piątek, 28 września 2012

Rossmannie, oszczędź portfel mój - czyli promocja na produkty marki własnej

Ratunku!
Rossmann postanowił ogołocić mój portfel pod sam koniec września...
Mam nadzieję, że się opanuję i kupię tylko to, co potrzebne

czyli w teorii to nic :x, a w praktyce . . . to same wiemy jak jest ;)

Z marki Isana (m.in. kremy do rąk, zmywacz do paznokci zielony z acetonem, wybrane odżywki do włosów) mam kilka typów, tak samo jeśli chodzi o Alterrę (krem do rąk, żel perfumfrei) 

(ale i tak jestem obrażona za odżywkę z morelką, no i pytanie... co ona u licha robi w gazetce? :P
czyżby aż tak się machnęli wklejając obrazki?)

rossnet.pl
Na pewno kupię tez płatki kosmetyczne i patyczki Lilibe i szampon Babydream (do mycia pędzli :D)


Za to nic mi nie wiadomo i nigdy nic nie miałam z serii Synergen (puder tylko, ale się nie polubiliśmy, chociaz wiem, że dużo osób chwali). Nie miałam też nigdy żadnego produktu Rival De Loop.

Dlatego jeśli macie swoje kosmetyczne hity w jednej z tych serii lub inne muszmiecie Isanowe czy Alterkowe to bardzo ładnie proszę o cynk!

Gazetka ważna od 28 września! Czyli od dzisiaj :)

Gazetkę obejrzycie m.in. tu: KLIK!
Ale myślę, że większość już widziała :)

93 komentarze:

  1. Rossmann nie ma litości ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie widziałam ;o hahaa, ale daruję sobie chyba, mam tego wszystkiego pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też mogę się bez tego obyć...ale... ;)

      Usuń
  3. Maliniarko, z RdL możesz się skusić na piankę oczyszczającą do mycia twarzy - jest delikatna i wydajna, ewentualnie żel do mycia twarzy z peelingiem - mocniej oczyszcza, trochę wysusza, ale jest ciekawy i ma praktyczną buteleczkę.
    Bardzo dobry jest płyn do demakijazu oczu (w podobnym opakowaniu jak tonik), ale nie widzę go w gazetce.

    Sama na [ewno skusze się po raz kolejny na płyn do kapieli BDfM, waciki, patyczki i kilka rzeczy dla mojej Małej :)

    Pozdrawiam,
    martysek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedź :) tą pianką mnie zaciekawiłaś

      Usuń
    2. Za tę cenę warto spróbować. Jest tańszym odpowiednikiem pianki Pharmaceris (http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=16145).
      Na dodatek na zakeconym wątku wizażowym czytałam, że dziewczyny używają później buteleczki do spieniania roziceńczonych szamponów czy odżywek.

      Usuń
    3. dziękuję za cynk :)
      kupiłam :D ale będzie musiała poczekać na swoją kolejkę :D

      Usuń
    4. a co do spieniania, kiedyś próbowałam, ale wolę zwykłą metodę kubeczkową :)

      Usuń
  4. lecę dziś do Rossmanna, a moja lista jest baaaardzo długa :D Dobrze, że jestem po wypłacie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przed, ale cóż :D może to ochłodzi moje zapędy :)

      Usuń
  5. Ja polecam peeling do ciała Alterry żurawina&figa i krem do twarzy zielony z Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten peeling jeszcze, lubię nawet, chociaż ma bardzo lekkie działanie :)
      dzięki :*

      mazidła do twarzy na razie muszę zdenkować :D

      Usuń
  6. z tą odżywką chyba faktycznie się machnęli :P a ja polecam maseczki z rival de loop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no machnęli się, isany babassu też nie ma :x

      a maseczek mam za dużo w tubach, więc na szczęście nie potrzebuję :) ale może kiedyś

      co one robią? :D

      Usuń
  7. moja lista też ma kilka metrów :) na szczęście większość do domu, więc sponsorują rodziciele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mocno się powstrzymuje przed pójściem do Rossmanna, bo wiem, że to się źle skończy dla mojego portfela. :D
    Mam nadzieję, że wytrzymam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem w pełni....bo tez tak mam...

      Usuń
    2. ja poszłam, na razie skromnie :): odżywka, maska, zmywacz i pianka, no i płatki kosmetyczne :D czyli to co sobie założyłam

      ale czuję, że jeszcze wrócę...

