środa, 12 września 2012

Avon, Lśniąca szminka Ultra Colour Rich - swatche

przepraszam za ubabrane próbki, najpierw się pomalowałam, a potem wpadłam na to, że przecież trzeba zrobić zdjęcie :)

1. Apricot Glamour
2. Gilded Velvet
3. Bronze Brilliance
4. Brilliant Ruby
5. Amethyst Sunset
6. Rouge Luxury
7. Berry Glitz
8. Vermillion
9. Pink Paparazzi

Swatche naustne niestety nie wyszły tak jak powinny :( jeśli kogoś zainteresuje dany odcień postaram się zrobić lepsze zdjęcia w różnym oświetleniu!
Swatche na skórze lepiej oddają różnice między kolorami, dlatego polecam sugerować się bardziej nimi, niż tym co na ustach.
przejrzysta morela, słabo kryje, dobra do dzienniaków (w zastępstwie błyszczyka)
w opakowaniu brązowo-złota, na ustach półprzejrzysta
w opakowaniu brązowo-złota, ciemniejsza niż poprzedniczka, również półprzejrzysta
ta już dobrze kryje, bardzo ładny odcień, intensywny
podobna do tych brązowych, półprzejrzysta, ale z nutką fioletu, delikatną
ciemniejsza i bardziej nasycona niż Brilliant Ruby, również bardzo dobrze kryje
kryje średnio, pasuje do mojej karnacji
na żywo ma więcej pomarańczowych tonów, dobrze kryje, ożywia twarz
na żywo jest intensywniejsza, ale oczywiście nie aż tak jak w katalogu
Szminka ma drobinki, które mienią się na różne kolory. Drobiny nie są wielkie i nie wyglądają nieestetycznie. Prawie niewyczuwalne na ustach, nie zauważyłam przemieszczania się po twarzy (na razie). Trwałość przeciętna. Gładko się rozprowadza i dość równo zjada. Nie wysusza ust. Odcienie odbiegają od katalogu, na pewno nie są tak intensywne i krycie różni się w zależności od koloru. Dobrze, że wzięłam próbki i jeśli jesteście zainteresowane tą pomadką to właśnie polecam próbki na przetestowanie koloru.

Któraś wpadła Wam w oko? :)

13 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają bardzo ładnie :) Te pierwsze 3 swatche po prawej najładniej :D No i na ustach też ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój typ to Vermillion, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno by Ci pasowała do tych ognistych włosów :)

      Usuń
  3. ja ostatnio wolę chyba bez drobinek ;)
    ale ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vermillion i Berry Glitz mam - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pamięta, widziałam u Ciebie Vermillionka :D bardzo ci pasuje!

      Usuń
  5. Mnie najbardziej podoba sie numer 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy: http://przypominajkakosmetykowa.blogspot.com/2012/09/31-tag-versatile-blogger-award-zakupy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie ostatnie bardzo ładne chociaż ja nie przepadam za pomadkami w których są drobinki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bronze brilliance to mój typ

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje się że mają dużo drobinek a na ustach tego nie widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają dużo drobinek, są wg mnie widoczne lepiej w sztucznym świetle, ale są takie nie brokatowe, tylko delikatne i mieniące się :) wizualnie powiększają usta

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...