czwartek, 20 września 2012

Matujący top z piątki lakierów H&M (dużo zdjęć)

Na wstępie ponarzekam za odebranie mi starego interfejsa (-su?) bloga. Nie potrafię się w tym nowym zupełnie odnaleźć, mam nadzieję, że to przyjdzie z czasem.

No to już do rzeczy...
Zrobiłam test matującemu lakierowi z tej piątki, z której część już pokazywałam:

+matuje bardzo dobrze
+nie pozostawia smug, widocznych pociągnięć pędzelka
+wygodny pędzelek
+wydaje mi się, że przedłuża trochę żywotność manicure (mniej starte końcówki na paznokciach z topem)
+stopniowo się wybłyszcza, zwłaszcza jeśli stosujemy kremy do rąk) u mnie najmocniej wybłyszczył się po olejowaniu włosów, ale nadal nie wygląda to jakoś bardzo nieestetycznie :)
+gdy paznokcie przestają być matowe można poprawić matującym topem lub zwykłym błyszczącym i mani jak nowe

minusów nie odnotowałam :) mógłby troszkę dłużej trzymać mat, ale to zależy od tego co robimy z naszymi dłońmi


po 3 dniach widoczne wybłyszczenie, jednak jest to zgaszony błysk w porównaniu do paznokcia bez matującego topu

(w świetle dziennym) 
(w słońcu)
Paznokieć serdeczny (na zdjęciu w środku) pociągnięty jeszcze raz topem matującym, a środkowy (pierwszy od góry) bezbarwnym topem

(w słońcu)
(światło dzienne)
(światło dzienne)
Jestem bardzo zadowolona z zakupu całej piąteczki z H&M, nie spodziewałam się, że firma niekosmetyczna zrobi takiedobre lakiery :) 

Może Wy coś polecicie z ich kolekcji? (mam jeszcze tylko City&ZOO)

P.S. Wolicie mniejsze zdjęcia, czy takie są ok? Chciałam, żeby drobinki były widoczne i nie trzeba było klikać zdjęć, żeby powiększyć...

24 komentarze:

  1. wielkość zdjęć jak dla mnie idealna, nie lubię klikać i powiększać (ależ leniuch ze mnie :P) a mat świetny, mam wrażenie, że lepszy od mojego z elfa - dawno go nie używałam - dobrze, że mi przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko porównanie z matującym CA, ale wg mnie H&M troszkę lepiej się rozprowadza :)

      Usuń
  2. Coraz bardziej mnie kusi wycieczka do H&M... Świetna jest ta piątka.
    Zdjęcia są okej!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się :) muszę w końcu iść na małe zakupy lakierowe do h&m :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny efekt:)
    muszę kiedyś kupić lakiery w H&M

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się średnio podoba taki matowy efekt;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można pozostać przy błysku :) ale dobrze miec czasem odmianę

      Usuń
  6. Zdjęcia tej wielkości lepiej obrazują efekt :)
    Zakochałam się ostatnio w matowych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kilka lakierów z h&m ale takiej trwałości jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny matowy efekt :) chciałam kupić kiedyś top matujący, ale nim się kapłam, że takie są, zdążyli wszystkie wykupić ;)
    Wielkość zdjęć jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny mat! większe zdjęcia lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze zrozumiałam ? w h&m dostanę lakier matujący ? :D koniecznie muszę wybrać się za zakupy.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kupiłam w zestawie 5ciu lakierów, nie widziałam samego topu matującego osobno w H&M, ale kto wie? może gdzieś tam jest :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze lakierów z h&m, bo jakoś się bałam je kupić, ale widzę że nie ma się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam żadnego lakieru z H&M, ale ten kolorek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. często kupuje lakiery H&M z jakiś sezonowych kolekcji, tylko z jednego nie byłam zadowolona - reszta była świetna. Dobre krycie, trwałość, schnięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się jak wygląda:D i twoje pazurki też:D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny jest ten lakier bazowy :) i chyba bardziej podoba mi się wersja bez matu

    OdpowiedzUsuń
  16. Matujący top z Essence chyba jest trwalszy, bo wytrzymał w niezłym stanie 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny efekt matu :) i kolor lakieru super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czyli zachowuje się jak każdy matt

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...