      Usuń
  9. no niestety - muszę lecieć do Rossmana :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ostatnio otworzyli Rossmana pod blokiem, a wcześniej musiałam jeździć na 2 koniec miasta... Już czuję co to będzie za gehenna dla portfela ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja a propos odzywki z owsem..Wczoraj byłam za zachodnią granicą, dokładnie w Guben, w Rossmannie i z przykrością stwierdzam,że tez nie ma tam odżywek Alterrera z morelą i owsem, więc to chyba nie tylko polska polityka Rossmanna...Za to nabyłam za 0,65 odżywki do włosów ISANA, czyli za 2,71 u nas trzeba dac jeszcze raz tyle..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem już o tym, niestety...
      ale mają coś "podobnego" wprowadzić ponoć...

      zobaczymy

      Usuń
  12. W tym miesiącu Rossmanna omijam z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie również skoro rzeczy kusi, ale chyba ostatecznie zdecyduję się na BDFM :) nie lubię robić zapasów, które mi później zalegają na półce ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja napewno kupie jakis olejek, szampon i odzywke z Alterry ;P mam za duzo produktow do twarzy, wiec wiecej napewno nic nie kupie :D mam nadzieje : ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuuuusi... Kuuuuusiiiii!
    A ja mam szlaban :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P
      jak szlaban to szlaban


      ja znowu zapomniałam zapisywać, co kupuję... nie ogarniam

      Usuń
  16. Ja kupiłam szampon i odżywkę Isany. Specjalnie po 9 rano byłam w Rossmannie w dużym Centrum Handlowym, gdzie panie z Ross mi powiedziały, że olejek brzoza i pomarańcza w ogóle do nich nie przychodzi. :[ No nic, następnym razem pójdę do innego Rossmanna, dzisiaj już mi się nie chce, a znając życie jutro już go w innym Rossmannie nie będzie, także cierpliwie poczekam na kolejną promocję.
    Chyba, że ten olejek do cellulitu brzoza i pomarańcza to pomyłka w gazetce??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jeśli chciałabyś logo (nagłówek) bloga to daj znać. :) Lubię robić takie rzeczy (tworzę grafikę rastrową i wektorową), więc jeśli masz jakąś propozycję co chciałabyś w nim umieścić (rozrzucone kosmetyki, samą szminkę lub cokolwiek innego) to napisz. :) Oczywiście logo bezinteresowne, żeby nie było. :D
      zyciekolorublond@gmail.com :)

      Usuń
    2. myślę, że to pomyłka, tak samo jak z odżywką alterry

      a za propozycję dziękuję, ale na razie jeszcze sama nie wiem co bym tam chciała :) i pewnie będę wolała sama nad tym popracować, mimo, że moje umiejętności nie są zbyt bogate w tej materii

      Usuń
  17. A ja przeglądałam inną gazetkę i tam nie widziałam szamponu Babydream, a tu jest :/ I tylko ten szampon mnie interesuje z całej gazetki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest jeszcze druga gazetka;) tam są przeceny na produkty takie jak w Biedronce;)

      Usuń
    2. Aaa... no patrz, nie wiedziałam o tym :p

      Maliniarka, jak tam zakupy?? :D bo ja już po swój Babydream byłam :D

      Usuń
    3. zapomniałam o nim :D
      kupiam odżywkę isanę z proteinami, zmywacz, maskę alterra z granatem (bo nigdy jej jeszcze nie miałam) i piankę RdL, no i płatki :D

      muszę wrócić do rossa!

      Usuń
    4. Jak mogłaś zapomnieć o szamponie :D
      Jestem ciekawa odżywki Isany z proteinami, miałaś może już ją kiedyś?? ;)

      Usuń
    5. wg mnie szału nie robi, ale to fajna prosta odżywka, ładnie pachnie (chemiczna róża) :) można poużywać, zwłaszcza w tej cenie, raczej nie zrobi kosmosu :D
      ale jest przyzwoita


      no szamponu nie kupiłam, ale nawet nie mam teraz kiedy pójść do sklepu :P

      Usuń
  18. kurde tyle kusicielów w tej gazetce :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jutro chyba się wybiorę na zakupy mam kila rzeczy upatrzonych:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaraz idę do Rossmana... Zobaczymy na ile mnie ogołoci. Mieć Rossman pod samym domem to zło. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście mam kawałek (trzeba autobusem ;))

      Usuń
  21. może wreszcie sie na coś skusze...bo poza kremem aloesowym do twarzy, to nie miałam jeszcze okazji testowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja aloesowago nie próbowałam :) w ogóle kremów to chyba niewiele

      raczej włosowo

      Usuń
    2. no akurat tego nie polecam w ogóle;/

      Usuń
    3. to dobrze, jedno chciejstwo mniej :)

