piątek, 14 września 2012

Nail Tek Hydration Therapy - Pulse Point, czerwień podbita koralem *_*

Lakier ten wpadł w moje łapy przy okazji wyprzedaży u AgiBil (razem z innymi lakierowymi cudami :D) już jakiś czas temu (na pewno parę m-cy)
jako, że kolejka lakierów do przetestowania nieskończoną jest... dopiero teraz doczekał się uwagi :)

+ piękny odcień o ładnej nazwie
+ ma jakieś cuda niewidy w składzie (HYDRATION THERAPY! łaaaaał!), ale nie powiem, żebym zwracała na to specjalną uwagę, i ta nakładam lakiery na bazę, więc nie bardzo mają jak zadziałać :D
+ długi i szeroki, lekko spłaszczony pędzelek (co dla niektórych może być minusem)
+ połysk

- półprzejrzysty, leciutko żelkowy, na mnie i po dwóch warstwach  (no niby kryje przecież, ale) widać obłączki oraz końcówkę (o dziwo nie widać tego na żadnym zdjęciu, jakie zrobiłam :o)
- końcówki starte już następnego dnia :( ale może to wina bazy (Aga pisała o 4 dniach noszenia!)
- nieco za rzadka konsystencja, trzeba dobrze obetrzeć pędzelek o szyjkę butelki przed malowaniem, inaczej może zalać skórki

- cena: u propducenta 39zł, ale znalazłam i po 32,50, 24, a nawet po 17zł/15ml
w cenie regularnej raczej bym nie kupiła :)

trochę minusów jest, ale kolor rekompensuje braki :)
(palec wskazujący puknięty przed zrobieniem zdjęć :P, cóż, zdarza się)

Nail Tek Hydration Therapy - Pulse Point (mocne słońce)
Nail Tek Hydration Therapy - Pulse Point (cień)
Nail Tek Hydration Therapy - Pulse Point (światło dzienne)
Nail Tek Hydration Therapy - Pulse Point (światło dzienne przy oknie, tu wyszedł chłodniej niż w rzeczywistości,
ale ładnie widać jego połysk)
Nail Tek Hydration Therapy - Pulse Point (z lampą)
na paznokciach 
Sally Hansen, Insta Grip
2  warstwy Nail Tek, HT, Pulse Point

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się taki kolor, idealny na jesień - trzeba rozwiać nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, no i ten błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, ciepły kolor :) Uwielbiam wyprzedaże blogowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny lakierek :) cena nie za niska ale widze ze wart swojej ceny :) a propo..pazurki masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena dyskusyjna dla mnie :) wolałqabym, zeby był dwa razy mniejszy i połowę tańszy :D

      dziękuję!

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...