentarzach, że subtelnie wyglądam :D

      pomadka jest cudna, szkoda, że tyle pieniążków :(

      Usuń
  14. Też mam zielone oczy, muszę spróbować z fioletami, bo Twój makijaż mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć fiolety podbijają zieleń tęczówki :) także spróbuj koniecznie!

      Usuń
  15. bardzo fajny i delikatny look :)ps. piekna linia brwi ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...