poniedziałek, 17 września 2012

H&M, Blue - zgaszony niebieski z drobinkami

Drugi lakier z piątki H&M (Pink pokazywałam TU!) to zgaszony niebieski (trochę szarawy) z mnóstwem ślicznych srebrzystych drobinek.
Cena:         22,9o zł za 5 buteleczek (wychodzi po 4,58zł za sztukę), w tym 4 lakiery + matowy topcoat
Pojemność:
5ml
Dostępność:
H&M, przy kasie
Krycie: 2 warstwy (na zdj.)
Trwałość: nosiłam go 4 dni, trochę starte końcówki


+piękny zgaszony odcień, uroku dodają mu drobiny

+wygodny długi pędzelek
+
krycie po 2 warstwach
+świetny błysk bez topu!


Zdjęcia robiłam blisko okna, ale w różnych pomieszczeniach, stąd różnice koloru,. Trochę trudno go uchwycić. Zdjęcie z lampą (ostatnie) dość dobrze pokazuje jego szarawość, nie jest to żywy kolor, myślę, że będzie dobry na okres jesienno-zimowy :)
H&M BLUE (światło dzienne)
H&M BLUE (światło dzienne)
H&M BLUE (światło dzienne)
H&M BLUE (z lampą)
H&M, BLUE, RED, PINK, BLACK, MATTE
zdj. można powiększyć

29 komentarzy:

  1. ale ładny kolor! idealnie pasowałby mi do płaszczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor. Ciekawa jestem jeszcze jak wygląda BLACK. Szkoda, ze one takie malutkie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię jak lakier jest mały :) wtedy mi tak go nie szkoda, że przy takiej ilości jaką posiadam leży i niszczeje :P

      Usuń
  3. Ciekawy kolor, ogólnie cały zestaw wygląda fajnie :) I ten połysk!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ślicznie, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nastał czas moich odwiedzin H&M;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek średnio mi wpadł w oko, ale na jesień pasuje idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam lakierów z H&M-u a ten wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez do tej pory nie próbowałam, to moje pierwsze :) ale raczej jeszcze coś kupię!

      Usuń
  8. Aaaa chcę go jaki piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor! szukałam go u siebie ale niestety..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma zestawu?
      u mnie było chyba dużo takich...

      Usuń
  10. Kolor śliczny, i jak piszesz dobrze się spisze na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! nigdy nie miałam lakieru z H&Mu

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakie piękne paznokcie! Jestem zakochana w tym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie niejednoznaczne kolory:) Ten jest świetny. Ma w sobie coś z szarości i niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny odcień, jak ja kocham wszelkie przykurzone kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Otagowalam cie Malinko!
    http://www.agnesss25.blogspot.com/2012/09/tag-moje-blogowe-sekrety.html
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor, fajnie będzie wyglądał jesienią i zimą bo nie jest krzykliwy, a poza tym masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...