sobota, 15 września 2012

Czarne, a złote - Avon, Kredka 24k, Golden Black - mocna krecha

Kredkę 24k nabyłam przypadkiem. Patrzę: ot, czarna kredka...ale---nie do końca :) Bowiem kredka ma w sobie dużo złotego pyłku, który o dziwo- jest widoczny na powiece :)

W zbliżeniu widać drobiny, nie jest to duży brokat, ale maleńkie złote drobinki, niewyczuwalne podczas rysowania. W świetle dziennym bardzo subtelne, bardziej złotawa poświata, w sztucznym łatwiej je dostrzec-wtedy dodatkowo mieni się różnymi kolorami-ale nadal nei jest to efekt choinki.,.
Kredka jest odpowiedniej miękkości, nie drapie i nie rozciąga powieki, gładko się rozprowadza.
Żeby ostro zakończyć najlepiej pomóc sobie pędzelkiem lub temperować za każdym razem.
Gąbeczkę do rozcierania uważam za zbędny i nietrafiony gadżet. jak już to wolę rozetrzeć pędzelkiem.
Trwałość kredki jest dobra jak w większości kredek Avon, swatch z ręki trudno zmyć nawet wodą z mydłem, pocierany lekko palcem wcale się nie rozmazuje (kredka po pomalowaniu po chwili robi się sucha).

Uwaga! Kredki nie wolno stosować wewnątrz powieki!

Avon 24k, Golden Black (zdj. z lampą)
Polecam zapolować na nią w promocji :) Skuszone?

26 komentarzy:

  1. Avon może szałowy nie jest, ale kredki robi fajne. Mi jednak złote drobinki do szczęści nie są potrzebne. Wolę typową czerń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodanie złotych drobinek do czerni to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczny makijaż, ale kredka by mi jakoś nie podeszła gdyż jest brokat za, którym po prostu nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym umiała tak sprawnie jak Ty posługiwać się kredkami - byłaby już moja :D Piękne ma te drobinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      musiałam zakończenie poprawiać pędzelkiem, bo trudno trochę ostro zakończyć :)
      poza tym malowanie nie sprawiło żadnych problemów

      Usuń
  5. Kredka dość fajna, ładnie wygląda na powiece. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jak!
    Zaraz sprawdzam, czy jest w nowym katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna. niewiele jest na rynku takich z pyłkiem.


    ----------
    www.klik-klikr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj:) musze ja wypatrzyc, super ze napisalas:) dzisiaj kupilam zloty liner z miyo:) przychodzi jesien i kobiety szaleja ze zlotem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D aż chce się czegoś cieplutkiego przy takiej pogodzie :)

      Usuń
  9. świetna kreseczka :) i zaciekawiłaś mnie tą kredką :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją oraz wersję brązową, ale narysowanie takiej kreski jak Ty graniczy z cudem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zadowolona jesteś z tej brązowej? ciekawa jestem jak się ma do czarnej :) czy drobinki są widoczne?

      Usuń
  11. bardzo podoba mi się ten makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...