      Usuń
  22. Ja mam zamiar w poniedziałek kupić szampon babydream i jakąś maskę alterry. I chyba tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś czuję, że w najbliższym czasie mój portfel będzie świecił pustkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zrobiłam listę, rzeczy, które mnie interesują - 20 szt :P Wzięłam zakreślacz i zaznaczyłam tylko te, które są mi potrzebne lub nie widziałam ich w promocji: ISANA krem oliwkowy do ciała i do rąk, woda brzozowa jako baza płukanek - jako wcierkę mam Rzepkę w ampułkach, BDFM płyn do kąpieli - jeszcze go w promocji nie widziałam, szampon BD, ocet jabłkowy, Eveline odżywka do paznokci z 2 gazetki i oczywiście, żeby nie było że jestem samolubem: Winston paszteciki dla moich futrzaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 to duuużo :o

      uważaj z alkoholoem w wodzie brzozowej, może wysuszać na dłuższą metę, ale raz na jakiś czas nie powinien zaszkodzić :*

      Usuń
  25. Dzisaj byłam i nawet udało mi się nie wydać majątku ;D.

    OdpowiedzUsuń
  26. odczep ty się od mojej ukochanej odżyweczki, OK ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę wpaść do niego i sama sprawdzić ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. mam juz na myśli parę kosmetyków, na pewno wybiorę się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzisiaj nie dalam rady się wybrac, ale w pon na pewno idę, zamierzam kupic z Alterry : krem do demakijażu, szampon, odżywke, maske, może jakis olejek; krem do rąk Isana z mocznikiem 5%, piankę do włosów z Isany, szklany pilniczek i pewnie jeszcze inne bardzo potrzebne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pianka (pomarańczowa do loków) jest bardzo fajna, kupiłabym, ale mam zapas :), bardzo wydajna!

      Usuń
  30. Eh ja dopiero w poniedziałek po zajęciach wybiorę się na łowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tylko wyglądać poniedziałku :)

      Usuń
  31. ja w następnym tygodniu idę poszaleć w Rossmanie, niektóre rzeczy są na prawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba majątek stracę na tych promocjach...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja polecam peeling synergen, jest SUPERRRR! Najlepszy jaki mialam i do rak na krostki i do mojej wrazliwej twarzy!
    Alterrowy olejek papaya to moj hit i odzywka do wlosow chyba z mango! POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko to czego nigdy nie używałam polecasz :D nie kusić!

      Usuń
  34. synergen- fluid i puder, uwielbiam te kosmetyki, mam też peeling, w sumie tez jest ok i ten punktowy do syfów;p pianka do golenia z isany też fajna;) szczeg. ta pachnaca brzoskwiniowo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś używałam pianki (ale nie, chyba żelu) isany do golenia, ale od 2 (?) lat raczej golę się na odżywkę do włosów, świetnie się to u mnie sprawdza, dobry poślizg, zero podrażnień, nie muszę kupować dodatkowego produktu :)

      z pudrem niestety się nie polubiłam :(

      Usuń
  35. To jest zmowa Rossmana, zebyśmy zbankrutowały, my, czyli te, które rękami i nogami zapierają się, zeby nic nie kupić a do domu wracają z 2 reklamówkami i niemałymi wyrzutami sumienia :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no zmowa jak nic! tak tu długo długo bez promocji, a jak walmęli to po całości :P

      Usuń
  36. dużo rzeczy mnie kusi, ale na pewno kupię zmywacz do paznokci, krem do rąk kwiat pomarańczy (bardzo go lubię) i może w końcu zdecyduję się na puder synergen i szampon babydream ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten krem do rąk już widzę któryś raz wspomniany dobrym słowem...ale mam zapas w tej kategorii, hm...

      Usuń
  37. Alterra, Isana, Babydream - KOCHAM <3. I uważam ze mimo ze tanie i ze sa to marki wlasne to jakościowo wypadaja baaardzo dobrze, tak jak te drogie. Pozdrawiam:). Aha i masz rewelacyjnego bloga:), dodałam Cię do obserwowanych i na pewno będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wczoraj oglądałam , i dziś się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem w szoku bo.. kupiłam alterre morela pszenica (niestety ostatnią), 3 szt babassu! no i olejek alterrową pomarańczkę! I już myślałam, że jednak coś się pozmieniało! no ale chociaż mam mały zapas.

    K. :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...